Denise1984 schreef:Dat is netjes ik weet inmiddels waar mijn oplichter woont. Ze had nl de zelfde praktijken hier op bokt. En het is niet eens zo ver van hier. Alleen mag je er niet heen om je geld te halen van de politie.
Ik ben een keer opgelicht door een leverancier voor €300,- Van alles geprobeerd via de "normale weg", maar geen reactie. Toen een ander mailadres aangemaakt en gemaild alsof ik een klant was (ze had namelijk ook een dierenwinkel). Binnen een half uur had ik een reactie terug! Ik heb toen als "klant" een afspraak bij haar gemaakt, omdat ik zogenaamd een jas wou kopen voor mijn hond en die moest uiteraard gepast worden. Dus diezelfde dag er heen gereden met mijn vriend en haar om de winkel geconfronteerd met alles. Er kwamen allemaal slappe verhalen over dat haar mail niet werkte, blabla, waarop ik dus zei "goh, maar die "Klant" kon je wel terug mailen". Ik had uiteraard ook al contact gehad met de hoofdleverancier in Duitsland en met de branchevereniging, dus ik wist alles over haar oplichting. Toen stond ze met haar bek vol tanden en heeft ze een deel van het geld cash gegeven en de andere helft wou ze overmaken. Ja prima, maar wel waar ik bij sta, want anders moet ik straks nog een keer heen en weer rijden. En dat heeft ze toen netjes gedaan.
Dus ook al mag het officieel niet, wat die oplichters zelf doen is helemaal schandalig! Dus als het even kan zou ik samen met een grote stoere vent je geld terug halen. Mijn vriend heeft er ook alleen gestaan, zonder wat te zeggen of doen, maar het maakt toch net even wat meer indruk.
Overigens, je zei dat ze het aangetekend zou versturen, dan moet ze ook een bewijs hebben van die zending. Als ze dat aan je kan overhandigen wordt het natuurlijk weer een heel ander verhaal.