[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:05

Ik vind die Celine heel mooi! Heb de Birkin van iwantthatusthave en het is echt een mooie tas van goede kwaliteit leer, dus dan is het het wel waard :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:13

Mooie outfits weer meiden! En die tas is echt prachtig en inderdaad eentje die altijd kan! :D

Ik heb gisteren mijn zalando bestelling binnengekregen. Eén paar laarsjes hou ik zeker aan, een ander paar twijfel ik nog over. Ze zijn supergaaf, maar is meer een geldkwestie :o

Deze mogen sowieso blijven:
Afbeelding

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:16

Die zijn stoer! <3 houde houde houde! :D
Heb je misschien een linkje of naam? :o gheh

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:17

Ooh die zijn gaaf!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:20

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:29

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:30

Die zwarte laarsjes van jou zijn ook erg mooi zeg! :~ Vind het ook een leuk merk, en lekker betaalbaar. En ze zitten erg fijn, lopen makkelijk! :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:34

Bonjoy schreef:
Die zwarte laarsjes van jou zijn ook erg mooi zeg! :~ Vind het ook een leuk merk, en lekker betaalbaar. En ze zitten erg fijn, lopen makkelijk! :)

Helemaal mee eens, ook lekker up-to-date altijd en de betaalbaarheid is erg prettig :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 13:14

Die veter laarsjes!! <3 *Gaat banksaldo checken*

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 14:27

Hi,

ik heb een vraagje, ik zoek namelijk een bouclé jasje van de promiss. Nu is dit jasje in de winkel niet meer te krijgen maar misschien nog wel in de miss-outlet zaken. (Breda, Zwolle-zuid, Hoogvliet, Gouda en nog een aantal steden volgens mij) Zou iemand, die in de buurt is zo aardig willen zijn om even te kijken of het jasje nog te krijgen is, de prijs en of het eventueel kan worden weg gehangen? Ik ben opzoek naar maat 38/40.

Het gaat om dit jasje:
http://i1290.photobucket.com/albums/b533/dikkie3/jasje_zpsce325f43.jpg

Het jasje heeft aan de onderkant van de mouwen en aan beide kanten van de rits ruches en is zilvergrijs van kleur.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:50

Woow 2 dagen niet gekeken, snelle jelles!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:17

@CCCCC, jij had (bijvoorbeeld in het vorige topic) regelmatig van die leuke inspiratie foto's. Waar had je die vandaan? Of kun je er nog meer plaatsen? :) Vind dat namelijk erg leuk om naar te kijken.

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:38

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:49

Weten jullie waar ik zo'n soort top kan krijgen, maar dan iets meer budgetproof?
Dus met driekwartmouwen die je op kunt stropen, hoeft niet per se off shoulder te kunnen
maar dat vind ik wel leuk. Kleur zwart. :j
http://www.jeansenlifestyle.nl/Superdry ... s13-black/
Afbeelding

En.. Weten jullie waar ik leuke uitgaans schoudertasjes zou kunnen vinden? Geld in sokken begint toch
vervelend te worden.. Liefst niet al te duur en gewoon onopvallend (ben niet zo van de uitgaanstasjes).
Zat zelf te denken aan Mango en Pieces, jullie nog suggesties? :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:55

Ik zag zoiets sowieso bij de wehkamp.. Paris heeft het volgens mij meestal ook wel..

H&M heeft er vaak ook wel wat (de tasjes dan volgens mij die shirts momenteel niet ) en daarnaast haal ik die dingen gewoon bij een willekeurig bijou zaakje.
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 16-01-13 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:56

Ja, ik dacht ook lekker basic hebben ze vast overal wel hangen, maar ik kon het werkelijk nergens
vinden in de stad! Morgen poging twee. Dankje!

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:00

Ik ga ook maar eens meepraten. :D Ik ben sindskort echt kleding gek geworden! Ik heb veel leuke outfits, maar nog niet genoeg... O:) En hier komen echt hele leuk dingen voorbij!

En een vraagje... kopen jullie bijvoorbeeld ook dingen online uit Amerika? Een vriendin van mij doet dat heel vaak, maar k vraag me af of meerdere mensen dat doen. Ik hoor steeds dat het goedkoper is...

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:19

Sem je hebt ook nog wel eens ooit leuke simpele schouder-/uitgaanstasjes bij de Sting/Lady Sting. Ik ben zelf ook niet van die tasjes, maar ik vond het losse geld in m'n schoenen inderdaad ook vervelend worden, dus toen heb ik echt een heel leuk simpel grijs suede tasje daar gescoord.. Dus is de moeite waard om even langs te lopen.

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:28

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:29

Oke dankje! Die hebben we hier ook zitten, daar zou ik inderdaad nog weleens kunnen slagen!
Ik vrees dat er weinig alternatieven zijn voor een schoudertasje als je uitgaat in een rokje..

Dankje Xhise, daar zal ik ook eens naar kijken! :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 03:35

Seasons schreef:
Ik ga ook maar eens meepraten. :D Ik ben sindskort echt kleding gek geworden! Ik heb veel leuke outfits, maar nog niet genoeg... O:) En hier komen echt hele leuk dingen voorbij!

En een vraagje... kopen jullie bijvoorbeeld ook dingen online uit Amerika? Een vriendin van mij doet dat heel vaak, maar k vraag me af of meerdere mensen dat doen. Ik hoor steeds dat het goedkoper is...

Ik koop regelmatig in het buitenland :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 04:58

Ik vind dingen uit het 'buitenland' niet echt goedkoper ofzo. In ieder geval merk artikelen niet. Ik woon 6 maanden uit t jaar in Calgary en als ik naar Victoria's Secret ga ben ik gewoon 60-80 dollar kwijt voor een bh of 40 dollar voor een string. Ik heb een paar maanden terug 2 paar Steve Madden laarzen gekocht en die kostte me ook rond de 450 dollar bij elkaar.

Nee, niet goedkoper. :') Of je moet naar Walmart of Winners ofzo gaan haha.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:13

Maar VS is ook wel een uiterste :')

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:38

Ik koop wel in het buitenland (engelse webshops e.d.) maar nooit uit Amerika eigenlijk. Moet je dan geen invoerkosten betalen? Goedkoper vind ik het ook niet nee.

Haha Anthea VS is inderdaad wel ontzettend duur gelijk.

Ik heb weer 2 nieuwe jasjes! Gekregen overigens, mijn stiefmoeder wilde ze niet meer en we hebben dezelfde maat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden? En belangrijker hoe jullie het blauwe jasje zouden combineren? Nu heb ik er een zwarte tanktop onder maar zo ga ik hem natuurlijk niet dragen. Zwart en wit kunnen er beide bij, alleen de vorm van het jasje zorgt ervoor dat de meeste tops niet geschikt zijn. Blauwe topjes heb ik eigenlijk niet. Nog meer ideetjes?

Het zwarte jasje, ja ik kijk moe, ik ben moe haha
Afbeelding

En het blauwe jasje, hier twijfel ik dus onwijs over hoe ik dit moet dragen en of het wel echt 'mij' is
Afbeelding

Owh en nog een plekje voor mijn nieuwe ketting die ik gister heel lief van mijn mams heb gehad! Veel van jullie zullen het afschuwelijk vinden, maar i love it!
Afbeelding

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:13

Vind die ketting super Tessa! Echt een eyecatcher. Of de jasjes echt 'jou' zijn kan ik niet beoordelen, maar leuk zijn ze wel vind ik :) Gewoon een mooie strakke top in een basic kleur eronder zou ik doen.