Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:14

_O-

Serendip90

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:20

Ik wilde heel flauw opmerken "ik bied 3 euro" ;)

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:23

haha zal antwoorden, je bent overboden met €3,00

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:57

AaronYve schreef:
@ falbala, die proberen het idd gewoon denk ik. Die mensen kennen geen schaamte.

Ik heb me ook weer iets meegemaakt. Mijn moeder had nog een leder pakje (rok+jasje) en vroeg of ik die op mp wilde zetten.
Ik dat gedaan stond er al ff op, belt me een man. heel aardig, maar die begon te vertellen dat hij in tilburg woonde en dat hij veel mooie studentes over de vloer had ivm een huurwoning. Hij vroeg of ik het pakje vaak had gedragen want hij hield van gedragen kleding en om de paar minten zei die, ff wachten en ik hoorde hem gewoon wiekse daar he. Bahhhh
Maar ik bleef toch aan de lijn, vraag me niet waarom... fatsoen ofzo ik weet niet waarom ik niet direct hebt opgehangen. Hij wilde mij geld opsturen zodat ik kleding kon kopen, dat moest ik dan dragen en dan naar hem opsturen. Hij zou me dan zodra hij het had ontvangen weer geld toesturen voor nieuwe kleding..
rare rare vent was dat haha

moet je akkoord gaan, geld ontvangen en dan bij de Zeeman een XXXL-onderbroek kopen en opsturen
Is ie meteen genezen

:j :j :j _O- _O- _O- _O- _O-

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:12

Ach hier op bokt kan het ook wat jhoor. Had een konijnenhok te koop staan voor vlaamse reuzen. Echt lekker groot niet super want je wil ook nog tuin hebben.

Kreeg ik een mail dat ik mijna dvertentie moet aanpassen want hij was te klein voor een vlaamse reus?. En als die daarin zat was het zielug....Dat iemand de moeite neemt om dit te mailen is echt ziek.
Hok was 3 meter lang en had ook nog een boven hok van 1.5 meter en dat was te klein?.
Hebben altijd 2 reuzen in gezeten en ging prima. beesten mochten blij zijn met zoveel ruimte BUITEN.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:21

Kijker voor mijn auto was gister mooi op tijd.
Had m gevraagd even te bellen als ie van huis wegreed zodat ik er rekening mee kon houden wanneer hij hier ongeveer was, heeft ie netjes gedaan :)
Hij was heel positief over de auto en hij wou m ook graag kopen. Hij wou de auto dan vrijdagavond op komen halen, maar dan nu al wel vast de kenteken papieren enzo mee..
Nja aangezien ie niet gelijk wou betalen, hebben we nu afgesproken dat ie zaterdagochtend komt om de auto op te halen en over te schrijven, dus het zal mij benieuwen.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 18:39

Had ik ook met een rattenkooi, gingen mensen zijkerige mails sturen dat het hok te klein was. Dat mensen daar de tijd voor nemen. Kooi was groot genoeg.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:24

Zonet heeft er iemand gebeld voor een regendeken. Zei dat hij er straks aankwam en de vraagprijs gaf...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:31

Op het moment dat ik op plaatsen klikte ging de bel en stond de menneer al voor de deur.
Gaf het geld en weg was hij weer.
Kijk zo zie ik het graag :D

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:42

haha echt geweldig toch

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:48

Ik vond die filmpjes in de OP ook echt hilarisch!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 22:49

Jolien_x schreef:
Ik heb twee weken geleden een Ipad Case besteld via Marktplaats. Geld overgemaakt en wel. Goed mail contact gehad tussen beide. Je raadt het al: geld overgemaakt (20 euro) en tot nu toe geen product in de bus. Gewoon keihard opgelicht dus. Kan ik hier wat aan doen? de verkoper heeft geen telefoonnummer gegeven en reageert natuuurlijk niet meer op mijn mailtjes.

Wat kan ik doen? Misschien dat het hier ergens staat maar ik ben op de laatste pagina ingevoegd dus sorry als ik dat over het hoofd gezien heb! :o

Zo ben ik vorige week opgelicht via marktplaats voor 250 euro.. Wilde een winterdeken kopen voor me paard. Leuk mail contact etc maar na het geld overgemaakt te hebben niets meer. Aangifte gedaan hoor. Maar krijg ik me geld niet mee terug.

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:41

oei....das echt veel geld...balen zeg -:(-

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:48

Om hier even op terug te komen:

ShauniBef schreef:
Nou... Ik kreeg gisteren een mailtje waarom mijn frontriemen zo goedkoop zijn.. Ze wilde er 2 hebben, ik gegevens door gemaild, krijg ik terug dat ze het volgende week wel een keer overmaakt omdat ze dan geld heeft.

Hallo.. :')

Kreeg ik vandaag een mail:

'Ja hallo, kan ik nog betalen?! '

Eh.. Je hebt mijn gegevens allang? Tuurlijk mag je betalen.. :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 23:50

_O- liever teveel dan te weinig!
@Denise, baaaaalen zeg jeetje... :n

Ik heb mijn sulky te koop staan. Staat expliciet in tot schofthoogte 1m, en dat mijn shet van 1.02m nog net gaat.
Of een welsh van 116cm er ook voor kan.... :7

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 01:15

roxiie schreef:
Kijker voor mijn auto was gister mooi op tijd.
Had m gevraagd even te bellen als ie van huis wegreed zodat ik er rekening mee kon houden wanneer hij hier ongeveer was, heeft ie netjes gedaan :)
Hij was heel positief over de auto en hij wou m ook graag kopen. Hij wou de auto dan vrijdagavond op komen halen, maar dan nu al wel vast de kenteken papieren enzo mee..
Nja aangezien ie niet gelijk wou betalen, hebben we nu afgesproken dat ie zaterdagochtend komt om de auto op te halen en over te schrijven, dus het zal mij benieuwen.

Dan ben ik wel benieuwd of ze hem echt komen halen.
Zijn mensen die op die manier "gratis" aan auto's willen komen... -O-

Denise1984 schreef:
Zo ben ik vorige week opgelicht via marktplaats voor 250 euro.. Wilde een winterdeken kopen voor me paard. Leuk mail contact etc maar na het geld overgemaakt te hebben niets meer. Aangifte gedaan hoor. Maar krijg ik me geld niet mee terug.

Dat is wel heel erg balen, heb je van te voren wel de verkoper nagekeken voordat je geld overmaakte?

xSCWx schreef:
Ik heb mijn sulky te koop staan. Staat expliciet in tot schofthoogte 1m, en dat mijn shet van 1.02m nog net gaat.
Of een welsh van 116cm er ook voor kan.... :7

is te proberen toch O:)
voor die maat is er gewoon weinig, dus als ik voor z'n pony iets zou zoeken zou ik ook op zo veel mogelijk reageren.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 08:02

Voor zulke bedragen is het ook gewoon teveel risico om dat op goed vertrouwen te doen tegenwoordig :o

Ik heb een winterdeken te koop staan voor bieden vanaf 35 excl verzendkosten. Krijg ik gister een mail, ik bied 20 euro inclusief verzendkosten... Ja tuurlijk :')

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 08:57

Jeetje heb ik weer zoek eingelijk met spoed een regendeken maat 185 niet een dure bied je de vraagprijs Krijg je nooit een andwoord....word er gek van....

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:09

Ik durf nooit winterdekens "niet" nieuw te kopen.... Je hebt van die mensen die dekens "borstelen" en dan niet meer waterdicht zijn en ze dan heerlijk te koop aanbieden... (Natuurlijk heb je nooit garantie, maar toch) Misschien heel stom hoor :$

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:28

Waarschijnlijk krijg ik een zo goed als nieuwe airforce jas opgestuurd. Heb leuk mailcontact gehad en natuurlijk wel eerst rekeningnummer gecheckt. Hopelijk stuurd ze hem vandaag nog op.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:54

Dat van die versleten broek....

Ik kocht een tijd terug een leuk jurkje, dacht ik!
Stond ook netjes op de fotos enzv. Ik kreeg hem thuis ik helemaal blij snel open maken...
Gatverdamme! Hij zat onder de haren stof enzv... Maar ook echt er helemaal onder! Het was 1 haar bal.
Nou dat je zo iets durft te verkopen zeg. Ik heb hem ook maar gewoon weg gegooid. Te vies voor woorden.

Als ik kleding verkoop was ik het netjes voor ik het op stuur, gewassen was het al maar sommige dingen hangen al heel lang in de kast. Was het dan nog even een keer, wil me niet schamen zeg haha

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:36

Kleren kopen doe ik ook niet meer via mp..
Had een keer een vest gekocht van een bepaald merk wat niet te koop is in NL. Op de foto zag hij er mooi uit, en in de advertentie stond: in nieuwstaat.

Kreeg het vest binnen en het was alles behalve nieuwstaat.. de hele vorm was er uit, hij was helemaal verwassen en stonk ontzettend naar rook. :n

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:40

Denise1984 schreef:

Sorry maar maak aub geen geld over naar vreemde...vooral niet zoveel geld.

Ik kan er echt niet bij hoor.

Trouwens erg dure deken voor 250 euro?.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:43

Wow 250 euro?! :oo
Voor zoveel geld zou ik het zelf ophalen (en sowieso eerst goed bekijken)..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:47

Vraag me af welk merk er zo duur is dat een deken 2dehands nog zo veel kost... Wat ik ook haat zijn mensen die vragen waar je wonen. Geef je netjes door. Sturen ze nog een 10tal mailtjes met allerlei vragen waar je dan vriendelijk op antwoord etc. Om dan uiteindelijk te zeggen: Nee is toch te ver, komen we niet halen (zadel) etc. Nou, dat kon je toch eerder weten :D