Meet Farm(pje). Gekregen van mijn 3 beste vriendinnetjes, 4 dagen nadat m'n mama was overleden.. sindsdien slaap ik altijd met 'm. Voelde me toen heel eenzaam maar Farmpje maakte dat weer goed.
De naam Farm komt ook af van onze namen, Frederiek, Annemarie, Rebecca en Marlien. 
Hij gaat wel altijd mee, maar ik ga ook onthouden om er foto's van te maken vanaf nu..

mn beertje heb ik al vanaf mn geboorte, en doek ook (hoewel er wel 3 doekjes inzitten die allemaal zijn versleten en aan elkaar genaaid, je kent het) en ze zien er niet heul fris meer uit
maar wassen is echt een no go! Dus vaak verstop ik ze als er iemand is, en moet er niet aan denken om ermee te slapen bij mn vriend. Zou t heeeel graag doen maarja
en daar 'fopte' ik mee, hij heette ook knuffelkussen. Had altijd m'n vingers in m'n mond en dan dat kussen. Dat kussen was op gegeven moment nog maar een heel klein stukje, maar die heb ik een keer door de wc gespoeld perongeluk!
. Toen kreeg ik m'n eeyoor knuffel popje, die ik ook bijna altijd bij me heb als ik weg ga..