Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

GroteVogel schreef:Zo had ik ooit eens het volgende:
Ik wou mijn trap gaan schilderen...viel me de hele pot verf om.
Met wasbenzine eraf proberen te halen, na dik 2 uur bezig te zijn geweest stak ik een peuk op....boem, dat was de trap, vloog dus in brand ( gelukkig een klein brandje die ik met mijn trui meteen kon uit maken)
Maar ik was wel mijn pony kwijt......weg gesnirkt door de vlam.
Poeh had dus veel erger kunnen zijn.
Of na jaren niet meer gefietst te hebben de fiets pakken, heel hard door het bos een bergje omlaag en dan de bocht missen, kwak...zo de struikjes in......
Met een vriend stoeien en dan zijn pink zo hard verdraaien dat die knak zij.....werd een ritje ziekenhuis, die was duidelijk gebroken....
Ik rij ook altijd oude auto's, mis regelmatig een stoepje, paaltje of spiegel......ik koop dus alleen oude dingen die nog gekeurd zijn en rij die helemaal op.
ballen mogen niet in mijn buurt komen, ik krijg em altijd in mijn gezicht....of gooi te hard raak terug.....
Auto vergeten in de handrem te zetten ( en niet in de versnelling, is een topic op bokt van geweest) volgende dag je auto een paar huizen verder bij de buren in de tuin terug vinden.......
Met te veel alcohol op dirty dancing na doen midden in een disco...en dat werd natuurlijk geflimd...OMG wat erg! en ik dacht echt dat ik het kon!
2 x in een les van het paard af donderen, gewoon balans kwijt van galop naar draf terug......was meteen de laatste keer dat ik gereden heb......alles gekneusd en ego geknakt
Zo kan ik nog wel een bladzijde vol schrijven hihi
Fair schreef:wauw, er zijn meer van mij![]()
Ik ben enorm onhandig, heb mijn halve stage verprutst - horeca, eten wegrengen.. -
Laat veel vallen, vergeet alles.![]()
En ik ben gewoon enorm wazig![]()
but im proud of it, zo ben ik gewoon
zwieke schreef:Terjuist in het stad een warme wafel gekocht, jawel WARM! Wat doet mevrouw hier? Ik wil een hap pakken, die wafel tegen mijn lip. Resultaat, verbrande lip. Nu ja, beter dat dan dat ik het ineens had ingeslikt ofzo
zwieke schreef:Terjuist in het stad een warme wafel gekocht, jawel WARM! Wat doet mevrouw hier? Ik wil een hap pakken, die wafel tegen mijn lip. Resultaat, verbrande lip. Nu ja, beter dat dan dat ik het ineens had ingeslikt ofzo
En elke keer denk ik weer, Anna, dat moet je niet doen, dat is warm, maarja, deze ezel stoot zich erg vaak aan dezelfde steen. daffodil schreef:Ik kook tegenwoordig keramisch, stuk veiliger maar ja die oven hè. Vroeger heb ik wel eens de oven opengetrokken om te kijken of het eten klaar was maar was niet voorbereid op die enorme hittegolf die er eerst uitkomt, daar heb ik van geleerd hoor. Maar ik zet rustig een pan met vlees in de oven om door te garen en pak die vervolgens met mijn blote handen er zó uit.....ik heb dus ook standaard biogaas in huis voor brandwonden want dat is heel normaal zeg maar!
Echt weer wat voor mij, haha. En later schopte ik ook nog bijna een bloempot omver, ahum
Klijntje schreef:Vanmorgen in het winkelcentrum:
Kids zitten in de fietskar/wandelwagen, is nogal een breed geval, ik pas meestal precies door de ingangen bij winkels. Meestal draai ik me om en duw dan met m'n kont de deur open en trek de kar dan mee naar binnen (snappen jullie).
Zo ook bij de opticien, waar ik moest zijn omdat zoonlief m'n bril had verbogen. Ik geef de deur een flinke duw met m'n kont, en jawel, deur vliegt naar binnen toe open en knalt echt met een rotklap tegen de stelling met brillen, hopsaa een regen van brillen om me heen, glazen uit de monturen enz![]()
Nou vond ik het eigenlijk ook wel een beetje onhandig van de winkelier dat ie niet zo'n stopper achter de deur had gezet hoor
Was de winkelier boos?
Wel aardig dat iemand anders je ging helpen
.
.
. daffodil schreef:Heerlijk dit, ik maak dus niet echt vaak iets kapot maar doe gewoon niet handig.....
Ik was aan het fietsen van een enorme dijkhelling naar beneden toen ik halverwege bedacht dat mijn licht aan moest en in die tijd (vroegah) moest je je dynamo met de hand aanzetten, dus ik dacht dat kan wel met mijn voet waarop mijn voet vervolgens vol tussen mijn spaken terechtkwam en ik gruwelijk gelanceerd werd op het asfalt.......Je had mijn vaders gezicht moeten zien toen ik thuiskwam en het vertelde!
Ik heb ook in de brand gestaan, was al tig keer gewaarschuwd maar wilde toch nog even iets pakken boven het gasfornuis van mijn moeder en mijn blouse hing er dus in. Iedereen gillen maar mijn zusje was gelukkig doortastend en sleurde me naar de wasbak....
Ik kook tegenwoordig keramisch, stuk veiliger maar ja die oven hè. Vroeger heb ik wel eens de oven opengetrokken om te kijken of het eten klaar was maar was niet voorbereid op die enorme hittegolf die er eerst uitkomt, daar heb ik van geleerd hoor. Maar ik zet rustig een pan met vlees in de oven om door te garen en pak die vervolgens met mijn blote handen er zó uit.....ik heb dus ook standaard biogaas in huis voor brandwonden want dat is heel normaal zeg maar!
Frankaas schreef:Even nog een paar van mezelf neer zetten
- Ik val altijd over lage drempels, nooit over hoge
- Random draadjes op de grond stap ik altijd op, erg pijnlijk.
En deze van de afgelopen twee dagen.
- Tijdens handvaardigheid... Soort van kleine erg scherpe Stanley mesjes... 'Ja, wees hier wel voorzichtig mee! Ze zijn erg scherp!' Twee meisjes die aan mijn tafel zaten: 'Wedden dat iemand zichzelf er mee snijd?' Ik: 'Neuh, gebeurt toch niet.' Tien minuten later, wil ik dat rot mesje dicht doen... Heb ik mijn vinger er langs. Snee in vinger en bloeden dat dat ding deed joh, en lachen dat ik deed hahaha....
- Rijd je naar school toe met de auto, ga je vijf over weg en moet je er half zijn. Halverwege: 'oliebol, ik ben mijn kluissleutel vergeten!' Hop, omkeren, moeder gas erop, erg hard rijden. Ik kluissleutel pakken, kom ik op school aan... Zijn de mensen waarmee ik had afgesproken er nog niet, maar vijf minuten later. Later vond mijn moeder het wel grappig... Ik ook.
- Tijdens gym. Die dag ervoor had je een blaar, aan het einde van de gymles in de kleedkamer. 'IEWL, ER ZIT BLOED AAN HET RANDJE VAN MIJN SCHOEN!' Was mijn blaar open gegaan...
First class kneus hier.
Fair schreef:Ik had vandaag ook wel wat hoor![]()
rekende af bij de etos. Waarna de kassavrouw zegt: 'mag ik even in uw tas kijken'
'natuurlijk' zeg ik. Ik lef mijn tas op de balie, zegt de vrouw:
'Ik vroeg of u een tasje er omheen wou'
lijkt ook zo veel op elkaar die zinnen