Ik ben officieel ook nergens voor gelabeld, maar als ik de kenmerken ervan door kijk dan kan het bijna niet anders dat een ADHD-achtig stempel er best op kan

Zo'n wat rare vraag van een enorm zijspoor voelt voor mij echt aan als een onmisbare bouwsteen in het kunnen begrijpen van het hele verhaal.
En ik heb ook een fotografisch geheugen. Niet zo extreem dat ik alles onthou ofzo, en zelfs behoorlijk vergeetachtig de laatste jaren, maar ik herinner me wel heel veel beelden en dan ook heel gedetailleerd. Ik denk ook echt heel erg in beelden en gevoelens, en het kost me dan ook vaak best wat moeite om dat in (de juiste) woorden om te zetten.
Maargoed, misschien heeft iedereen dat wel
Ik leg gauw verbanden en zit dan inderdaad al heel ergens anders met mijn hoofd (voor mij is dat dan wel relevant voor het verhaal). Ik had op school vaak dat ik al op de zaken vooruit liep daardoor (met als gevolg een lichtelijk geïrriteerde leraar 'dat ga ik zo nog allemaal vertellen').

Bij hem kan ik me afentoe ook nog eens dom voelen en dat, klinkt misschien gek, is heel erg fijn 
Hoi Lielle
momentje.