Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien_x schreef:Ik heb twee weken geleden een Ipad Case besteld via Marktplaats. Geld overgemaakt en wel. Goed mail contact gehad tussen beide. Je raadt het al: geld overgemaakt (20 euro) en tot nu toe geen product in de bus. Gewoon keihard opgelicht dus. Kan ik hier wat aan doen? de verkoper heeft geen telefoonnummer gegeven en reageert natuuurlijk niet meer op mijn mailtjes.
Wat kan ik doen? Misschien dat het hier ergens staat maar ik ben op de laatste pagina ingevoegd dus sorry als ik dat over het hoofd gezien heb!
ShauniBef schreef:Nou... Ik kreeg gisteren een mailtje waarom mijn frontriemen zo goedkoop zijn.. Ze wilde er 2 hebben, ik gegevens door gemaild, krijg ik terug dat ze het volgende week wel een keer overmaakt omdat ze dan geld heeft.
Hallo..
roxiie schreef:Kijker voor mijn auto was gister mooi op tijd.
Had m gevraagd even te bellen als ie van huis wegreed zodat ik er rekening mee kon houden wanneer hij hier ongeveer was, heeft ie netjes gedaan
Hij was heel positief over de auto en hij wou m ook graag kopen. Hij wou de auto dan vrijdagavond op komen halen, maar dan nu al wel vast de kenteken papieren enzo mee..
Nja aangezien ie niet gelijk wou betalen, hebben we nu afgesproken dat ie zaterdagochtend komt om de auto op te halen en over te schrijven, dus het zal mij benieuwen.
Denise1984 schreef:Zo ben ik vorige week opgelicht via marktplaats voor 250 euro.. Wilde een winterdeken kopen voor me paard. Leuk mail contact etc maar na het geld overgemaakt te hebben niets meer. Aangifte gedaan hoor. Maar krijg ik me geld niet mee terug.
xSCWx schreef:Ik heb mijn sulky te koop staan. Staat expliciet in tot schofthoogte 1m, en dat mijn shet van 1.02m nog net gaat.
Of een welsh van 116cm er ook voor kan....
Denise1984 schreef:Zo ben ik vorige week opgelicht via marktplaats voor 250 euro.. Wilde een winterdeken kopen voor me paard. Leuk mail contact etc maar na het geld overgemaakt te hebben niets meer. Aangifte gedaan hoor. Maar krijg ik me geld niet mee terug.