eponine schreef:Ik ben iedere keer weer verbaasd als ik zonder schade thuiskom...en ik rij toch echt wel goed hoor! Gisteren..aan het inhalen, op de linkerbaan, 120 km/uur. Komt er een Jaguar achter me rijden, en douwen joh! Links over de streep, rechts over de streep..om maar aan te geven dat meneer er voorbij wilde, wat al lastig is als ik aan het inhalen ben. Toen ik naar rechts kon, uiteraard gegaan, komt ie naast me rijden en duwt me helemaal rechts de vluchtstrook in! Toen voor me, op de snelweg, ging die eikel lopen remmen, met 120 km per uur! Helaas door de schrik zijn kenteken vergeten te noteren, anders had ik direct doorgereden naar de politie om aangifte te doen.
Verder heb ik nog nooit een bon gehad voor te hard rijden, rijd gewoon maximum snelheid, en probeer daarnaast ook nog aan mijn verbruik en het milieu te denken. Nee, ik heb mijn rijbewijs bijna 20 jaar, maar leuk is autorijden helaas allang niet meer...
O en trouwens, ik heb ook een hekel aan fietsers die stoppen met trappen als ze een auto zien..nog iets langzamer en ze achteruit..!
als ze je proberen eraf te douwen, gewoon terugsturen in zijn richting, zul je zien hoe vlug ze terug op hun rijstrook zijn!
(maargoed, ik heb nogal lef achter het stuur, en rij met een halfbrakke auto, dus steekt het zo nauw niet
)