Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:21

Afbeelding

Meet Farm(pje). Gekregen van mijn 3 beste vriendinnetjes, 4 dagen nadat m'n mama was overleden.. sindsdien slaap ik altijd met 'm. Voelde me toen heel eenzaam maar Farmpje maakte dat weer goed. <3 De naam Farm komt ook af van onze namen, Frederiek, Annemarie, Rebecca en Marlien. :)

Hij gaat wel altijd mee, maar ik ga ook onthouden om er foto's van te maken vanaf nu.. *\o/*

_Mas

Re: Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:23

Ahhww wat een lieve! <3 Top-actie van je vriendinnetjes :)

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 23:27

Wat leuk dat zo'n grappige naam ook nog eens een betekenis heeft!
Ik kijk er nu al naar uit om farm zijn foto avonturen te zien.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:29

_Mas schreef:
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Check de topictitel maar :D
Wees blij dat je zonder kan slapen, ik doe zonder Kwekkie geen oog dicht :o

Haha :Y) mn beertje heb ik al vanaf mn geboorte, en doek ook (hoewel er wel 3 doekjes inzitten die allemaal zijn versleten en aan elkaar genaaid, je kent het) en ze zien er niet heul fris meer uit :+ maar wassen is echt een no go! Dus vaak verstop ik ze als er iemand is, en moet er niet aan denken om ermee te slapen bij mn vriend. Zou t heeeel graag doen maarja :o durf t niet haha..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:29

mijn kinderbeestjes kijken vanaf de kast op mij neer

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:32

OOOh wat een leuk topic,ik kom hier helemaal trots vertellen :+ dat ik bijna 37 ben,en nog steeds mijn allereerste knuffel in bed heb liggen <3
Ik ben ruim twee maanden te vroeg geboren en mijn mams kreeg van een papa wiens vrouw naast haar lag,deze knuffel bij mijn geboorte,ik heb hem dus nog steeds,kan er uren over vertellen wat ik allemaal met dat dier heb gedeeld/meegemaakt
Als er brand uit zou breken,gaan natuurlijk eerst kindjes en dieren naar buiten,dan knuffelhond en foto's enz

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:33

Ik heb ze ook nog allemaal. Vrienlief keek er eerst inderdaad wat vreemd van op, maar nu koopt hij zelfs beesten voor me als hij een lieve ziet in de winkel haha! Topvent.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:35

Ellie_F schreef:
Ik ben 34 jaar en duim nog af en toe... schaamtegevoel ben ik al gepasseerd toen ik 20-er was :D .

Respect! Vind ik echt knap!

Spytgnieskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:38

Ik ben 21 en slaap ook nog met een knuffel :D Hij heeft een tijdje op mijn nachtkastje gezeten toen ik een vriend had, maar toen het uit ging is hij weer lekker bij mij komen liggen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:39

Ja lief he! Vroeger had ik trouwens een kussen, echt een kussen ja :') en daar 'fopte' ik mee, hij heette ook knuffelkussen. Had altijd m'n vingers in m'n mond en dan dat kussen. Dat kussen was op gegeven moment nog maar een heel klein stukje, maar die heb ik een keer door de wc gespoeld perongeluk! |( |( Toen kreeg ik een 'doekje' (van die baby doekjes) met eskimo's er op, maar door het vele knuffelen werd dit steeds minder.. Heb het laatste stukje echter nooit weggegooid. :o Heb hem aan een 'knuffel' popje vastgemaakt, zodat ik het nooit kwijt raak. Dat popje is trouwens ook kapot aan alle kanten, heeft m'n moeder ooit gemaakt _O-. Toen kreeg ik m'n eeyoor knuffel popje, die ik ook bijna altijd bij me heb als ik weg ga..

Zie hier, knuffel popje met het laatste restje van doekje..

En dan heb ik nog 3 knuffels, 2 beren en een paardje.
Beertje 1 heb ik gekregen toen ik in de ambulance moest toen ik 4 jaar oud was, Teddy, nummer 2 is mijn geboorte beer <3, Beer heet die, en nummer 3 is mijn eerste echte paarden knuffeltje. Ze heet Bles hahahahah _O-. Bles heeft een heel verhaal.. In de pootjes zaten zakjes met 'balletjes' erin, zodat ze vulling had, maar één beentje mist dit. :') M'n oma heeft toen als chirurg gespeeld en haar beentje gevuld met rijst, dus Blesje kan nu weer lopend door het leven <3 :(:)

Afbeelding
En zie hier, van links naar rechts, Teddy, Beer en Bles. Die staan naast mijn bed en kijken elke avond braaf toe hoe ik slaap :)

Heb ze nog allemaal op m'n kamer staan, maar echt slapen doe ik alleen nog met Farmpje.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:40

Ah, Rebecca, die van jou is echt onwijs lief! <3

Ik kan alleen zonder Schlagi slapen als ik iets anders heb om vast te houden. :')

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:41

Hier meld zich ook een!
Al jaren dezelfde knuffel achter op mn bed liggen.
Snoebie een soort van ''beer'' achtig iets moet het voorstellen.. :') *D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:42

Hier een foto. Het erg is is dat mijn zusje er ook een heeft, maar 'm dus niet heeft gebruikt!
Nu kun je dus heeeel goed het (geknuffelde) verschil zien :')

Afbeelding

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:43

Ooh die verhalen <3.
Echt zo mooi dat er overal een geschiendenis zit :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:43

Ik vind de "gebruikte" wel het schattigst! :D

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:46

xMendy schreef:
_Mas schreef:
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Check de topictitel maar :D
Wees blij dat je zonder kan slapen, ik doe zonder Kwekkie geen oog dicht :o

Haha :Y) mn beertje heb ik al vanaf mn geboorte, en doek ook (hoewel er wel 3 doekjes inzitten die allemaal zijn versleten en aan elkaar genaaid, je kent het) en ze zien er niet heul fris meer uit :+ maar wassen is echt een no go! Dus vaak verstop ik ze als er iemand is, en moet er niet aan denken om ermee te slapen bij mn vriend. Zou t heeeel graag doen maarja :o durf t niet haha..

Dat vond ik in het begin ook niet fijn hoor haha. Toen mijn vriend en ik wat langer samen waren vond ik dat ik het toch moest bekennen. Dus ik begon: Schat, ik moet je wat vertellen: *Vriendje schrikt en denkt ooh nee he, ze is me zat* 'ik slaap lekkerder met mijn knuffels, ik vind het fijn om iets vast te hebben'. En sinds dien slaap ik samen met hem ook met m'n knuffels. Hij vind het gelukkig helemaal niet erg!

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:52

zal ik mijn berg knuffels eens op de foto zetten ? :') het kan stockerend zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:53

Zelfs na het uitgaan sleep ik mijn knuffel mee.. beeld je het even in; een meisje van 17 die 's nachts haar tas op komt halen met spullen, haar knuffel snel van bed afgrist en dan brak fiets naar een ander huis om daar te slapen. :')

OH ZO ERG! Ik ging vorig jaar met vrienden op vakantie, en wij mochten slapen in de slaapkamer van de ouders, maar ik had de nacht ervoor in het stapelbed geslapen. Maar haar moeder ging weg, dus toen ging die vader daar wel slapen en mochten wij met z'n 3-en in het grote bed :), maar toen wij uiteindelijk wilde gaan slapen besefte ik me ineens; FARM HEB IK NIET! Bleek dus dat die bij die vader in bed lag :oo := :') toen hebben we hem nog wakker gemaakt(!!) of ik alsjeblieft m'n knuffel mocht.. oh wat schaamde ik me. _O-

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:54

daffodil schreef:
Ik heb Frits, een schildpad die ik echt al zo'n twintig jaar heb. Frits heeft de halve wereld gezien en overal maak ik foto's. Ok, mijn man had eerst zoiets van huh wat is dit maar moest er al snel om lachen en dus gaat Frits nog steeds mee op reis.

Frits in Las Vegas:
Afbeelding

haha wat leuk ! :D

k word in april 19 maar ik heb altijd een knuffel in mijn bed, als k bij me vriend ben niet hoor of ergens anders, maar thuis slaapt ie altijd tussen mij en mijn vriend in hih mijn knuffel is mijn maatje:D

heb het gelijk ook tegen mijn vriend gezegs toen hij vooor het eerst hier sliep.
Hij neemt me maar zoals ik ben k schaam me niet voor mijn olifantje die als in mijn wiegje lag toen ik nog onderweg was hihi
Laatst bijgewerkt door Miesjex op 26-01-12 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:55

Ik heb ze ook nog hoor :d Slaap er dan wel niet mee maar ze gaan nooit weg!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:56

ik heb medelijden met de vriend van lekkergek :Y)
die arme ziel verwachtte vast iets verschrikkelijks toen je dat zei :')

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:59

Ik ging 1,5 jaar geleden op mijn eigen wonen (toen was ik 24) en ik had nog altijd mijn knuffelpaard in bed liggen.
Toen zei ik tegen mijn moeder, ik neem hem echt niet mee hoor dat kan echt niet meer als ik op mijn eigen woon. Na een half jaar heb ik hem toch maar op gehaald, want ik was zo eenzaam in bed.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:00

Ik heb een eendje, gekregen van m'n moeder na een heel vervelend ziekenhuisbezoek waarna ik er helemaal doorheen zat.. :"Hier, dit eendje is een klaag-eendje"
Sindsdien is mijn "Klaageendje" altijd bij me. als ik slaap heb ik hem altijd in mijn hand :)

Ik heb, toen mam geopereerd werd hetzelfde eendje voor haar gekocht, zodat ook zij kan klagen.. :')
En.. toen mijn hondje ziek was vorige week, kwam ik ook een eendje tegen in de Dierenwinkel. nu heeft zij ook een klaag-eendje! ;)

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:06

Ik meld me ook, ben 17 en slaap sinds mijn geboorte met Tijgertje in bed, 'n leeuw :+ Hij dient ook als nekkussen als ik in bed met m'n laptop lig en ik moet 'm echt in m'n handen hebben als ik ga slapen, ben d'r zo aan gewend dat ik niet kan slapen zonder iets in m'n handen :') En tot vorig jaar had ik 'n grote roze beer van 1.50m die Beer heette en 't was 'n jongen vond ik. Die had ik omdat ik bovenin 'n stapelbed lag en hij lag aan de kant waar geen muur zat zeg maar en ik aan de kant van de muur, anders was ik bang om uit bed te vallen. Helaas was ons pap 'm zat en issie naar de stort gegaan :=
Ooh en ik heb ook nog Flappie, da's 'n konijntje, die gebruik ik als ik ergens ga slapen want Tijgertje is zo'n 40cm en dus redelijk groot :P

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:08

Rianneuhh schreef:
ik heb medelijden met de vriend van lekkergek :Y)
die arme ziel verwachtte vast iets verschrikkelijks toen je dat zei :')

haha hij had idd wel wat ergers verwacht. Dus toen ik vertelde dat ik slaap met m'n knuffels viel het heel erg mee vergeleken met wat hij had verwacht. Inmiddels zijn we bijna 4 jaar verder, en hij heeft er nog nooit over gezeurd dat ik m'n knuffels mee neem naar bed, dus ben blij dat ik bekend heb :+