Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:49

RubyRed schreef:
FloMax schreef:
Oh, er schiet me er weer 1 te binnen;
Lieve mam, een beetje laat maar ik dacht dat je het nu inmiddels wel zou weten; Ik beken dat ik het was die je nieuwe goedkope mascara heb gepikt toen ik 12 was en niet 1 van mijn denkbeeldige vriendinnetjes :+

Dat is wel heeeeul misdadig!

Voor mij toen die tijd wel ja :j

Miracle_

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:29

Haha briljant topic!

Ik beken dat ik een stickervel gejat heb, ooit een struikje in de fik heb gestoken bij het notaris kantoor :o foei! en dat ik een deuk in de bar heb gemept wat vriendje nog niet weet O:)

Goh, dat lucht best op.... :D

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:35

Ik beken dat ik een keer het cadeautje wat bij een tijdschrift zit heb gepikt maar ik voelde me zo schuldig dat ik het een half uur later heb terug gebracht :')

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:37

Lenaa_tje: gewoon teruggelopen die winkel in en gezegd: uhm, ik heb een cadeautje gestolen, maar ik voel me schuldig dus ik kom het terugbrengen? Of stiekem teruggelegd? :P

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:38

Stiekem terug gelegd haha maar natuurlijk wel knalrood :') haha

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:40

Goeie actie :P

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:57

God heerlijk die bekentenissen :')

Ik was (en ben) nogal een braverik/schijtlijster dus echt veel gekke dingen heb ik niet gedaan vroeger. Ja wel dat ik niet wist hoe het kwam dat mama d'r vlokken (voor op brood, wij mochten die niet) altijd zo snel op waren O:) En ja ik loop ook nog wel eens om dingen heen zo van 'Niet gezien!' Ik ging ook wel eens uit naar tenten waar je 18 voor moest zijn met een vervalst ID, toen kon dat nog met een kopietje van je paspoort en dan netjes bewerken op de computer, van '87 een '85 maken bv. Weet niet of mijn ouders dáár ooit achter zijn gekomen...

Maar denk dat de 'ergste' toch wel was dat ik van mijn moeder helemaal niet uit mocht. Ja 1x per weekend en die max had ik al gehaald door op vrijdagavond naar de kroeg te gaan. Afgesproken om bij beste vriendinnetje te logeren en vanuit haar op stap in een andere stad. Vroeg mijn moeder vervolgens hoe het kwam dat mijn favoriete stapshirtje in de was zat... Oeps O:) Gezegd dat dat kwam omdat ik na het fietsen altijd zo bezweet was, dus dan had ik iets anders meegenomen om aan te doen. Denk dat ze dat echt wel door heeft gehad, want toen werd er nog flink gerookt in de kroeg/discotheek dus dat shirtje stonk echt wel naar meer dan alleen zweet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:07

Ik beken dat ik degene was die het sleuteltje van het tuinhuisje kwijt is geraakt.
Ik was een jaar of 10,wou het tuinhuisje in (had in paardenspullen liggen) en daarna wou ik afval weggooien,gooide ik perongeluk het sleuteltje in de container. Heb schijnheilig meegezocht naar dat ding,na jaren heb ik het nog steeds niet durven zeggen,inmiddels al lang verhuisd,maar zelfs mijn ouders weten het nu nog :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:12

ik heb even nagedacht :P

Ik beken :

- meneer van de intertoys , ik stal dagelijks knikkers van u
- meneer van de albert hein , ik stal magneetjes van de wasmiddel.
- meneer van het zwembad , ik stal geld van u klanten

goed dat was het makkelijkste :=

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:18

Nou takkie_muis, jij steelt wel veel :P

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:21

Ik beken dat ik al meerdere keren tegen een spiegel van een auto aangeknald ben om vervolgens verder te fietsen.
Ik beken dat ik nooit voor half 12 slaap, ook al lig ik er om 10 uur in.
Ik beken dat ik de hond die ik minimaal 3x per week uitlaat écht een stom beest vind.

Voor de rest valt het mee :+ ben de oudste en meestal is het dus zo dat 1 van mijn andere zusjes gaat huilen als zij mijn eerst geslagen heeft en ik dam terug mep :')

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:22

ik beken dat ik toen ik kwaad was heel hard de garagedeur heb dichtgegooid waardoor het raam eruit sprong,
en het was niet de wind.

sorry mam en pap :o
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 04-02-12 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:22

hoezo slaan alle zusjes hier elkaar en gaan vervolgens huilen?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:27

ik beken dat ik het ben die stukken uit het gebak haal ( wat voor de zaak bestemd is ) en niet mijn vader die diabeet is ( zoals nu, heerlijke appeltaart mam, echt goddelijk! )

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:27

Ik beken dat ik
-bloemetjes uit iedereens tuin plukte en vervolgens bosjes van maakte en aan dezelfde mensen weer verkocht voor denk zo'n 50 cent ofseu :=
-niet alle wiskunde formules kende (Goedgedaan Elin! Zie je dat leren helpt! ala lerares) ,maar ze gewoon op mijn rekenmachine stonden.
-bij een onverwachte SO frans niet ''talent'' had dat ik een dikke voldoende had ondanks geen enkel woord geleerd te hebben ,maar gewoon alles op briefje te hebben gehad
-tijdens ponykamp bijna nooit zelf mijn hoofdstel in mekaar gezet heb maar net zo lang : '' ik snap het niet'' heb gezegt dat andere het voortaan deden

Vind ze nogwel meevallen vergeleken met sommige hier _O-
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 04-02-12 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:29

RubyRed schreef:
Nou takkie_muis, jij steelt wel veel :P

:') tegenwoordig niet meer , deed het puur uit verveling :')

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:40

ik beken ook nog (namens de hele klas) dat we de antwoorden van het aardrijkskunde so wel hadden en niet allemaal opeens geleerd hadden

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:50

Wat een geweldige topic is dit zeg! _O-
Ik heb eigenlijk niet zo veel erge dingen te bekenen. :')

Ik beken dat ik als 4 jarige een pakje kauwgom heb gestolen, wist ik veel dat je dat moest betalen het stond zo leuk uitgestald in de winkel. :+
Ik beken dat ik niet het hele boek lees voor school, maar gewoon een samenvating opzoek op internet.
Ik beken dat ik wel eens een doos eieren heb laten vallen op mijn oude manege en heb gezegt dat een ander meisje het deed.
Ik beken dat ik soms om half 3 ga slapen en de volgende morgen zeg dat ik om half 11 in me bed lag.
Ik beken dat ik vroeger samen met wat vriendjes en vriendinetjes een stapel pokemon kaarten heb gestolen.
Ik beken dat ik een keertje me zusje van de trampoline heb geduwd omdat ik er zelf op wou.
Ik beken dat ik wel eens kauwgom in een meisjes haar heb geplakt omdat ik het nergens anders kwijt kon. :')

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 01:15

Ik beken dat ik voor mijn IB-examen geen enkel boek volledig heb uitgelezen en in sommige boeken niet eens begonnen was.
Ik beken dat ik ook voor mijn Nederlands mondelinge examen ook niet zo ijverig was geweest als ik deed voorkomen.
Daarnaast beken ik dat ik zelfs voor mijn CE amper wat heb gedaan aan wiskunde, natuurkunde en scheikunde (die vakken boeiden me toch niet).
Ik beken dat ik afgelopen zomer mijn camera uit de 4x4 heb laten kletteren op vakantie en dat hij daarom nu beschadigd is (ouders weten van niets).
Ik beken dat ik mijn moeder al jaren voorlieg over mijn stemmingswisselingen.
Voor nu is mijn laatste bekentenis dat ik ooit een snorhaar uit de snuit van onze boxer getrokken heb, "want dat deden ze in de film ook". De arme schat. :(:)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 02:00

Ik beken ook:

Toen ik net mijn rijbewijs had heb ik midden in de nacht een voorbumper eraf getrokken met mijn trekhaak omdat ik per ongeluk achteruit i.p.v vooruit ging.

De dure merkkleding die ik altijd kocht....was helemaal niet in de uitverkoop,en ik verdiende dus ook helemaal niet zo slecht als ik beweerde,er bleef gewoon weinig salaris over na het shoppen...sorry ex

Vroeger smeerde ik altijd kattenpaté op de boterhammen van mijn broertje en deed er daarna een dikke laag hagelslag overheen (ik smeerde vroeger de broodjes tussen de middag)

De koffiefilters gevuld met koffieprut,pindakaas,appelstroop en weet ik wat voor bende die elke dag bij mijn buren door de brievenbus ging op hun witte plavuizen.....dat was ik ook :')

Maar waarom de snoeptrommel elke dag in rap tempo leeg raakte....geen idee :roll:

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 02:10

Ik beken dat mijn konijn geen olifantendracht had :')

Had een voedster gekregen en mijn zus had een ram... toen ik haar 2 jaar had leek het me wel leuk om jongen te krijgen van haar. Heb haar dus samen gezet met de ram van mijn zus en niet zo lang daarna hadden we een nestje jonge konijnen.

Maarja mijn vader was er niet blij mee en ik wou geen straf, dus ik zei dat ze wss al drachtig was toen we haar kochten _O-

Oh en beken ook aan de verkoper in de dierenwinkel dat ik eigenlijk geen konijn mocht toen ik er op mijn 11e één kocht := Beter gezegd.... ik had het niet eens gevraad en had ook geen hok. De eerste nacht heeft hij dus doorgebracht in een kartonnen doos :o

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 02:37

Forcalquier schreef:
Ik beken ook:

Vroeger smeerde ik altijd kattenpaté op de boterhammen van mijn broertje en deed er daarna een dikke laag hagelslag overheen (ik smeerde vroeger de broodjes tussen de middag)

dit is GENIAAL _/-\o_ :')

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 03:59

ik beken dat
ik heus wel weet waar al die zakken pinda's koekjes etc bleef..

ik elke avond als ik naar bed ging, eerst nog een lekker sigaretje uit mijn raam stond te roken.
(mijn ouders, kben 25, weten nog steeds niet dat ik rook)

ik wel erg vaak bij, een niet bestaande vriendin ben blijven slapen, dan sliep ik bij een nieuwe gozer, of vermaakte me wel in de stad,
s ochtends vroeg naar mijn VZpony, en daar me roes uitslapen in de box.

dat ene studie boek echt niet uit mijn kluisje was gestolen, maar die ben ik gewoon kwijtgeraakt
net als die strippenkaart... al werden deze verhalen nooit geloofwaardig geacht...

ik met mijn eerste autootje niet tegen een geparkeerde auto ben gereden, net om de hoek van huis, omdat ik de ramen moest poetsen.
ik had een oude cd radio, die had geen verlichting meer, en moest goed zoekennaar de knopjes, heb misschien wat aan het stuur getrokken,
durfde dit echt niet te zeggen.
een normaal mens stopt dan even op een 30km weg om 6 uur s'ochtends, ik zat half ondersteboven in de auto.
(dit is wel de domste actie uit mijn hele leven, gelukkig)

dat ik vroeger vaak met de riem van de hond begon te rammelen. beest helemaal blij en gek.
hond kreeg op de mieter, die moest zich gedragen, ik wist nergens van.
duurde nooit lang of ik speelde heel de middag uit schuldgevoel met de hond,

en dan is het zo raar dat mijn ouders die rare verhalen op een gegeven moment, was jaar of 16, niet meer geloofden.

ook beken ik dat mijn horloge het gewoon goed deed, maar ik hem zelf een half uur later zette,
omdat mijn vriendin wel pas om zes uur thuis hoefde te zijn, voor het eten.
dit werkt maar een paar keer, en geen half jaar lang

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 04:32

Ik beken dat:
1. Ik een keer zuurkool in de prullenbak op m'n kamer heb gegooid toen ik 8 was. Omdat ik zo aan het zeuren was werd ik met bord en al naar m'n kamer gestuurd en mocht weer terug komen als ik het op had. En ik wist echt niet wat er een paar dagen later zo stonk...
2. Bij deze ook sorry voor alle keren dat ik m'n broer ergens de schuld van gaf. Nu ze het huis uit zijn geef ik de hond de schuld :')
3. Dat ik toen ik 14 was stiekem naar Hollywood ben gegaan, heb er nog steeds spijt van want er was geen ruk aan...
4. Dat ik een ring heb gejat bij de bijoux brigitte. Zat geen kaartje aan en hij was ZO gaaf...
5. Dat ik nooit echt slaap als m'n ouders en broers me wakker komen zingen op m'n verjaardag.
6. Dat ik stiekem alle vlinders bij de vlinderstruik van opa en oma en ze naar m'n kamer thuis heb meegenomen. Opa en oma wonen in Friesland, wij op Voorne-Putten, zo'n 2 uur rijden :=
7. Dat ik soms de hond wel eens naar boven laat, stiekem. Echt heel even maar, geen idee waarom... Vroeger hadden we een zorgenkatje hier in de straat, was aan komen lopen. Vol met teken en vlooien. Goed verzorgd en is n
a een jaar weer verder gegaan. Maar die mocht bij geen van alle meiden in straat naar binnen van de ouders, maar hij is overal binnen geweest hihi. Oh en dat ik de hond altijd op schoot laat, terwijl dat helemaal niet mag. Hij knuffelt gewoon zo fijn....

Kan verder even niks bedenken, behalve spieken,spijbelen etc. Maar dat is niet zo bijzonder meer.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 04:36

Ik heb een keer een briefje naar mijn vriendin gegooit, met wat lelijks over de desbetreffende lerares.
Lerares zag het, zei "*naam van vriendin* geef dat briefje is hier"

Noh ze kreeg toch een donderpreek, en ze heeft me niet veraden, dat was wel top!
Heb de rest van het jaar met een ander handschrift mijn huiswerk/proefwerk gedaan _O-

Dat 'snap ik niet' trucje, werkt al-tijd :D