Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetgirl1 schreef:MeikeMarieke, Wat mijn broer had gedaan voor een vriend van m was 50 euro in klein geld ( 10 cent, 20 cent, 50 cent en euro's ) in een spaarvarken doen die je kapot moet slaan. Die ken je bij de action halen van dacht nog geen 3 euro
xlovelove schreef:Pff ik ben eigenlijk ten einde raad vandaar dat ik jullie hulp nu inschakel!
Mijn vriend en ik zijn volgende week een jaar samen, nou wou ik dus iets speciaals voor hem kopen. Maar wat?
Ik had zelf een ring in gedachten, heb ook een besteld maar deze was niet naar mijn wensen. Nou wil ik nog zoeken naar een andere ring, maar ik wou eigenlijk ook wel iets anders of iets erbij.
Nou is mijn vraag dus of jullie nog suggesties hebben. Een ketting wil hij liever niet. Maar verder zou ik eigenlijk niet weten wat ik hem kan geven..
Trouwens, hij is 18 en volgende maand ook nog jarig. Dus misschien in combinatie met zijn verjaardag iets verzinnen? Prijs maakt niet heel veel uit. Misschien tips van wat jullie zelf hebben gegeven op zo'n moment?
Showem schreef:xlovelove schreef:Pff ik ben eigenlijk ten einde raad vandaar dat ik jullie hulp nu inschakel!
Mijn vriend en ik zijn volgende week een jaar samen, nou wou ik dus iets speciaals voor hem kopen. Maar wat?
Ik had zelf een ring in gedachten, heb ook een besteld maar deze was niet naar mijn wensen. Nou wil ik nog zoeken naar een andere ring, maar ik wou eigenlijk ook wel iets anders of iets erbij.
Nou is mijn vraag dus of jullie nog suggesties hebben. Een ketting wil hij liever niet. Maar verder zou ik eigenlijk niet weten wat ik hem kan geven..
Trouwens, hij is 18 en volgende maand ook nog jarig. Dus misschien in combinatie met zijn verjaardag iets verzinnen? Prijs maakt niet heel veel uit. Misschien tips van wat jullie zelf hebben gegeven op zo'n moment?
Misschien een dagje weg en 's avonds lekker uiteten?
WiskyBokjes schreef:Ik lees al een tijdje mee voor inspiratie, helaas heb ik nog steeds niks kunnen bedenken.
Mijn vriend wordt binnenkort 28, helaas heb ik nog steeds geen cadeau..
Uiteten/bioscoop etc. vind ik niks aangezien we dat ook gewoon spontaan doen.. Ik wil eigenlijk iets speciaals geven, maar geen idee wat. Sieraden is niks voor hem en hij heeft verder niks specifieks nodig..
Is er iemand die mij kan helpen?!
xMarloes schreef:WiskyBokjes schreef:Ik lees al een tijdje mee voor inspiratie, helaas heb ik nog steeds niks kunnen bedenken.
Mijn vriend wordt binnenkort 28, helaas heb ik nog steeds geen cadeau..
Uiteten/bioscoop etc. vind ik niks aangezien we dat ook gewoon spontaan doen.. Ik wil eigenlijk iets speciaals geven, maar geen idee wat. Sieraden is niks voor hem en hij heeft verder niks specifieks nodig..
Is er iemand die mij kan helpen?!
weekendje weg? Dagje weg?
Fee_ schreef:Nooit moeite met cadeaus verzinnen, maar dit keer toch wel erg lastig.
Zondag geeft mijn overbuurmeisje/collega/vriendinnetje, waar we zeer goed contact mee hebben een afscheidsfeestje omdat ze voor een lange tijd naar Australië vertrekt. Ze is 22 jaar, echt een meisjes meisje. Maar weet gewoon niet wat we zouden moeten geven. Ze heeft niet veel bagage ruimte omdat ze maar één rugtas heeft die ze mee moet zeulen. Eten is ook niet echt handig.
Wilde eerst Australische Dollars geven, maar dat kan pas vanaf €1000 ingewisseld worden in Nederland, dus dat gaat niet op.
Maar goed, wat dan? Moeten trouwens ook iets voor haar vriend hebben, aangezien we daar ook goed contact mee hebben. Iemand ideeën?!
Paardje1005 schreef:Op http://www.miniinthebox.com heb je heel veel spullen en het is heel goedkoop! Mijn vriendin is binnenkort jarig en ik ga haar een ring geven, en ik geef haar de gouden en ik neem een zilverenhttp://www.miniinthebox.com/nl/infinity ... 82011.html
Leuk cadeau?
Chouchou schreef:Paardje1005 schreef:Op http://www.miniinthebox.com heb je heel veel spullen en het is heel goedkoop! Mijn vriendin is binnenkort jarig en ik ga haar een ring geven, en ik geef haar de gouden en ik neem een zilverenhttp://www.miniinthebox.com/nl/infinity ... 82011.html
Leuk cadeau?
Leuke site! En vind het ook een leuke ring, zou ik zeker doenIk zoek nog een rosé gouden ring die past bij mijn horloge maar ik kan gewoon nergens een subtiel ringetje vinden die niet al te duur is. Ga die site maar eens goed bekijken.
Lessie schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen en hoef ik niet apart een topic ervoor te openen.
Wij willen met een vriendin naar een stad gaan, gewoon winkelen, biosje of iets leuks doen voor haar verjaardag.
Heeft iemand nog leuke ideeën of dit vaker gedaan? Het is dus echt voor haar verjaardag en we willen haar gewoon een hele leuke dag geven.