.Na gister 3,5 uur gewerkt te hebben zonder al te veel problemen, vandaag slecht nieuws gekregen. Waarschijnlijk staat het los van mijn ongeluk, maar uit te sluiten is het niet.
Al geruime tijd had ik wat kaakproblemen. Dit is na mijn ongeluk sterk verergerd. Vandaag ging ik naar de kaakfysio omdat ik mijn kaak echt niet meer zonder omweg of hulp van mijn handen om alles op zijn plek te duwen, open krijg. Hij had niet zulk goed nieuws. In 99% van de gevallen moet het operatief verholpen worden. Hij kon in ieder geval weinig voor mij betekenen dus door naar de kaakchirurg
. Of het nou met mijn ongeluk gerelateerd is of niet, ik raak weer uit de running
. Anderzijds hoop ik wel dat ze het kunnen oplossen want dit is ook niet fijn. Maar dat het nou meteen met een operatie moet. Zucht!Kan ik mijn pech abonnement nog inruilen?
.
. Ik wat minder geloof ik.
.

. Gaat op zich wel heb ik het idee. Mijn hoofdpijn en concentratie hangen heel erg samen met mijn hoeveelheid slaap. Zondag heb ben ik om 21 uur gaan slapen(sliep om 23 uur) en om 9 uur opgestaan om te gaan werken. Dat ging echt prima. Nu heb ik maar 8 uur geslapen en dat verschil voel ik wel. Helaas heb ik wat moeite met inslapen op het moment