Wij hebben de hal nu in Sinterklaas stemming sinds gisteren
Hiervoor herfst thema.. en straks natuurlijk weer kerst.. zo gaan wij altijd mooi mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, wat jammer dat het zo ver weg is. Ik had direct gesolliciteerd maar zit net over de grens bij Hulst.
... maar of ik er nu echt veel van geleerd heb??? die indruk heb ik verder niet. het typen vond ik het meest nuttig eigenlijk. Niene87 schreef:Hier 3 filmpjes van onze receptie en aanvang van het bezoek....
vanuit de voordeur gezien
[ Video ]
vanuit de hal
[ Video ]
vanuit de balie
[ Video ]
heb een moodboard gemaakt voor de directie... jullie nog ideeën?
[ Afbeelding ]
)

Dus als iemand nog tips heeft

foxy80 schreef:Ik meld me hier ook. Ben na mijn opzegperiode weer op zoek naar werk en de loopbaanbegeleiding heeft uitgewezen dat een assistentie-functie het beste bij me past.
Werk zoeken is erg leuk met al die verschillende functieomschrijvingen.![]()
Paan, nou kom ik je weer tegen, collega-ondernemer haha, wat jammer dat het zo ver weg is. Ik had direct gesolliciteerd maar zit net over de grens bij Hulst.
Ik heb dus geen officiële opleiding in dit gebied, maar heb wel mijn regentaatsdiploma (ik mag dus lesgeven in het secundair onderwijs in Nederlands, Economie en Geschiedenis). Ik spreek vloeiend Engels (categorie Native Speaker, aldus de laatste taaltest), vlot Duits en daarnaast nog een behoorlijke kennis Frans. Heb al ervaring als assistente op een juridische afdeling van een Nederlands maritiem bedrijf. Ik hoop iets te kunnen vinden maar ja, ik kreeg dus al gelijk bij interim kantoor te horen dat ik moet opboksen tegen dames met de beruchte 'ervaring'.