Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:17

Sammie schreef:
Marije112 schreef:
Ik ken iemand en die zoog het snot uit de neus van haar baby als het verkouden was :r

Yuk dat is nog viezer dan het verhaal uit de OP :r Wordt er gewoon misselijk van!

Is heel normaal hoor :P

http://www.zorgvoorthuis.nl/snotzuiger.html

veel handiger dan met een doekje, want snuiten kennen baby's nog niet :P[/quote]

dat was zonder spuitje volgens mij :P ik ga al ongeveer over m'n nek bij 't idee!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:24

Okee, ik beken ik heb ooit een konijn ontvoerd.. :o
bij ons in de buurt is een school, en daar zorgende ze volgens ons vet slecht voor de konijnen ze zaten in een schuur en wij konden via zo'n raam oid naar binnen klimmen.
en ze hadden ook heel vies voer, en geen hooi.. en een vies hok.
dus wij ze ontvoerd, en bij een buurmeisje ergens in huis verstopt want die hadden een kamer oid waar hun ouders nooit kwamen.
en ik had zelf ook konijnen dus ik elke dag voer meeslepen enz.
na 2 weken!! hebben we ze teruggebracht, want dan had die school wel genoeg straf gehad! :j
En die ouders hebben N I K S gemerkt, echt NIKS!

achteraf bleken die konijnen gewoon een goed leven te hebben hoor, een mega hok enz..

maar wat erg als ik er nu aan terug denk. _O-

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:24

Goof schreef:
Verder lezen Demelza...... Deze persoon gebruikte geen apparaatje....

Damelza ;) en zover was ik nog niet. sorry hoor

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 22:24

Ik vind het erg zorgwekkend bijna hoeveel potloodventers e.d. er zijn! Jakkes!
Dan ben ik heel eerlijk gezegd erg blij met de poep-billen-likkende hond

ShannonJuul

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:31

pff wat een rare dingen zeg!

In groep 2 mochten wij altijd elke ochtend vertellen wat we hadden gedaan. Ik had nooit iets bijzonders dus ik besloot nu maar eens een spannend verhaal te vertellen. Iets over dat het glas bij ons kapot geslagen was en dat er politie bij de buren stond. De juffrouw heeft toen mijn moeder opgebeld of het goed ging en wat er was gebeurd.. Toen mocht ik de juffrouw uitleggen dat het allemaal uit de duim gezogen was. Ik heb daarna nooit meer wat verteld..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:33

Ik zat in groep 2 en toen is een juf gillende en rennend de klas uit gerend en toen kwam opeens de directeur binnen..

je raad het nooit, er zat een mini spin op haar gitaar. :=

Ik ben niet echt bang voor spinnen dus ik dacht echt... :? :?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:35

Mijn zusje heeft ooit een keer verteld dat mijn moeder zwanger was ;-)
We waren al met zijn 3en, maar mijn zusje wilde er graag een broertje bij!

Dus toen mijn moeder even later op school kwam stond ze raar te kijken
toen ze ineens door alle ouders gefeliciteerd werd! Later stond het in het
krantje van de school en toen werd ineens alles duidelijk :')

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:39

Ik moest als klein meisje boodschappen doen voor mijn moeder. Ik met haar portomonee naar de winkel, en alle spullen gehaald. Maar de portomonee had ik daarna natuurlijk niet meer nodig. Dus die heb ik onderweg weg gegooid :')

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:40

_coquette_ schreef:
Ik moest als klein meisje boodschappen doen voor mijn moeder. Ik met haar portomonee naar de winkel, en alle spullen gehaald. Maar de portomonee had ik daarna natuurlijk niet meer nodig. Dus die heb ik onderweg weg gegooid :')

_/-\o_

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:40

whaha, en toen je thuis kwam? :')

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:41

Door dit topic bedenk ik me weer iets :+ Was met een vriendin op een soort van markt, met mijn moeder en haar moeder. Wij zaten in de auto, en de moeders moesten nog wat halen. Wij mochten beslist niet uit de auto gaan (we waren 4/5 jaar ong) Tikt er ineens een man op het raam, wij schrokken natuurlijk zegt ie: 'Hee, komen jullie met mij mee? Ik heb nog wel wat snoepjes liggen in mijn kantoor.. OH! Weet je wat leuk is? We kunnen jullie wel verstoppen voor jullie ouders, lekker laten schrikken. Kunnen jullie wel in de kast van mijn kantoor, dan ben je goed verstopt.' Wij heel hard gillen, huilen, oh wat was ik bang! Gelukkig ging ie toen weg, oei, word er nu nog bang van :')

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:45

Zo mochten wij met dierendag je dier meenemen.
Ik dus met mn minishet 2 hoog trapgelopen in de school.
Juf mijn moeder gebeld of ze wist dan Bo in de klas stond. Die wist uiteraard van niks...

Bo mocht vervolgens wel met de lift naar beneden.

Schijnen ze t nu nog over te hebben :=

Aibelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:46

Niet gezien, maar zelf gedaan..

Ik hoorde laatst van een vriendin van mijn moeder dat ik toen ik een jaar of 3 was in haar schoen had geplast :'). En dan niet per ongeluk...

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:46

melody7 schreef:
whaha, en toen je thuis kwam? :')

Toen is mijn moeder in de buurt alle tuinen door gaan zoeken. Sinds dat moment kreeg ik altijd een klein portomoneetje mee. :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:47

_/-\o_ mijn moeder zou me dus zowieso nooit een portemonnee mee hebben gegeven :p dan kwam er waarschijnlijk meer mee dan de bedoeling was :')

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:48

Haha ja wist ik veel, was een jaar of 5 en woonde in een heel klein ons kent ons dorpje! Gelukkig had ze hem nog wel gevonden ivm bankpassen enz.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:52

melody7 schreef:
_/-\o_ mijn moeder zou me dus zowieso nooit een portemonnee mee hebben gegeven :p dan kwam er waarschijnlijk meer mee dan de bedoeling was :')

+1 :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:59

een herinnering die ik nooit meer vergeet
ik ging vorig jaar of het jaar daarvoor met een clubje meiden naar halloween in hellendoorn
daar liepen dus allemaal verkleede mensen met maskers
ik heb nognooit zo hard gegilt de hele tijd door
dr was een attractie met een donker gangetje en toen stond er dus opeens zo'n mensje achter ons en wij schreeuwen. en van 1 dachten we dat het een neppe heks was tot ze opeens begon te bewegen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:06

Over portomonnee's gesproken.. Zo hadden mijn zusje en ik eens de porto van mijn moeder gestolen en waren we daarmee naar een dierenwinkel gegaan. Daar hadden ze van die sleutelhangers met honden en katten erop. Toen hebben we voor 200 gulden dat hele rekje leeg gekocht :') . De eigenaresse van de dierenwinkel kende mijn moeder wel, dus toen die dat te horen kreeg van haar werknemer (die het gewoon wel aan ons verkocht had), belde ze mijn moeder op. We hebben alle sleutelhangers weer terug moeten brengen en het geld terug gekregen.

Man, wat was mijn moeder kwaad.. En ook de eigenaresse van de winkel was niet bepaald aardig tegen ons toen we ze terug brachten.

Dit word trouwens meer een "wat ik als kind heb gedaan" topic dan het vreemdste wat je hebt gezien haha.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:07

ElineS wat ben jij stout geweest als kind zeg :=
Net als met dat Penny verhaal toen!

Zo erg was ik gelukkig niet :')

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:15

melody7 schreef:
_JTM schreef:
Ik was in benidorm op vakantie met mijn ouders toen ik een jaar of 4/5 was. Stond er een gouden cowboy en mijn vader zei dat ik in het bakje wat voor de cowboy stond wat centjes mocht doen. Toen was ik nog braaf en liep naar de cowboy en legde de centjes in het bakje. Pakt die cowboy zn nep pistool en begint te 'schieten', ik natuurlijk doodsbang en ben huilend naar mn ouders gerend die een stukje verderop stonden te lachen.
Die cowboy was dus een levend standbeeld en sindsdien ben ik er doodsbang voor. Zelfs nu loop ik er nog met een grote hoog langs af.

:') toch goed dat 'de cowboy' je niet achterna ging om te troosten :P als je dát dan ook nog achter je aan krijgt :+

Haha ja dat zou helemaal een ramp zijn geweest!

Wat een verhalen staan er tussen zeg! Geweldig!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:17

Oeh! Over geld stelen gesproken!
Heb ik ook gedaan :oo

Toen ik 4 was lag de portomonnee van mijn pa op tafel, en toen ze even niet keken had
ik stiekem 100 gulden gepikt en in mijn spaarpot gestopt! Voor later! En mijn ouders maar denken waar
ze dat gelaten hadden ;-) Tot de spaarpotten ineens kapot geslagen werden en er een briefje van 100 gulden in die van mij zat :x Toen vonden ze het eigenlijk ook wel weer grappig..

Oja! Nog eentje! Die is best wel erg!
Toen ik ook een jaar of 4 was, mocht ik oma's sleutels vasthouden! Dat vond ik altijd erg leuk! We waren in een kledingwinkel, en toen we naar de auto liepen vroeg oma om de sleutels..
Oma: Elise, waar zijn mijn sleutels
Ik: Zeg ik niet, oma moet zoeken!

Dus met een noodgang terug naar die winkel...
Oma op zoek naar de sleutels met het winkelpersoneel, maar ze konden echt niks vinden!
Dus nog een keer:
Oma: Elise, waar zijn mijn sleutels
Ik: Zeg ik niet, oma moet zoeken!

nog een aantal keer geprobeerd, en me geprobeerd om te kopen met snoep en 5 gulden..
Maar nee, Oma moest zoeken }>

Toen heeft mijn oma naar mijn opa gebeld en die kwam toen aangefietst.
Opa fluisterde toen in mijn oor: Haha wat een goeie grap, zeg eens waar liggen die sleutels?
Dan ga ik ze daar de volgende keer ook verstoppen.. :')

Dus ik ren naar een kledingrek, en tover zo de sleutels tevoorschijn! Toen had oma ze weer terug! _O-
En oma was toch boos! :')

Duuk2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:19

Hahahhaha je pony mee naar school!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:21

melody7 schreef:
StableDoor schreef:

De rat was gevlucht voor rioolwerkzaamheden, het arme beest :+

omg... zeg dat niet! ze zijn hier in de straat bezig het riool te vervangen -O-

_/-\o_

xLauLaUx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:23

Ooooo, die autosleutels doen me ergens aan denken. De eerste pony die ik met mijn vader ging bekijken stond op een halfuurtje met de auto. Net voor ik er op mocht wilde ik nog even mijn drinkbusje in de auto leggen. Mijn vader had me de sleutel gegeven, en ik ben mijn drinkbusje in de koffer gaan stoppen. Daar had ik nog een paardensnoepje zien liggen, en om dat te pakken heb ik even de sleutel neergelegd. In de koffer dus. Ik had het snoepje gepakt en mijn drinkbus stond in de wagen. Koffer dichtgeslagen en terug gelopen. Het eerste wat mijn vader vroeg was: 'Laura, waar zijn mijn sleutels?' Oeps...
Gelukkig kon mijn moeder komen met een reservesleutel, anders konden we dat hele stuk teruglopen _O-