casperzazoe schreef:ik wil probeer altijd gelijk te fietsen met de bomen of strepen op de weg
moet dan met mn trapper beneden zijn precies bij die boom fzo. heel vervelend want het lukt nooit xd
Hihi daar heb ik ook last van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marijkiiii schreef:casperzazoe schreef:ik wil probeer altijd gelijk te fietsen met de bomen of strepen op de weg
moet dan met mn trapper beneden zijn precies bij die boom fzo. heel vervelend want het lukt nooit xd
Hihi daar heb ik ook last vanEn ik kan ook niet naar een open deur kijken!
Sababber schreef:noorhermans1 schreef:owja, en als ik m&ms eet moeten ze eerts op kleur gesorteertworden en dan getelt per kleur en dan hoeveel het er in totaal zijn :p
en dan eet ik eerts op waarvan ik de minste heb en als laatste de meeste
Nu even een vraagje, zitten er altijd evenveel in een zakje?
AmyII schreef:Oh..! heb er nog één (en vast nog veeeeel meer) als ik borrelnootjes eet 'hamster' in het deegje wat om het nootje zit in mijn wang en kauw ik het nootje op. Totdat mijn wang vol is en dan kauw en eet ik de deegjes op
Ik moet álles apart eten (ik pruts de nasi nog uit elkaar bij wijze van) bij pizza eerst het beleg en dan lik ik de saus eraf en dan eet ik de bodem (en die is ècht jummie!!!) met 'gewoon' eten (aardappelen groente en vlees) eet ik eerst de groente dan het vlees en dan de aardappels op mijn gemakje op, bij pasta's eet ik de vulling eruit en dan pas de pasta..
Ik ben gek op droog wit brood, ik haal het midden eruit en draai dat tot een bal, eet dan eerst de korst op en dan die deegbal..
Ik móét iets te lezen hebben op de wcanders verveel ik me dood en neem ik de tijd niet..
Als er een hardloper voorbij komt moet ik mijn adem uitblazen en dan tien seconden niet meer inademen