Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefj33 schreef:Ha wat grappig, wist niet eens meer dat ik dit topic gemaakt hadToendertijd is het er niet meer van gekomen, maar ik ben nu sinds een jaar op kamers en lid van een boardsportvereniging. In februari een weekje naar Portugal geweest om te surfen en van de zomer een paar keer hier in Scheveningen gesurft. Sindskort een eigen board (BIC 7'3") en ga weer een actief jaartje bij de vereniging tegemoed
Wil me dit jaar echt richten op golfsurfen, snowboarden en skate/longboarden. Ga waarschijnlijk deze zomer op skateroadtrip met een hele groep (beetje King of the Roads idee) en daarna met m'n vriend met onze skateauto roadtrippen langs de kust om te golfsurfen
Heb overigens ook een keer gekite en ik vond het echt HELEMAAL geweldig! Nog even doorsparenMaar in april gaat de kitecommissie wijden aan beginnerskitelessen, dus ga dat sowieso nog even afwachten. Windsurfen nog niet gedaan, doen we niet bij deze vereniging, maar als ik een keer de kans krijg dan ga ik dat zeker proberen
eefj33 schreef:In Scheveningen kan je prima surfen hoorDe zandbanken zijn er heel constant vanwege de haveningang die ernaast zit. Dus mocht je (of iemand anders) een keer in Scheveningen komen surfen... Let me know
Hoop binnenkort een andere kamer te hebben en dan heb ik ook ruimte voor couchsurfers
Plankenkoorts zit ook in Delft inderdaad, maar ik vind het niet zo'n leuke verenigingIk zit bij DROP, daarbij wordt er heel veel geboard maar ook veel gelifestyled
Wat stiekem ook wel heel erg leuk is, imo is DROP veel socialer dan Plankenkoorts. Maar ze zijn wel onze zustervereniging (samen met SPIN in Utrecht en DERM in Amsterdam) dus er worden wel eens samen dingen georganiseerd. Kom dus vast wel eens in de positie om een keer te windsurfen
En een boardsport HK lijkt me ontzettend leuk!
eefj33 schreef:Vorig jaar heette het Elements, jaar daarvoor Ondersteboven festival.
En nee ik was niet mee naar ZarautzMaar dan zat je bij Ron zeker?
Ik denk dat ik nu even een HK aanmaakDie niet specifiek voor surfen is en geen topic 3 jaar oud is
Zal t linkje hier zometeen wel even sturen!
Edit: DROP heeft iets van 200 leden nu en dat is een van de kleinste verenigingen van DelftMaar wij hebben ook een ledenstop bij 50, in mijn jaar waren er 150 inschrijvingen. Heb dus echt ontzettend mazzel gehad dat ik ingeloot ben! Als we die ledenstop eraf gooien en niet ons best doen om mensen te weerhouden van inschrijven, hebben we makkelijk 300 aanmeldingen per jaar