Ik ben op dit moment aan bed gekluisterd door een operatie maar verkoop toevallig deze week veel via mp maar kan mn vriend moeilijk elke dag met een pakje op pad sturen, maar mensen reageren echt aardig nu het verzenden iets langer duurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lady_lover16 schreef:Samsa11 schreef:Ik zal mijn verhaal ook maar eens plaatsen.
Ik was dertien en had een advertentie op marktplaats gezet dat ik een verzorgpony zocht.
Tja ik was zo stom om mijn nummer er op te zetten maarja wat kan je verwachten?
Ineens werd ik wakker gebeld om 7uur sochtends een man hij zij dat hij wel een haflinger hengst voor me had staan.
Ja nou okee is goed hij vroeg wat ik kon ik dingen op roepen longeren poetsen opzadelen enz. maar ik had al door dat hij niet eens snapte waar ik het over had.
Toen vroeg hij of ik kaal was? ik was dertien ik dacht dus dat hij me hoofd bedoelde dus ik zeg uh nee?
Naja het bleek dus dat hij mn geslachtsdeel bedoelde.
Hij wou dus is afspreken maar er mocht niemand bij zijn en hij wou niet de locatie van de pony zeggen. ik moest ergens klaar staan nou okee afgesproken.
Ik zij het dus tegen me moeder en had alles uitgelegd en die zij oh maar jij gaat daar niet heen dus ik hoezo mama? en zij legde uit dat dat kaalheid dus niet over mn haar op mn kop ging en dat het waarschijnlijk een pedofiel was.
Nou mama politie gebeld en klacht gedaan ik schrok er toen best van maarja je bent dertien ik snapte er niks van.
Kvind een enge site die marktplaats en zet er dan ook nooooit me gsm nummer nog op desnoods die van me moeder maar van me zelf nooit meer.
Dit was mijn verhaal.
xxx
peacehorses schreef:mijn vriend heeft ook mooi een probleem, die wilde een ticket voor Fortarock (zo'n metalfestival in Nijmegen), en hij was daar veel te laat mee dus uiteraard allang uitverkocht. Dus hij via marktplaats zoeken, iets gevonden, geld overgemaakt, kreeg hij vanochtend een mail van marktplaats dat de verkoper waarschijnlijk onbetrouwbaar was omdat er heel veel klachten over binnen waren gekomen.. weg geld
kun je dan nog je geld terug laten boeken, of doet de bank dat echt alleen als je het naar een verkeerd rekeningnummer over hebt gemaakt?
xXLianneXx schreef:lady_lover16 schreef:wat ook zo eritant is
ik heb mijn pittige pony op mp staan want zoek een bijrijdster
en dan zet ik met hoofdletters neer van alleen mensen van af 16+ reageren
omdat hij erg sterk en druk kan zijn en dan krijg je nog reacties van
ja ik ben 11 of 12 of 13 enz en kan heel goed rijden en wil hem graag verzorgen
waarop ik dan antwordt dat ik geen verantwoordelijkheid kan geven aan zo`n jong iemand
omdat ik weet dat me paard te druk en te sterk is voor ze en graag iemand van af 16+ wil
en dan antworden hun weer met ja dat snap ik maar ik kan hem wel aan blabla
echt vet eritant
verschrikkelijk he.. ik heb dat ook gehad toen ik een verzorgster zocht voor mijn tinker destijds.
Die was/is ook niet de gemakkelijkste dus had ik ook de leeftijdgrens van 16 erin gezet.
Kreeg ik ook 100den mailtjes van kinderen van soms nog niet eens 11. Ook 1 mailtje van 2 meisjes die 12 waren en altijd met zijn 2en gingen dus dachten dat ze samen wel oud genoeg waren![]()
Uiteindelijk toch een meisje van 15 laten proefdraaien omdat ik verder niemand kon vinden maar dat werd ook echt niks. Kind stalkte de stal op dagen wanneer ik mijn paard deed, en wanneer zij haar dagen had kwam ze 1 keer gewoon niet opdragen. Was onaangekondigd naar stal gegaan omdat ik onverwachts eerder klaar was met school. Stal smerig, voer niet gegeven dus ik haar bellen om te vragen hoe het gegaan was en of ze het voer nog gevonden en gegeven had. Natuurlijk had ze dat en het was zooo goed gegaan, heb haar toen meteen verteld dat ze niet meer hoefde te komen als ze tegen me loogDus nee echt geen verzorgsters onder de 16 voor mij.