Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:20

Ja heb het lef er niet voor en kort daarna kreeg ik dat ongeluk. Dus de kracht voor een knokpartij heb ik ook niet.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:21

Dan maar iedere dag 10 pizza's op haar naam daar laten bezorgen, kan ze voelen hoe het is om in de maling genomen te worden............. :')

Denise1984

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:25

Haha ja dat is ook een idee. Weet ook waar ze werkt misschien der baas eens contacten. Misschien steekt ze ook wel uit de kassa van de winkel waar ze werkt

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 00:43

Dat met die pizza's is wel grappig, gewoon anoniem bellen en haar eigen telefoonnummer doorgeven :D Probleem is dat als ze de pizza's weigert de bezorgdienst de klos is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 09:13

Denise1984 schreef:
Haha ja dat is ook een idee. Weet ook waar ze werkt misschien der baas eens contacten. Misschien steekt ze ook wel uit de kassa van de winkel waar ze werkt

Kan je niet gewoon even dreigen met de gegevens die je hebt? Of met iemand anders langs gaan? Laat haar maar weten dat je genoeg informatie hebt om het maar moeilijk te maken, miss helpt het..

Hier zijn woensdag 5 pups geboren, ben benieuwd hoeveel mensen die gratis willen hebben omdat ze geen geld hebben maar 'wel heel veel liefde'

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:23

Puppy's ! :D
Gefeliciteerd!
Ik wil ook wel een gratis pup, dan kan ik die verkopen en 'winst' maken. >;)
Dat soort mensen zitten er ook tussen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:29

Dankjewel! Ja idd, of vanaf de eerste loopsheid nestjes fokken, die zitten er ook bij..

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:38

Er zijn nog wel hele aardige mensen op de wereld he Kitten84 :)

Oh oh oh. Ik had een zadel op marktplaats staan. Een Kieffer. Vrij nieuw, zeer goed zadel met een nieuwprijs van € 1700,-. Zadel was een jaartje oud.
Vraagprijs was € 600,-. Krijg ik een bod van € 15,- :')

Ik netjes terug gemaild dat ik natuurlijk niet akkoord ga met het bod. Krijg ik toch een boos mailtje terug.
Ik was een oplichter en dit en dat.

Nouja zeg..... Haha

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:48

@HorseTopShop Ik had laatst een laptop er op staan voor 200 kreeg ik een bod van 2 euro xD irritant is dat he? Ik stel altijd een minimum in.

Nou nu toen mijn camera verkocht. Leuke mensen :) prima gegaan.
Maar toen was ik lekker snuffelen op marktplaats kom ik dit tegen XD

"Biedingen van luchtfietsers worden per direct gewist!!!!"

Vond ik wel een prachtige zin haha.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 10:51

Haha dat is een goeie :P Die ga ik onthouden :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:04

Zou ik een naam mogen hebben via pb van diegene die zo oplicht hier op bokt?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:06

Die van mij bedoel je?

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:15

Oh dat verhaal van freespirit! Geweldig! Weet je nog welk dorpje dat was ?

Ik heb via mp mn dvd s gekregen, netjes gegaan. En konijntje opgehaald , ook super geregeld en veel uitleg gekregen :) dus weer twee goede ervaringen erbij :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:45

Denise1984 schreef:
Dat is netjes ik weet inmiddels waar mijn oplichter woont. Ze had nl de zelfde praktijken hier op bokt. En het is niet eens zo ver van hier. Alleen mag je er niet heen om je geld te halen van de politie.

Ik ben een keer opgelicht door een leverancier voor €300,- Van alles geprobeerd via de "normale weg", maar geen reactie. Toen een ander mailadres aangemaakt en gemaild alsof ik een klant was (ze had namelijk ook een dierenwinkel). Binnen een half uur had ik een reactie terug! Ik heb toen als "klant" een afspraak bij haar gemaakt, omdat ik zogenaamd een jas wou kopen voor mijn hond en die moest uiteraard gepast worden. Dus diezelfde dag er heen gereden met mijn vriend en haar om de winkel geconfronteerd met alles. Er kwamen allemaal slappe verhalen over dat haar mail niet werkte, blabla, waarop ik dus zei "goh, maar die "Klant" kon je wel terug mailen". Ik had uiteraard ook al contact gehad met de hoofdleverancier in Duitsland en met de branchevereniging, dus ik wist alles over haar oplichting. Toen stond ze met haar bek vol tanden en heeft ze een deel van het geld cash gegeven en de andere helft wou ze overmaken. Ja prima, maar wel waar ik bij sta, want anders moet ik straks nog een keer heen en weer rijden. En dat heeft ze toen netjes gedaan.

Dus ook al mag het officieel niet, wat die oplichters zelf doen is helemaal schandalig! Dus als het even kan zou ik samen met een grote stoere vent je geld terug halen. Mijn vriend heeft er ook alleen gestaan, zonder wat te zeggen of doen, maar het maakt toch net even wat meer indruk.

Overigens, je zei dat ze het aangetekend zou versturen, dan moet ze ook een bewijs hebben van die zending. Als ze dat aan je kan overhandigen wordt het natuurlijk weer een heel ander verhaal.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:10

Wel nee na dat de betaling binnen was geen reactie meer. Pb's leest ze maar komt geen reactie terug.
Misschien dat ik straks wel geblokkeerd wordt op bokt. Door mijn niet zo aardige pb's.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:21

Heb je al eens contact opgenomen met een mod hierover?
(mag ik weten wie?)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:28

Naar zeg Denise1984! :(:) Hopelijk wordt het opgelost!

Ik 'was' opgelicht met een blackberry. Na lang wachten en een aangifte heb ik hem dan eindelijk gehad. Verkoper is nu héél boos en beveelt mij de aangifte in te trekken. Eerst zei ze dat omdat haar vriend daarmee in gevaar liep bij zijn werk. Nu is het omdat ze haar marktplaatsaccount nodig heeft voor haar werk, om er 'actief' te staan? Maar verkopen doet ze niet. Alleen de bb die ze gewonnen had.

Zelf zegt ze dat ze er niets aan kon doen dat het pakketje er zo lang over deed. Maar ze hield vol dat ze hem op een bepaalde datum had verzonden. De T&T code kreeg ik niet en via postnl kwam ik erachter dat er geen pakket onderweg was. Op het pakketje stond dan ook een andere verzenddatum dan ze het volgehouden.

En dan nog iets.

De advertentie liet ze open, toen heeft mijn moeder gemaild dat ze de telefoon wilde kopen en heeft ze gewoon een prijs afgesproken.. Terwijl ik hem al in mijn handen had!

En dan nog te bedenken dat ik niets aan de blackberry heb want op dag twee deed hij het al niet meer, toen wel weer aangekregen, bleef het probleem terugkomen en nu doet hij het helemaal niet meer -O-

Ook vind ik het raar dat haar marktplaatsaccount is geblokkeerd, terwijl marktplaats mij gemeld heeft dat het pas wordt geblokkeerd bij meerdere meldingen. Die heeft ze niet gehad.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 12:57

Nadeel is dat ik via mp van haar heb gekocht en niet via bokt markt. Andere bokker heeft wel via bm gekocht en de mods zijn ervan op de hoogte.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:06

Ik wil ook wel weten wie het is denise :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:11

Tja dan kunnen ze in jouw geval weinig doen, heeft de andere bokker het wel gekregen Denise?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:23

Nee ook niet

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:56

Maar zijn de mods hierin nu wel aan het bemiddelen?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:07

Geen idee heb desbetreffende mede gedupeerde niet meer gesproken.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:17

Mods doen de laatste tijd weinig heb ik t idee.
2 x opgelicht vorige week. 2 mods aangesproken maar niks geen reactie meer van beide mods.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:27

Ik ben opzoek naar wat Xbox 360 spellen (oa Assassin's Creed 3 en Black Ops 2).
Heb iemand gevonden die beide spellen voor een best lage prijs verkoopt, gebruiker is pas 1 dag actief op marktplaats.
Ik heb maar gemaild dat ik beide spellen wel wil overnemen voor een mooie prijs, ben benieuwd :)
Vind dat toch altijd wel spannend als iemand nog maar zo kort actief is en de spellen dan ook nog redelijk goedkoop weg doet.

Zelf heb ik ook nog heel wat spellen te koop staan, maar daar komt bijna niemand op af :=