Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tinkerloos schreef:Echt super!!
Je moest eens weten hoeveel artsen, advocaten, tandartsen enz. er onder hun kleding zo uitzien.
Prachtig voorbeeld.
Quellian schreef:Tinkerloos schreef:Echt super!!
Je moest eens weten hoeveel artsen, advocaten, tandartsen enz. er onder hun kleding zo uitzien.
Prachtig voorbeeld.
Heel prachtig, maar neem maar van mij aan dat ze niet zo op hun werk verschijnen![]()
Ik werkte in het ziekenhuis en uitgerekend daar was het zaak alles te verbergen/uit te doen. En dan had ik niet eens een functie op de vloer, kun je nagaan.

Verafjord schreef:Ayasha schreef:Het is de categoerie tussen de 35/45 die moeilijk doet er over.
Ik heb mijn tattoo laten zetten op mijn 42een als het aan mij ligt komen er nog een paar bij, dus niet generaliseren.
. Ik durf zelfs wel te stellen dat de meeste (zo niet alle) van mijn leeftijdsgenoten binnen mijn vriendenkring er net zo over denken als ik (en er dus allesbehalve moeilijk over zouden doen).
Staat er een beetje krom. Ik bedoel dus niet dat élke 42 jarige er moeilijk om doet maar dat als ze er moeilijk om doen het vaak om die leeftijd gaat. Valt me meer en meer op dat de groep die voorbij de 50 gaat (waarvan men vaak denkt dat ze er moeite mee hebben) juist positiever er tegenover staat.
) Jannickee schreef:Ik ga straks stage lopen in een 4 sterren hotel achter de receptie. Ik heb een tongpiercing en een tragus, vinden jullie dat kunnen of is dat ook aanstootgevend?

Lous schreef:Niet aanstootgevend, maar ik vind het niet netjes. Zeker niet voor een viersterrenhotel waar toch veel mensen met geld komen en dat zijn vaak ook mensen die het wel aanstootgevend vinden. Mijn helix moest er achter de receptie uit, mijn tongpiercing had ik toen nog niet. Als ik nu achter de receptie zou staan zou ik beide gewoon uit doen, alleen dan zou ik in mijn tong een retainer dragen.
Lous schreef:Jannickee schreef:Ik ga straks stage lopen in een 4 sterren hotel achter de receptie. Ik heb een tongpiercing en een tragus, vinden jullie dat kunnen of is dat ook aanstootgevend?
Niet aanstootgevend, maar ik vind het niet netjes. Zeker niet voor een viersterrenhotel waar toch veel mensen met geld komen en dat zijn vaak ook mensen die het wel aanstootgevend vinden. Mijn helix moest er achter de receptie uit, mijn tongpiercing had ik toen nog niet. Als ik nu achter de receptie zou staan zou ik beide gewoon uit doen, alleen dan zou ik in mijn tong een retainer dragen.