Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Jawel hoor. Dat heeft niks met die 20 euro te maken. Boven de 20 euro kan het zijn dat je invoerrechten kan betalen.
Mijn jurkje is trouwens eindelijk binnen. En hij is echt suuuuuper mooibeetje jammer dat ie te laat wat voor kerst.
http://i63.photobucket.com/albums/h130/kikker1992/84351618-50A3-490C-B27F-05930FBDEBF4-278-0000005FD0B07C51.jpg
lieziej schreef:Lief ringetje!
Ik had een tijdje zo'n spiegelende screenprotector. Ik vond t erg fijn dat in de trein niemand mee kon lezen op m'n scherm, maar tijden de wintersport heb ik m er a getrokken: met die zon kon ik niet meer zien waar ik een foto van maakte
_Micha_ schreef:Amburtjoz schreef:Micha, hoe zit dat strikje-achtige-ding op de voorkant? De achterkant en het model van de jurk vind ik heel mooi! Kan je hem niet aan met oud&nieuw anders?
Ik dacht echt HUH welk strikding dus ging op de foto kijken en daar zie je idd iets maar die zit er niet op in het echt
_Micha_ schreef:_Micha_ schreef:
Ik dacht echt HUH welk strikding dus ging op de foto kijken en daar zie je idd iets maar die zit er niet op in het echt
Hij valt normaal geloof ikzal straks wel even een aan foto maken.
Desteney heb je kinkjes van: rij 1 nr 3, rij 3 nr 1 en nr 3 en rij 4 nr 3,4 en 5