Het ziet er hier weer bewolkt uit, maar ik begreep dat het vanmiddag weer gaat opklaren, dus ik hoop dat ik lekker wat met mijn paardje kan doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naath86 schreef:Hier bij Assen ook weer bagger weer.. Alleen maar regen en koud, de thermometer in de auto gaf 12 graden aan.. Zijn toch geen zomerse temperaturen meer.. Paardje heeft een regendeken opgekregen sinds gister. Staat al anderhalve week stil omdat ze een keelontsteking had, nu moet ze nog anderhalve week rust, dus wel naar buiten gedaan, maar met dekentje op..
xTitanic schreef:Ik zit hier in Amerika, lekker weertjein de 30 graden!
Naath86 schreef:Heb je gelijk in hoor Mo. Maar als het om het echte noodweer gaat wat je vaak in de zomer hebt, dan zie je wel dat dat juist niet in het noorden komt. Vaak komt het dan uit het zuiden en heb je in het noorden vaak niks, daar ben ik dan wel weer blij om! Maar de laatste dagen valt me het ook op op BR, dat de buien die er zijn, in het noorden vallen..
gohya schreef:Jullie moeten in Ermelo komen wonen,hier is het niet koud,wel regent het zachtjes.
Het land is hier nou niet echt blubber,er staan enkele plassen op maar de rest is droog.
Tja wat ik gister al zei,s'morgens regen en vanmiddag weer de zon.
We hebben gewoon een groeizame zomer.
aerdenhout1 schreef:gohya schreef:Jullie moeten in Ermelo komen wonen,hier is het niet koud,wel regent het zachtjes.
Het land is hier nou niet echt blubber,er staan enkele plassen op maar de rest is droog.
Tja wat ik gister al zei,s'morgens regen en vanmiddag weer de zon.
We hebben gewoon een groeizame zomer.
ZON???? welke zon??? Hier is het heel even droog geweest, nu plenst het weer.
Het weiland is behoorlijk nat, maar omdat het toch het laatste jaar is laten we ze er lekker op staan overdag.
De grootste paddock staat onder water, dat lijkt echt een meertje. Net maar even geulen getrokken en het loopt nu al aardig weg.
Maar wat een verloren dag zo!