Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Ik heb voor de kerst iig een heel leuk paillettenrokje gekocht gister bij de Vero Moda, boven aan het rokje zijn de pailleten zwart, daarna goud en onderaan roze. In een soort waterval motief. Heel erg bling, maar vind hem erg leuk!
Lavien schreef:CCCCC schreef:Ik heb voor de kerst iig een heel leuk paillettenrokje gekocht gister bij de Vero Moda, boven aan het rokje zijn de pailleten zwart, daarna goud en onderaan roze. In een soort waterval motief. Heel erg bling, maar vind hem erg leuk!
Heb je misschien een foto ervan?Hij lijkt me namelijk erg leuk en kan ik morgen gelijk even langs de vero moda. Ik vind trouwens ook dat je een hele leuke stijl hebt!
Davinia_ schreef:Ik heb eventjes beter gelezen... Ik wil natuurlijk wel aankoop foto's zien van jullie he?!
Verder zag ik dat Marinke een nieuwe kledingstijl wilt, wat netter. Ik vind persoonlijk het meisje van
http://www.afterstylecomesfashion.com wel net gekleed gaan. Dan niet in pantalons, maar wel in andere nette broeken. Of althans, ik vind het best netjes van haar.
En een shopmeeting... Klinkt leuk
Aan zo'n programma zou ik ook wel mee willen doen, ben zo benieuwd wat zij mij aan zouden trekken, haha.
Ik zag ook dat Tessa eindelijk die laarsjes heeft gekocht, ze zijn leuk
En ehm... Verder ben ik eigenlijk alweer vergeten waar het over ging
CCCCC schreef:CCCCC schreef:Ach, ik kom ook uit een boerengat hoor! Sterker nog, ik ben een boerendochter, haha.
Outfit van vandaag
Zwart skinny
Mintkleurige blouse met studs op de kraag
Mn mint kleurige boucle jasje
Verenring, wat armbanden en een sjaal met vlinders.
Laarsjes met studds/bling
Vanmiddag foto!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
CCCCC schreef:Ach, ik kom ook uit een boerengat hoor! Sterker nog, ik ben een boerendochter, haha.
Outfit van vandaag
Zwart skinny
Mintkleurige blouse met studs op de kraag
Mn mint kleurige boucle jasje
Verenring, wat armbanden en een sjaal met vlinders.
Laarsjes met studds/bling
Vanmiddag foto!