Nogmaals heel erg veel sterkte. Heb je een adres waar eventueel kaartjes heen kunnen? Vrolijk je misschien wat van op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb ik (uiteindelijk) ook gedaan, en Hee ze wisten het toch wel beter
Als zij zeggen dat het verantwoord is om eruit te gaan en een stukje te lopen, dan is het verantwoord als je het eerder doet is het meestal gewoon stomme eigenwijsheid en krijg je het keihard terug van je lijf. Maar ik herken mezelf wel een beetje in je, je wilt zo graag weer dat bed uit en weer gaan herstellen. En dan doe je je liever stoerder voor dan je eigenlijk bent op dat moment, maar dan maar lekker met je hoofd onder de dekens hoor! Geeft allemaal niks
zoooo herkenbaar. Ik had er eentje naast me die kon ook ZOOO hard snurken
En ik moest de eerste 2 nachten elke 2 uur gechecked worden, dus elke 2 uur wakker gemaakt. En als ik dan net even indommelde tussendoor ging het infuus van 1 van de buren wel af (en die krengen piepen HARD) of moest er weer eentje spugen of iets dergelijks. Wat een rampenplan
En overdag riep een mevrouw een kamer verderop tegen IEDEREEN (en dat zijn er nogal wat) die langskwam 'HERMAAANNN, HEERMAAAANNN kom nou!!!' Ach, het houdt je bezig moet je maar denken