Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJitskee schreef:Met dank aan de heks van Beeldende Vorming. Ik moest over die 2 en de mona lisa een strafwerk maken omdat ik teveel kletste en te weinig oplette en omdat ik niks aan mijn project deed. In 6 uur tijd had ik een bal klei alleen maar platgedeegrolt.
Vjestagirl schreef:HolyPope schreef:@Vjestagirl Je moet ALLES van achteren beoordelen mens, fiets, paard, auto, boot, noem maar op.
Ja. Maar links en rechts wisselen als je je omdraait. Aan jezelf zeg maar. Dus dat Bak en Stuurboord is alleen maar een naam, niet perse een andere benaming voor links en rechts...
Anne_GTI schreef:Voor HP en VG: Hoeveel figuren stonden er vroeger nog extra op dat bovenste schilderij en waarom zitten die er niet meer aan?
Daphne__ schreef:xJitskee schreef:Met dank aan de heks van Beeldende Vorming. Ik moest over die 2 en de mona lisa een strafwerk maken omdat ik teveel kletste en te weinig oplette en omdat ik niks aan mijn project deed. In 6 uur tijd had ik een bal klei alleen maar platgedeegrolt.
Jeetje en dan dacht ik dat ík niks deed op school tijdens dat vak
HolyPope schreef:Vjestagirl schreef:
Ja. Maar links en rechts wisselen als je je omdraait. Aan jezelf zeg maar. Dus dat Bak en Stuurboord is alleen maar een naam, niet perse een andere benaming voor links en rechts...
Oké ik snap je, dat is het zelfde als je eerst met je paard heen rijd en later weer terug.
Vjestagirl schreef:Anne_GTI schreef:Voor HP en VG: Hoeveel figuren stonden er vroeger nog extra op dat bovenste schilderij en waarom zitten die er niet meer aan?
Ik geloof dat het er 2 of 3 meer had, precies weet ik het niet meer. Ze staan er niet meer op omdat het doek is verkleind om in een bepaalde ruimte te passen waar het vroeger gehangen heeft.
Vjestagirl schreef:Anne_GTI schreef:Voor HP en VG: Hoeveel figuren stonden er vroeger nog extra op dat bovenste schilderij en waarom zitten die er niet meer aan?
Ik geloof dat het er 2 of 3 meer had, precies weet ik het niet meer. Ze staan er niet meer op omdat het doek is verkleind om in een bepaalde ruimte te passen waar het vroeger gehangen heeft.
Anne_GTI schreef:Mijn klei hing aan het plafond en de bezem was te kort om het er weer af te krijgen.
Anne_GTI schreef:Ik geef nog weleens rondleidingen in de Sassenpoort; Dat lukt zo goed dat hele schoolklassen doodstil met open mond zitten/staan te luisteren. Nou hangen er ook schilderijen van de geschiedenis van Zwolle waar prachtige tot de verbeelding sprekende verhalen over te vertellen zijn. (roofridder van Voorst, meineed tegen de bisschop van Utrecht enz.)