Huh? Pardon? Gedragen en ongewassen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 19:16

Ik zou het doen voor 100 euro. Je hoeft het niet eens aan te trekken. Als je het een beetje verfrommelt, ziet het er vast wel gedragen uit. :')

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:43

Littera schreef:
Ik zou het doen voor 100 euro. Je hoeft het niet eens aan te trekken. Als je het een beetje verfrommelt, ziet het er vast wel gedragen uit. :')

even een nachtje in de wasmand tussen de vieze kleren doen, goed verfrommelen en verkopen! :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:47

Littera schreef:

:j dan heb je geen ethische schuldgevoelens én je geld :Y)

Regendans

Re: Huh? Pardon? Gedragen en ongewassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 20:50

ik zou het ook doen hoor! zeker voor 100 euro! maar TS wat vinden je ouders er van ?

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 21:01

Haha, creep, er lopen meer gekken rond dan er vast zitten :=
Ik kreeg ooit de vraag toen ik rijlaarzen te koop had staan of ik er eerst even mee door de mest wilde lopen :')

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:38

Ik zou toch nog maar eens met je ouders overleggen :') Desnoods dat zij 25% krijgen :P Wel opsturen dan he. :P

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:12

Aah gadsie... Vriendin van mij kreeg laatst ook zo'n soort reactie. Een man wilde schoenen van haar kopen en vroeg of ze veel gedragen waren, want daar had hij een fetisj voor! Omg...

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:16

Iepoetjuh schreef:
Aah gadsie... Vriendin van mij kreeg laatst ook zo'n soort reactie. Een man wilde schoenen van haar kopen en vroeg of ze veel gedragen waren, want daar had hij een fetisj voor! Omg...

Schoenen :wow: :wow: wtf :wow: :wow:

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:19

xSlvna schreef:
Vind het wel handig, je verdient geld op je oude leem en een ander die je niet kent is er blij mee, hoe goor het ook klinkt :')

LOL mevr. Knol!
_/-\o_

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 00:40

Iepoetjuh schreef:

_O-

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 01:02

Amburtjoz schreef:
Wie zegt dat ik erop inga? Mijn ouders hebben 't me zo ongeveer al verboden. Zelf kan het me niet zoveel schelen, ga dat ding toch niet aantrekken tijdens trainen, maar gezien hij mn volledige naam weet kan hij overal bij (fb, youtubefilmpjes), en die gedachte maakt me dan weer bang dat het zo'n stalker is.

Heb trouwens al eens eerder zoiets gehad, hetzelfde verhaal maar dat ging om een turnbroekje. Wist 't zelf niet meer dat vertelde mn ma net hahaha

gewoon aangifte doen dit is ongwenst gedrag. Ik jaren geleden, had een advertentie gezet, zat veilig in mn warme bed, dacht ik, bij mn ouders thuis mn vader telefoon voor je. Die vent ik heb een kamer voor je want ik moest het huis uit. Die vent mag ook in natura hoor en ik huh wat bedoel je, nou een beetje seks enzo. Nou ben me de krampen geschrokken, was nog erg onschuldig. En mn ouders moet je niet zeggen dat je een kamer voor een meisje zoekt. En ik waarom niet dat ben ik toch.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 12:27

Iemand bellen voor seks is toch iets heel anders dan 100 euro bieden voor een gedragen kledingstuk? Ik vind het raar dat mensen er blij van worden maar hee, misschien haat deze man paarden en snapt hij niet waarom wij er graag op stappen.
Ik zou het nu als je het niet wilt gewoon afkappen en anders ff een half uurtje aantrekken en dan opsturen. Ik vind dat als je op zijn aanbod ingaat, je ook gewoon eerlijk moet zijn, anders zou ik me echt een oplichter voelen eigenlijk...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 14:10

Helemaal eens met Yessy, als je ingaat op het bod dan moet je het ook wel echt dragen, die man betaald er een hoop geld voor.

(en wat nu als hij niet tevreden is, krijgt hij dan zijn geld terug?) :=

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:39

OMG :D :')

Nou even een half uurtje in rond hupsen en opsturen die handel <<)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:30

PaysBas schreef:
xSlvna schreef:
Vind het wel handig, je verdient geld op je oude leem en een ander die je niet kent is er blij mee, hoe goor het ook klinkt :')

LOL mevr. Knol!
_/-\o_

Huh? :o

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:55

De TS haar achternaam is Knol :')

Ik snap wel dat je ouders het niet zo'n tof idee vinden, maar het is wel 100 euro wat die gek ervoor wil geven :oo Hij heeft idd gegevens over je, maar goed, of je nou dat turnpakje opstuurt of niet die gegevens kan hij ten alle tijde toch wel gebruiken (oh oliebol sorry dit klinkt niet echt goed haha laten we er niet vanuit gaan dat ie echt gestoord is :'))

zelma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 05:24

_O- , ik zou diegene het alleen niet bij je huis laten afhalen...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 06:44

Misschien leest hij wel mee....

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 10:09

Oh dat is prima hoor dat hij mee leest, het is een openbaar forum dus iedereen is welkom :Y) Dat het een fetish is en mensen daar raar/anders tegenaan kijken zal vast niet de eerste keer zijn. Ik twijfel nogsteeds, mede omdat hij voor/achternaam, 06, woonplaats en email heeft. En ja, die gegevens daar kan iedereen achterkomen natuurlijk, maar het blijft toch een beetje apart. Mocht ik 'm dus daadwerkelijk gaan verkopen dan draag ik 'm wel, anders zou ik me echt een oplichter voelen oid en het is niet weinig geld wat hij ervoor bied. Lang leve het ondergoed onder een turnpak zal ik maar zeggen..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:56

Hilarisch!!! :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:09

Amburtjoz schreef:
Oh dat is prima hoor dat hij mee leest, het is een openbaar forum dus iedereen is welkom :Y) Dat het een fetish is en mensen daar raar/anders tegenaan kijken zal vast niet de eerste keer zijn. Ik twijfel nogsteeds, mede omdat hij voor/achternaam, 06, woonplaats en email heeft. En ja, die gegevens daar kan iedereen achterkomen natuurlijk, maar het blijft toch een beetje apart. Mocht ik 'm dus daadwerkelijk gaan verkopen dan draag ik 'm wel, anders zou ik me echt een oplichter voelen oid en het is niet weinig geld wat hij ervoor bied. Lang leve het ondergoed onder een turnpak zal ik maar zeggen..

Precies dit, als hij er happy van word en jij er geen last meer van hebt.
Vertel hem dan wel ná het opsturen dat je pa er vanaf weet, mocht een vreemd mannetje aan de deuren komen... ~~}>

Nee laat maar, dadelijk vind die dat ook geil. >;)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 15:02

We zijn inmiddels 2 dagen verder, hoe staat het ervoor ? :+

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:03

Voor die honderd euro kun je er ook 2 x in trainen.

Vind het adres en andere gegevens zwaarder wegen honderd euro voor een gedragen pakje.
Ik zou het een goede deal vinden!
Iedereen blij, en verder niks persoonlijks van jou aan dat pakje behalve wat deo, zweet en waspoeder.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:14

En wat heb je uiteindelijk gedaan?
Ben ik wel benieuwd naar :P

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 15:58

Nog niks ..... Ik weet het gewoon niet zo goed :')