Ben ik nou echt zó dom??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 02:56

@Vjestagirl Je moet ALLES van achteren beoordelen mens, fiets, paard, auto, boot, noem maar op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 02:57

Met dank aan de heks van Beeldende Vorming. Ik moest over die 2 en de mona lisa een strafwerk maken omdat ik teveel kletste en te weinig oplette en omdat ik niks aan mijn project deed. In 6 uur tijd had ik een bal klei alleen maar platgedeegrolt. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-08-12 02:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Ben ik nou echt zó dom??

Wanneer reed de eerste trein ongeveer in Nederland en waar lag het eerste stuk spoor?

Daphne__

Jeuh ik had het bovenste schilderij goed! Ik dacht ook de nachtwacht! :P Wist alleen niet wie het gemaakt heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 02:58

die trein weet ik echt niet.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 02:59

Voor HP en VG: Hoeveel figuren stonden er vroeger nog extra op dat bovenste schilderij en waarom zitten die er niet meer aan?

Vjestagirl

HolyPope schreef:
@Vjestagirl Je moet ALLES van achteren beoordelen mens, fiets, paard, auto, boot, noem maar op.

Ja. Maar links en rechts wisselen als je je omdraait. Aan jezelf zeg maar. Dus dat Bak en Stuurboord is alleen maar een naam, niet perse een andere benaming voor links en rechts...

Daphne__

xJitskee schreef:
Met dank aan de heks van Beeldende Vorming. Ik moest over die 2 en de mona lisa een strafwerk maken omdat ik teveel kletste en te weinig oplette en omdat ik niks aan mijn project deed. In 6 uur tijd had ik een bal klei alleen maar platgedeegrolt. :')

Jeetje en dan dacht ik dat ík niks deed op school tijdens dat vak _O-

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:00

xJitskee schreef:
die trein weet ik echt niet.

In 1839 tussen Haarlem en Amsterdam; daarom heet het plaatsje halverwege ook Halfweg

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:00

Vjestagirl schreef:
HolyPope schreef:

Ja. Maar links en rechts wisselen als je je omdraait. Aan jezelf zeg maar. Dus dat Bak en Stuurboord is alleen maar een naam, niet perse een andere benaming voor links en rechts...

Oké ik snap je, dat is het zelfde als je eerst met je paard heen rijd en later weer terug. Ik bedoel dan met links en rechts.
Laatst bijgewerkt door HolyPope op 18-08-12 03:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:01

Anne_GTI schreef:
Voor HP en VG: Hoeveel figuren stonden er vroeger nog extra op dat bovenste schilderij en waarom zitten die er niet meer aan?

Ik geloof dat het er 2 of 3 meer had, precies weet ik het niet meer. Ze staan er niet meer op omdat het doek is verkleind om in een bepaalde ruimte te passen waar het vroeger gehangen heeft.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:01

Daphne__ schreef:
xJitskee schreef:

Jeetje en dan dacht ik dat ík niks deed op school tijdens dat vak _O-

:') Mijn klei hing aan het plafond en de bezem was te kort om het er weer af te krijgen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:02

HolyPope schreef:
Vjestagirl schreef:

Oké ik snap je, dat is het zelfde als je eerst met je paard heen rijd en later weer terug.

Ja, zoiets :). Denk ik :P. Het is zoiets als dat de linkerkant van het paard de linkerkant van het paard blijft, ook als je achterstevoren gaat zitten :P

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:02

Vjestagirl schreef:
Anne_GTI schreef:

Ik geloof dat het er 2 of 3 meer had, precies weet ik het niet meer. Ze staan er niet meer op omdat het doek is verkleind om in een bepaalde ruimte te passen waar het vroeger gehangen heeft.

Die weet ik echt niet.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:04

Vjestagirl schreef:
Anne_GTI schreef:

2 zijn eraf omdat het in het Paleis op de Dam tegen de muur moest tussen twee deuren.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:04

We hebben met CKV een uitgebreide, slaapverwekkende tour gehad van onze docente... Dit is toevallig blijven hangen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:05

Anne_GTI schreef:
Mijn klei hing aan het plafond en de bezem was te kort om het er weer af te krijgen.

:') Omg..

Dat had ik alleen met babybell (ofzo) kaasjes in de kantine... :Y) Maarja ik was ook zelden op school én heb alleen klas 1 en 2 gedaan, mischien was ik net zo geweest als ik er langer op gezeten had haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:06

Anne_GTI meegedaan aan de boscross in Haarle? (os?)

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:07

Ik geef nog weleens rondleidingen in de Sassenpoort; Dat lukt zo goed dat hele schoolklassen doodstil met open mond zitten/staan te luisteren. Nou hangen er ook schilderijen van de geschiedenis van Zwolle waar prachtige tot de verbeelding sprekende verhalen over te vertellen zijn. (roofridder van Voorst, meineed tegen de bisschop van Utrecht enz.)

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:08

xJitskee schreef:
Anne_GTI meegedaan aan de boscross in Haarle? (os?)

Ja vorig jaar... Daar zeg je zo wat, daar moet ik me weer voor opgeven want ik vond het prachtig.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:09

Laat ik eens gaan slapen; wilde vroeg rijden morgen voor de hitte...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:10

Mijn Belgische vrienden zijn heel blij met hun nieuwe hoofdstad :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:11

Anne_GTI schreef:
Ik geef nog weleens rondleidingen in de Sassenpoort; Dat lukt zo goed dat hele schoolklassen doodstil met open mond zitten/staan te luisteren. Nou hangen er ook schilderijen van de geschiedenis van Zwolle waar prachtige tot de verbeelding sprekende verhalen over te vertellen zijn. (roofridder van Voorst, meineed tegen de bisschop van Utrecht enz.)

Nu merk ik weer hoe slim ik eigenlijk ben... Woon vlakbij Zwolle, pony's staan in zwolle, heb twee en half jaar in zwolle op school gezeten, vele wandelingen door zwolle gemaakt... Maar waar de sassenpoort zit? Heb er wel eens van gehoord, maar weer ook niet wat het is _O- Poort of gebouw wat zo heet? Geen idee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:14

haha als je dan mee doet kom ik kijken. haarlecity. ons prachtige boerengehucht :D ja ik woon daar dus en de route gaat vlak achter mn huis langs :)

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 03:16

Als je bij het ziekenhuis de weezenlanden bent kan je hem heel mooi zien staan.

Afbeelding