Yonker schreef:Er zijn nog wel mensen die hem nog niet ingevuld hebben.... Citaat:Fennee smurfje Vigerettie Kaniskampen Angeladj Lisss01Ik heb 'm inmiddels ingevuld
Ik ook, heb hem hetzelfde gelaten als de vorige keer maar blijkbaar was dat toch nodig. Nederland blijft voor mij kampioen.
Dep..Ik krijg een beetje het idee dat Ibi hier dingen met Klaas Jan probeert te doen die KJ niet ziet zitten..
Nanne schreef:Dep..Ik krijg een beetje het idee dat Ibi hier dingen met Klaas Jan probeert te doen die KJ niet ziet zitten.. Tss Duitsland gaat helemaal niet winnen Wil nog wel keer naar mn pool kijken.... doe ik van de week nog wel ff
Depende schreef:Nans, weet je dat wel zeker. Wie weet is dit KJ's pleasure-face? Dan is KJ net nog onaantrekkelijker geworden voor mij dan dat ie al was.
Ik krijg ook NL - Dui als finale! Denk alleen wel dat Duitsland het EK wint.Heb alvast het beesie uit de kast gehaald als tijdelijke ava
Yonker schreef:Nanne schreef:Jongens.. Meiden..Duitsland word kampioen dit EK.. Echt waar. Rot op jij Doe eens aardig..