Mijn rijbewijs en voor een gala jurk en alle dingen maar daar heb ik ondertussen al ruim genoeg voor gespaart heb zelf nog zo'n 300 euro over als begin voor me rijbewijs
moonsparkle
Geplaatst: 01-04-13 17:39
een reis naar hawaii wil er in 2015 heen, kost zon 8000 voor 2 personen. Ben halverwege de 20 en geef mn geld liever daar aan uit dan aan een luxe bruiloft
om te kunnen eten op Groezrock, kaartje voor Pinkpop, Eskadron setje voor op wedstrijd en uhh, ja daar ben ik wel even mee bezig aan gezien ik 100 euro in de maand heb
ik spaar voor een heel mooi acryl schilderij die ik wil laten maken van mijn paard. die wordn 1 bij 1,5. en waarschijnlijk komen er 2 bij van hopelijk onze toekomstige tinkers en mn poeze beest. dus vrij duur geintje vriendlief vind het onzin maar ik wil iets moois van ze aan de muur hebben.
verders voor mn motor.
Colorado
Geplaatst: 03-04-13 06:33
Voor al mijn reis'plannen' en een 'achter de handje' mocht ik het nodig hebben. En het zou natuurlijk erg leuk zijn als ik dat achter de handje in de loop der tijd uit zou kunnen breiden
We spaarden voor een bank, maar die hebben we gister gekocht Nu sparen we door zodat we misschien toch op vakantie kunnen en we sparen ook om iets achter de hand te hebben
Een scheerapparaat! Kan ik eindelijk mn shettenbeest uit de vacht helpen zonder dat ik er een moet lenen ergens. Helaas zijn die dingen bestwel aan de prijs!!
ik spaar nu voor Engeland met school (lekker shoppen daar ) en voor nieuwe (leren)rijlaarzen die mij goed en mooi zitten.
Julez
Geplaatst: 03-04-13 19:48
Poeh, te veel om op te noemen eigenlijk! Sowieso een nieuw zadel, ik wil ook meer sparen voor onvoorziene dierenarts kosten, en voor de laatste 2 onderzoeken die hij nog moet doorstaan voordat hij GGK dekhengst genoemd mag worden. Daarnaast zou een vakantie ook weer eens leuk zijn, en ben ik eerlijk gezegd ook toe aan een nieuwe laptop en foto spullen, maarja paardje gaat voor he! En het stomme is, ik geef al zo weinig uit maar ik hou naast mijn vaste lasten gewoon heel weinig van mijn salaris over helaas
mariekekroon
Geplaatst: 03-04-13 19:51
voor me eigen paard ik ben al een jaar aan het werken