Ik ben net terug uit Turkije dus nu pas in de gelegenheid om adresgegevens door te sturen. Volgens mij heeft iedereen nu haar adres.
Ik heb Gwennys moeder pas geleden nog gesproken, waar in ze zei dat ze bij mijn paard op stal wilde komen kijken, maar dat gaat hem niet meer worden. Het gaat allemaal erg hard.
Al 3 dagen geen update meer, ik ben bang dat het einde nabij is of al is gekomen. Voor Gwenny denk ik wel een opluchting, dan heeft ze iig geen pijn meer. Maar arme ouders, het lijkt me verschrikkelijk je kind zo jong al te moeten verliezen.
Petpa
Geplaatst: 22-08-13 13:31
Pieteritus1 schreef:
Al 3 dagen geen update meer, ik ben bang dat het einde nabij is of al is gekomen. Voor Gwenny denk ik wel een opluchting, dan heeft ze iig geen pijn meer. Maar arme ouders, het lijkt me verschrikkelijk je kind zo jong al te moeten verliezen.
Vreselijk... ik volg ook... Zit al dagen op de verversknop te klikken in de hoop op een update... Arme Gwenny (en alle anderen die in deze zelfde vreselijke of soortgelijke situatie zitten)...
Ik reed vandaag langs mijn oude stal en zag de auto van haar moeder staan. Op de een of andere manier durfde ik niet heen of werd ik tegen gehouden door mijn gevoel........
het is toch hartverscheurende dat je uit de mond van een 14 jarige moet horen dat het einde zo hard in zicht komt.............. Je kent de mensen niet eens, maar de tranen lopen iedere keer weer over je wangen bij het lezen van haar dagboek Wat een práchtig idee van de tattoo van haar vader!!!
Ik bleef altijd wensen voor een wondertje, maar nu lijkt het echt onmogelijk Wat een in en in trieste update. Zo'n sterke, jonge meid, ik had haar nog zo veel mooie jaren gegund. Hier ook traantjes, na zo lang haar strijd te volgen kan ik niet geloven dat ze het niet gaat halen.
Volg Gwenny al vanaf het moment dat dit topic is geopend.. Wat een sterke meid.. Maar het is zo in en in triest verhaal.. En heel dubbel, ergens gun je hun nog een mooie tijd maar als je dan kijkt hoe snel ze achteruit gaat hoop ik echt voor het meisje dat het niet meer te lang duurt..