Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_coquette_

Re: Excuus nodig om naar Tilburg te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:40

Hoop het ook voor je Riekie! Super, al een grote stap in de goede richting. Hou ons op de hoogte.

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 23:41

dankjewel :) nu nog bedenken hoe ik het opschrijf haha. zit hier met pen en papier maar er staat nog steeds niks helaas

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 00:24

iemand nog online met een idee wat ik eventueel op zou kunnen schrijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:20

Ik zal met je meedenken :j had je zelf al wat op geschreven of liep je helemaal vast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:40

wat denk je van :

ma, ik ben rond 5 uur thuis

groetjes

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 13:37

bel als ik dat schrijf dan zou ze echt super super boos worden "Zoiets bespreek je jij maakt niet je eigen beslissingen! je woont hier bij ons dus klaar" jaja..

wat ik op het moment heb is iets wat me niet zozeer aanstaat.. het lijkt me niet goed genoeg ik ben heel bang dat ze toch nee zegt. ik zal het eens over typen

--------------------------------------------------------------
mama je vroeg aan mij wat ik in Tilburg moet zoeken, omdat ik het niet echt durf te zeggen schrijf ik dit.. ik zou graag naar Nick willen wij kennen elkaar via internet. en ik begrijp best dat je dat soort dingen niet vertrouwt mede na wat er met Sandra is gebeurt maar dat is hier echt niet aan de hand..
reden dat ik het niet durf te zeggen is omdat ik bang ben dat je boos wordt of "nee" zegt tegen dit.
ik ken de risico's ik ben niet naief ik realiseer me alles goed vandaar dat ik hoop dat je dit accepteerd en mij laat doen wat ik wil. zodat ik kan kjiken naar mijn toekomst en mijn geluk!
ik bedoel hier verder niks slechts mee of vals mee ik wil gewoon dat je het weet en dat ik mag gaan want dit betekent heel veel voor me! :')
-------------------------------------------------------------

tjah.. dat is dus de brief

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:42

Klinkt goed toch :)? Over welk stuk ben je niet tevreden? Of ben je bang dat het niet overtuigend genoeg is?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:43

Ik vind het een hele nette brief, je beschrijft heel goed je gevoel. En ook hoe de situatie is. Je kunt er wel van alles bij zetten of verzinnen maar dat komt uit, dit is de kern waar het om gaat. Echt je moet niet zo onzeker zijn, ik heb je topic gevolgd en je doet het hartstikke goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:44

meid je verontschuldigd je teveel

als je ma weg is dan leg je een briefje neer met ik ben 5 uur thuis

daarna zie je dan wel weer
als jij met een rechte rug zegt ma ik had een afspraak

en ervoor staat en weet dat je niks fout doet voel je je gesterkt

je schrijft het briefje of je heel wat fout doet
je doet niks fout

en wat je er schrijft zou ze zelf moeten weten

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 13:46

dankjewel dito. en ja mjetterd ik ben heel bang dat het haar geen indruk gaat geven en dat ze dus gewoon nee zegt en het weg gooit

bel91 als ik dat doe zou ze echt boos worden. ik heb meerderen dingen af moeten zeggen omdat ik haar geen toestemming vroeg. of het niet had besproken

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:48

Mijn ouders waren een beetje overbezorgd, nouja.... mams... Ze wilde altijd weten waar ik was, met wie etc.

Ik deed ook altijd mijn eigen ding en als ze iets nog niet mochten weten, dan was ik naar een vriendin die wist waar ik was :') Maar gewoon eerlijk zijn werkt toch wel het handigst :)

Snap wel dat ze via internet wat minder vertrouwen hebben, zitten genoeg rare mensen op internet... Maar ook heel veel normale mensen :)

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 13:51

dat ze bezorgt zijn waardeer ik. maar dit gaat best ver. en ik hoop gewoon dat het nu stopt en goedkomt.. en dat ik dit gewoon mag doen..

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:01

Wanneer geef je het briefje af Riekie?

Ik hoop voor jou dat echt alles goed komt!

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:02

Hier waren ze er gelukkig een beetje hypocriet mee (de jongen die ik van internet kende, werkte in het dorp.... dus mijn mams had met hem even op msn gezeten, en is toen ooit toevallig hem tegengekomen "ja, zag ik die auto staan en daar stapte die uit" :p

En gewoon lang genoeg eigenwijs doen, scheelde ook heel veel toen ik ging studeren en elke dag sowieso al weg was :) (Alhoewel er ook weer genoeg ruzies zijn geweest toen ik weer thuis ging wonen (N)) maar dat hebben ze de afgelopen jaren heel goed afgeleerd :p

Voor jezelf op blijven komen en proberen rustig te blijven... Dat zijn eigenlijk de enige tips die ik je kan geven.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:05

ik zou nog even bij in de brief zetten dat je hem al langer kent en veel met hem gepraat hebt, zodat je moeder niet de indruk krijgt dat je hem net kent ;)

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 14:08

ik geef het briefje misschien in een paar weken.. ik zou het graag nu al gelijk geven maar ik durf echt niet straks wordt ze boos en ik zie het al gebeuren dat ze de laptop afpakt

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:11

Je bent 18, dat kunnen ze niet maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:19

meid kom op!

als iemand van jouw leeftijd dit tegen je zou vertellen dan zou je toch je wenkbrauwen optrekken?

bedenk hoe andere meiden van jouw leeftijd leven en GA ook zo leven
dan zal je ma vanzelf inzien dat ze je toch echt te strak houd hoor...

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 14:21

ik zie het allemaal gerust gebeuren dat ze het doet. en als ze nee tegen me zegt zou ik ook geen woord terug durven te zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:23

en als je dat nu eens wel doet?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:28

Vertel dat jullie samen boeken lezen etc, dat geeft al een iets completer plaatje.
Wat mij betreft kun je in dit geval de laatste zin (ik bedoel...) weglaten.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:29

Mijn mams is bij mijn zusje nog steeds beschermend, te (vind ik)... Maar dan kom ik gewoon voor der op en dan moet ze het maar opnemen tegen mij. Ik ben daarin misschien heel truttig geworden, maar het wordt gewoon tijd dat je je eigen beslissingen maakt en doet wat jij wilt. Ander verhaal als je helemaal ontspoord bent, dan ze dan ingrijpen ok...

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:30

Wat zegt deze ''Nick'' hier eigenlijk van?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:30

maar het antwoord is nu ook al nee, dus je hebt niets te verliezen toch? wat rintah schrijft is misschien nog wel een goede om er bij te zetten dat je hem al iets langer kent. Maar je bent nu al zover dan kun je deze stap ook zetten! Dat red je!.

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 14:42

nick wacht rustig af. hielp mij gisteren deze brief te schrijven en zegt dat ik rustig moet blijven en dat ik me te veel zorgen maak alles gaat goed komen ik moet gewoon even zien dat er niks aan de hand is. en hij is heel trots op me voor hoever ik al ben gekomen.

dankjewel allemaal. ik zal er nog even bij zetten dat ik hem al een tijdje ken en dat we samen lezen etc.