[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 11:39

MeikeMarieke, Wat mijn broer had gedaan voor een vriend van m was 50 euro in klein geld ( 10 cent, 20 cent, 50 cent en euro's ) in een spaarvarken doen die je kapot moet slaan. Die ken je bij de action halen van dacht nog geen 3 euro

kathy9814

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 23:25

Mijn moeder maakt hele mooie zeepjes, misschien is dat een mooi cadeau voor iemand?
Veel mensen die hier in de buurt komen kopen zeep voor bijv. Verjaardagen of Moederdag etc.

Zal ik morgen foto plaatsen ? Zodat jullie weten wat ik bedoel, echt zeep wat zelf word gemaakt en hele mooie vormpjes. Niet een blokje ;p

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:32

Sweetgirl1 schreef:
MeikeMarieke, Wat mijn broer had gedaan voor een vriend van m was 50 euro in klein geld ( 10 cent, 20 cent, 50 cent en euro's ) in een spaarvarken doen die je kapot moet slaan. Die ken je bij de action halen van dacht nog geen 3 euro

thnx voor de tip, ik ben alleen bang dat dat te zwaar wordt, aangezien we alleen handbagage mee mogen nemen in het vliegtuig.... Iemand anders nog ideeën?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 00:18

Bij mijn ouders gaven ze een postzak vol enveloppen en in elke envelop een papiertje (nep geld is hey beste. Haha) (zodat als ze door de envelop heen willen kijken ze nog niet weten of er geld inzit of niet) en in sommige geld. Wat je dan ook kunt doen is een paar krasloten erbij, kans op geld.
Enveloppen kun je overal kopen, dus hoeft niet perse mee te vliegen, maar dan zou je het daar nog moeten doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:56

Pff ben vrijdag jarig en weet niet wat ik vragen moet :') , ben niet een meisje meisje en tot 25 euro ....

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 17:08

Misschien dat ik hier wat hulp kan krijgen haha..
Vrijdag is een vriend van me jarig en hij word 17 jaar.
Ik ben van plan samen met mn beste vriendin een cadeau te doen en normaal hebben we leuke/grappige ideeën maar bij hem zijn we totaal inspiratieloos.
Drank grapjes oid vind hij niet grappig en zijn ouders ook niet.
Hij is een goede en eerlijke vriend en we willen hem graag ook iets leuks geven.
Hij houd vooral van gitaarspelen, gamen en uitgaan.
Pfoe wat is dat moeilijk, iemand ideeen of ervaringen ? :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 19:18

Pff ik ben eigenlijk ten einde raad vandaar dat ik jullie hulp nu inschakel!
Mijn vriend en ik zijn volgende week een jaar samen, nou wou ik dus iets speciaals voor hem kopen. Maar wat?
Ik had zelf een ring in gedachten, heb ook een besteld maar deze was niet naar mijn wensen. Nou wil ik nog zoeken naar een andere ring, maar ik wou eigenlijk ook wel iets anders of iets erbij.
Nou is mijn vraag dus of jullie nog suggesties hebben. Een ketting wil hij liever niet. Maar verder zou ik eigenlijk niet weten wat ik hem kan geven..

Trouwens, hij is 18 en volgende maand ook nog jarig. Dus misschien in combinatie met zijn verjaardag iets verzinnen? Prijs maakt niet heel veel uit. Misschien tips van wat jullie zelf hebben gegeven op zo'n moment?

Showem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:10

xlovelove schreef:
Mijn vriend en ik zijn volgende week een jaar samen, nou wou ik dus iets speciaals voor hem kopen. Maar wat?
Ik had zelf een ring in gedachten, heb ook een besteld maar deze was niet naar mijn wensen. Nou wil ik nog zoeken naar een andere ring, maar ik wou eigenlijk ook wel iets anders of iets erbij.
Nou is mijn vraag dus of jullie nog suggesties hebben. Een ketting wil hij liever niet. Maar verder zou ik eigenlijk niet weten wat ik hem kan geven..

Trouwens, hij is 18 en volgende maand ook nog jarig. Dus misschien in combinatie met zijn verjaardag iets verzinnen? Prijs maakt niet heel veel uit. Misschien tips van wat jullie zelf hebben gegeven op zo'n moment?

Misschien een dagje weg en 's avonds lekker uiteten? :)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:45

Showem schreef:
xlovelove schreef:

Misschien een dagje weg en 's avonds lekker uiteten? :)

Leuk idee mo thankss.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:25

Ik lees al een tijdje mee voor inspiratie, helaas heb ik nog steeds niks kunnen bedenken.
Mijn vriend wordt binnenkort 28, helaas heb ik nog steeds geen cadeau..
Uiteten/bioscoop etc. vind ik niks aangezien we dat ook gewoon spontaan doen.. Ik wil eigenlijk iets speciaals geven, maar geen idee wat. Sieraden is niks voor hem en hij heeft verder niks specifieks nodig..
Is er iemand die mij kan helpen?!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:18

WiskyBokjes schreef:
Ik lees al een tijdje mee voor inspiratie, helaas heb ik nog steeds niks kunnen bedenken.
Uiteten/bioscoop etc. vind ik niks aangezien we dat ook gewoon spontaan doen.. Ik wil eigenlijk iets speciaals geven, maar geen idee wat. Sieraden is niks voor hem en hij heeft verder niks specifieks nodig..

weekendje weg? Dagje weg?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 23:22

Nooit moeite met cadeaus verzinnen, maar dit keer toch wel erg lastig.
Zondag geeft mijn overbuurmeisje/collega/vriendinnetje, waar we zeer goed contact mee hebben een afscheidsfeestje omdat ze voor een lange tijd naar Australië vertrekt. Ze is 22 jaar, echt een meisjes meisje. Maar weet gewoon niet wat we zouden moeten geven. Ze heeft niet veel bagage ruimte omdat ze maar één rugtas heeft die ze mee moet zeulen. Eten is ook niet echt handig.

Wilde eerst Australische Dollars geven, maar dat kan pas vanaf €1000 ingewisseld worden in Nederland, dus dat gaat niet op.

Maar goed, wat dan? Moeten trouwens ook iets voor haar vriend hebben, aangezien we daar ook goed contact mee hebben. Iemand ideeën?!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:48

Misschien een travel journal?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 14:27

xMarloes schreef:
WiskyBokjes schreef:

weekendje weg? Dagje weg?

Jammer genoeg vindt hij dat vrij simpel :') Hij wil iets niet alledaags..

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 15:51

Een ballonvaart? Dat heb ik gegeven. Wel duur, maar misschien kan je bijgestaan worden door familie/vrienden? Zo hebben we ook eens een parachutesprong gegeven aan iemand.

Je kan toch ook niet alledaagse dingen uitzoeken? Weekende Eurodisney bijvoorbeeld.

Geen tijd voor een nieuw horloge?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 15:54

Fee_ schreef:
Nooit moeite met cadeaus verzinnen, maar dit keer toch wel erg lastig.
Zondag geeft mijn overbuurmeisje/collega/vriendinnetje, waar we zeer goed contact mee hebben een afscheidsfeestje omdat ze voor een lange tijd naar Australië vertrekt. Ze is 22 jaar, echt een meisjes meisje. Maar weet gewoon niet wat we zouden moeten geven. Ze heeft niet veel bagage ruimte omdat ze maar één rugtas heeft die ze mee moet zeulen. Eten is ook niet echt handig.

Wilde eerst Australische Dollars geven, maar dat kan pas vanaf €1000 ingewisseld worden in Nederland, dus dat gaat niet op.

Maar goed, wat dan? Moeten trouwens ook iets voor haar vriend hebben, aangezien we daar ook goed contact mee hebben. Iemand ideeën?!

Misschien een boek? Vraag je aan haar ouders wat ze leuk vindt? De vlucht duurt lang immers :).

Overigens moet je bij GWK voor minimaal 100 euro bestellen. Niet 1000. Nog veel, maar als je minder wil kan je ook contact opnemen met het GWK. Misschien toch een optie?

_bokworstJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 09:53

Had een topic geopend, maar werd naar hier doorverwezen ^^
*plak*

Hi ^^

Mijn beste vriendin word binnenkort 16, natuurlijk dé leeftijd om een supercadeau te geven. Een scooter kan ik niet betalen, dus dat word m niet :'D

Ik wil een cadeau rond de 50/60 euro, of meerdere cadeaus die dan rond dat bedrag uitkomen. Ik ga sowieso een tekening maken van haar paarden.

Ik heb totaal geen inspiratie, dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

Een wat informatie;

Ze heet Brenda, word dus 16 jaar en heeft 2 pony's, haflinger rianne en shetlander spirit. Met spirit doet ze aan vrijheidsdressuur, aan de lange lijnen, los longeren en vrijspringen, met rianne rijd ze, en is ze laatst begonnen met neckrope rijden en rijden met touwhalster.
Paardigde spullen zijn altijd wel goed, maar iets niet paardigs ook wel eigenlijk ><
Geen halsters, of jullie moeten echt een hele mooie weten te vinden voor haar haflinger.

Oke veel eisen, maar ben gewoon echt echt echt inspiratieloos

Xx Lisa

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:43

Ik praat / lees hier mee :)

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:45

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:36

Paardje1005 schreef:
Op http://www.miniinthebox.com heb je heel veel spullen en het is heel goedkoop! Mijn vriendin is binnenkort jarig en ik ga haar een ring geven, en ik geef haar de gouden en ik neem een zilveren :) http://www.miniinthebox.com/nl/infinity ... 82011.html

Leuk cadeau?

Leuke site! En vind het ook een leuke ring, zou ik zeker doen :) Ik zoek nog een rosé gouden ring die past bij mijn horloge maar ik kan gewoon nergens een subtiel ringetje vinden die niet al te duur is. Ga die site maar eens goed bekijken.

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:38

Chouchou schreef:
Paardje1005 schreef:
Op http://www.miniinthebox.com heb je heel veel spullen en het is heel goedkoop! Mijn vriendin is binnenkort jarig en ik ga haar een ring geven, en ik geef haar de gouden en ik neem een zilveren :) http://www.miniinthebox.com/nl/infinity ... 82011.html

Leuk cadeau?

Leuke site! En vind het ook een leuke ring, zou ik zeker doen :) Ik zoek nog een rosé gouden ring die past bij mijn horloge maar ik kan gewoon nergens een subtiel ringetje vinden die niet al te duur is. Ga die site maar eens goed bekijken.

Ja, zal ik zeker doen! Zo veel keus :)

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:38

Misschien kunnen jullie mij helpen en hoef ik niet apart een topic ervoor te openen.

Wij willen met een vriendin naar een stad gaan, gewoon winkelen, biosje of iets leuks doen voor haar verjaardag.

Heeft iemand nog leuke ideeën of dit vaker gedaan? Het is dus echt voor haar verjaardag en we willen haar gewoon een hele leuke dag geven.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:07

Lessie schreef:
Misschien kunnen jullie mij helpen en hoef ik niet apart een topic ervoor te openen.

Wij willen met een vriendin naar een stad gaan, gewoon winkelen, biosje of iets leuks doen voor haar verjaardag.

Heeft iemand nog leuke ideeën of dit vaker gedaan? Het is dus echt voor haar verjaardag en we willen haar gewoon een hele leuke dag geven.

In ieder geval alles van te voren bedenken en niet denken dat jullie wel wat bedenken als jullie daar al zijn. Dan wordt het opeens heeeel moeilijk en ongemakkelijk en heeft niemand meer ergens zin in haha.

Misschien overdag een leuke activiteit, zoals winkelen inderdaad of een leuke workshop wat zij wel leuk zou vinden, of een high tea, of een rondvaart in een bootje over de grachten van bijvoorbeeld Amsterdam of Utrecht, met aan boord ook nog faciliteiten met lekkere drankjes en hapjes, of een high tea aan boord natuurlijk. En dan eventueel 's avonds nog ergens een lekker hapje eten, zou ik leuk vinden om te doen :)

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 21:54

Hi guys,
2 vriendinnen van mij vieren samen hun verjaardag,
de 1 is 16 en de ander 17 geworden,
Iemand een leuk kado?
Ik geef t met meerdere meiden,
en we willen graag aan beide iets geven wat ze houden zegmaar (niet weggooien)
geen zilveren kettinkjes oid want dat heb ik met hun al aan 2 van de meiden waarmee ik t samen doe gegeven haha ;p

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:21

Ik ben ook op zoek naar een cadeautje voor als mijn vriend en ik 1 jaar samen zijn. Vind het erg lastig, want ik wil graag iets zelfgemaakts geven, dat niet zoetsappig is. Vind veel cadeautjes veel te truttig, en dat past helemaal niet bij hem (en ons).
De topics uit de OP heb ik al doorgelezen, maar werd er nog niet echt warm van...
Ik vond zoiets al erg leuk: http://huisvanbelle.nl/diy-cadeau-van-marije/ (dit zou ik dan wel anders maken, iets uitgebreider etc.), maar ik ben benieuwd of jullie nog andere ideeën hebben! Supercreatief ben ik helaas niet, maar simpele DIY'tjes moeten te doen zijn...
Dus: Hebben jullie een idee dat niet te zoetsappig of 'cliché' romantisch is, tell me!

(Een activiteit mag overigens ook, maar dat mag dan weer niet teveel geld kosten. Zit helaas een beetje krap :n )