Gut en dan ook nog zo'n pannekoek als kamergenoot en spierpijn en verhoging.. heb met je te doen TS Nogmaals heel erg veel sterkte. Heb je een adres waar eventueel kaartjes heen kunnen? Vrolijk je misschien wat van op
Hier nog één met een nare beenbreuk en een jaar lang revalideren. Heb opnieuw moeten leren lopen. Je gaat alles leren onder begeleiding van Fysio. Luister goed naar je lichaam en vertel hoe en wat aan je Fysio. Doelen stellen is goed maar wil niet te snel, het gaat hoe het gaat. Sterkte!
Eliine
Geplaatst: 24-07-12 08:32
Gewoon goed naar de dokters luisteren heb ik (uiteindelijk) ook gedaan, en Hee ze wisten het toch wel beter Als zij zeggen dat het verantwoord is om eruit te gaan en een stukje te lopen, dan is het verantwoord als je het eerder doet is het meestal gewoon stomme eigenwijsheid en krijg je het keihard terug van je lijf. Maar ik herken mezelf wel een beetje in je, je wilt zo graag weer dat bed uit en weer gaan herstellen. En dan doe je je liever stoerder voor dan je eigenlijk bent op dat moment, maar dan maar lekker met je hoofd onder de dekens hoor! Geeft allemaal niks
Hahaha en ik moet wel lachen om je verhalen over de kamergenoten zoooo herkenbaar. Ik had er eentje naast me die kon ook ZOOO hard snurken En ik moest de eerste 2 nachten elke 2 uur gechecked worden, dus elke 2 uur wakker gemaakt. En als ik dan net even indommelde tussendoor ging het infuus van 1 van de buren wel af (en die krengen piepen HARD) of moest er weer eentje spugen of iets dergelijks. Wat een rampenplan En overdag riep een mevrouw een kamer verderop tegen IEDEREEN (en dat zijn er nogal wat) die langskwam 'HERMAAANNN, HEERMAAAANNN kom nou!!!' Ach, het houdt je bezig moet je maar denken
Haha mijn nieuwsgierige overbuur is gelukkig al weg, toen ik liep te krijsen van de pijn van die krampen stond zij doodleuk door het gordijn te staren... Mafkees!
Ik ga zo voor ik eruit ga al weer wat meer pijnstilleing nemen op aanraden van de verpleging. Ik zweet met nu al het rambam, zal nog wel veel erger worden! Ze willen me iig van bed naar stoel hebben! Dus daar gaan we voor!
Het adres van het ziekenhuis weet ik niet, mijn adres weg, dan komen ze ook wel hier aan!
Pomp is er af, ader ging ontsteken dus ik ben allergisch voor de medicijnen! Heb gezegd dat ze maar pillen geven en ik geen infuus meer wil! Nu even wachten op de fysio die zo moet komen!
Lig inmiddels weer in bed, helemaal alleen ingeklommen! Katheter is er ook uit, mag zelf gaan plassen straks! Voel mijn been nu wel, voelt ook echt als het bot of de pin zeg maar, die spierpijn van dezelfde houding is weer even weg! Ben echt heel erg moe ook dus zo nog even proberen te slapen!
Jeetje wat een verhaal joh! Ik heb het even globaal gelezen, en toevallig (helaas) is een kennisje van mij op 30 april van haar paard gevallen, bovenbeenbreuk, ook geopereerd met pin erin. Ze moest 4 dgn in het ziekenhuis blijven waarna ze lopend het ziekenhuis zou moeten verlaten. Dat heeft ze niet gehaald omdat ze veel pijn had, ze heeft toen wel met een looprek gelopen, korte stukjes, en dat ging uiteindelijk heel snel. Nu (nog geen 3 mnd later) loopt ze prima rond (fietsen gaat wat lastiger maar is ze mee begonnen) en heeft ze al een paar keer weer op (makke) paarden gezeten.
De banden, spieren etc hebben een flinke opdonder gekregen en dat schijnt echt wel even pijn te blijven doen. Maar als t bot vast zit, zit t vast (dat gaat niet zo snel meer kapot). Dus hou vol!! Komt goed!
Ik mag waarschijnlijk morgen naar huis! Maar wel op krukken. Als ik vandaag schoenen hier had gehad had ik nu naar huis gemogen maar dat gaat hem niet worden... Vind ik ook niet erg, is wel even een fijn idee om wat extra hulp in de buurt te hebben!