Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amburtjoz schreef:Wie zegt dat ik erop inga? Mijn ouders hebben 't me zo ongeveer al verboden. Zelf kan het me niet zoveel schelen, ga dat ding toch niet aantrekken tijdens trainen, maar gezien hij mn volledige naam weet kan hij overal bij (fb, youtubefilmpjes), en die gedachte maakt me dan weer bang dat het zo'n stalker is.
Heb trouwens al eens eerder zoiets gehad, hetzelfde verhaal maar dat ging om een turnbroekje. Wist 't zelf niet meer dat vertelde mn ma net hahaha
Amburtjoz schreef:Oh dat is prima hoor dat hij mee leest, het is een openbaar forum dus iedereen is welkomDat het een fetish is en mensen daar raar/anders tegenaan kijken zal vast niet de eerste keer zijn. Ik twijfel nogsteeds, mede omdat hij voor/achternaam, 06, woonplaats en email heeft. En ja, die gegevens daar kan iedereen achterkomen natuurlijk, maar het blijft toch een beetje apart. Mocht ik 'm dus daadwerkelijk gaan verkopen dan draag ik 'm wel, anders zou ik me echt een oplichter voelen oid en het is niet weinig geld wat hij ervoor bied. Lang leve het ondergoed onder een turnpak zal ik maar zeggen..