Lollige ouders...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:25

eempje41 schreef:
Tellen ooms en opa's ook mee?
Mijn vader nee die doet/deed niet echt dingen
Maar mijn oom die is nu 45 en nog steeds een groote puber vreselijk:)
Een voorbeeld toen die student was dan zag zijn vriend een leeuk meisje gaat zijn vriend naar de wc mijn oom had daar voor sambal aan de deur klink van de wc gesmeerd gaat die jongen als ie naar de wc is geweest met dat leuke meisje praten nou was geen succes :')

En nog veel meer van dit soort geintjes
Dat had ie van zijn vader mijn opa dus;

Waren ze (mijn moeder, oom,andere oom, opa en oma) in een restaurant staan prachtige bier glazen zegt mijn oom die moeten we mee nemen!!
Mijn opa nee dat mag niet hoor dat is tegen de wet!
Even later in de auto hoort mijn oma geklingel heeft mijn opa die glazen mee genomen! :Y)

Ook hoorde die van iemand dat als je een servet in de brand steekt dat die dan gaat vliegen ging die mooi uit proberen in een restaurant :P

Enzo nog heel veel dingen
Helaas ie mijn opa 3 jaar geleden overleden

Is ook zo ;)
Deden wij altijd op school met kerst en paas ontbijt enzo.. De sfeer was daarna niet altijd even gezellig, maar wij hadden de tijd van ons leven!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:05

weetje, mijn probleem is dat mijn ouders denken dat ze lollig zijn maar dat zijn ze dus niet :')

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 14:47

_Bitje_ schreef:
weetje, mijn probleem is dat mijn ouders denken dat ze lollig zijn maar dat zijn ze dus niet :')

Ach je vader heeft toch wel zo zijn momenten, in ieder geval wel op internet :D

unika

Re: Lollige ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 21:33

Niemand? :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 21:36

_Bitje_ schreef:

Helemaal waar :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:24

dit topic staat ook in de BNB :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:34

Mijn vader heeft mij een keer op vakantie wijs proberen te maken dat een bepaalde boom een apen boom was. Gewoon de hele dag door zeggen dat die boom écht een apenboom was. (Overigens niet de echte apenboom, dat is deze: http://www.bomengids.nl/lente/pics/Apen ... g_2117.jpg)

Verder is mijn vader gewoon een idioot, gekke bekken trekken onder het eten, dat soort dingen. Valt wel mee dus :P

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:44

PrinsesJ schreef:
Jup hier ook. En vooral mijn vader!!

Zo vond mijn vader het helemaal super dat wanneer wij met zijn alle in de stad waren, en mijn zus kwam een bekende tegen..Ook even hallo te zeggen..
Zo dus: Mijn zus: Haaaiii .. Mijn vader: Hallo ik ben de vader van .....

En met mij ging hij toen ik 12 was wel even een starterspakket halen (lees: eerste bh) ..
En dit werd dan ook even heeeel hard door de winkel heen geschreeuwd!! .. }:0

Edit: Mijn ouders vinden het ook heeeel leuk om in winkel mensen voor de gek te houden! vooral als ze weten dat er een nieuw en vooral zenuwachtig grietje achter de kassa staat.. Dan staan ze bijv. met schoonmaak middelen en spullen aan de kassa..

Mevrouw dat is dan 17,45..
Pa: EEJ HALLO!!.. We hadden afgesproken €15 en niet meer he!
Ma: Ja maar ik heb ze echt nodig!..
Pa: Intereseerd me geen donder.. We hadden afgesproken €15 voor moederdag!..
Ma: Maar dit is toch niet mijn moederdag kado?!
Pa: OOoo jaaweeell!! Je legt maar wat terug.. Dit ga ik niet allemaal betalen..
Ma:.. Ja maar ik kan niks missen!!
Pa: Oke voor deze ene keer, Maar dat wordt dan wel zonder avond eten in bed!..

Je moet die koppies dan zien!! :+

Ook vindt mijn vader het leuk om mij in het openbaar trutje te noemen.. Ook kunnen wij heel goed spelen dat we ruzie met elkaar hebben.. Leuke gezichten dan altijd }:0

Haha eigenlijk moet je die koppies filmen als je ouders zoiets doen!
Geweldig!

Zelf heb ik helaas geen super grappige ouders.

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:51

Opzich zijn mijn ouders niet de grappigste maar er zijn momenten geweest dat ik ze wel kon schieten.

Thuis noemde wij piccalilly altijd de P*k van Willy.Op een gegeven moment waren mijn ouders het vergeten mee te nemen en werd Iloon op pad gestuurd naar de *onbekende* super.
Iloon kon het niet vinden en vraagt aan de manager waar de P*k van Willy staat.....Ik ben nog nooit zo snel weg geweest bij de super en heb thuis eerst staan tieren en doen want we moesten die naam maar niet meer gebruiken.
Verhaal komt ook elke verjaardag weer terug.

Of doodleuk vertellen op een verjaardag dat als ik ze hoorde lachen in bed dat niet kwam omdat ze lol hadden maar omdat ze bezig waren met andere dingen...Dat is nou net niet wat je wilt horen als je puber bent en al helemaal niet op een verjaardag.Zakte nog net niet door mijn stoel heen van schaamte.

Mijn vader is nog wel eens in de tuin gaan zitten met blote borst,strik om zijn nek en een briefje erop met te huur..Probeer als 7/8 jarige maar eens te bedenken waarom dat was.

Als laatste:
Mijn vader gaat heel spontaan mijn eerste pony filmen om mij te verrassen.Pa loopt wat mank en lopen nog te geinen dat hij aangereden was.Meneer hield vol dat het niet zo was....Totdat we aan het eind van het filmpje waren...Toen kwam de aap uit de mouw...We hebben helemaal krom gelegen op de bank aan gezien er geen pony meer te bekennen was op beeld.Enkel grond/lucht/bomen en een auto.