Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:nee maar dood laten bloeden kan ik dan ook weer niet over mijn hart verkrijgen... maar doen alsof er niks aan de hand is ook niet. Kreeg net een berichtje:
´hee lieverd, ik ben blij dat ik weer naar therapie kan, dan heb ik mijn ritme weer terug. Moet zo naar beeldende therapie, daar zal ik ze eens vertellen over onze schilderkunsten! Xxx´
ik bedoel.. wat moet ik daar dan op zeggen? Veel plezier? Veel plezier en meld ze ook maar dat het uit is? Raad eens..ik dump je? Veel plezier en by the way..het gaat niet werken tussen ons?
IMJ schreef:Is het ook mogelijk dat we het erop houden dat het verwachtingspatroon van beiden gewoon heel anders is? Dat TS duidelijk graag een zelfstandige, sterke man heeft? Dat mag toch?
Borderline is niet makkelijk, zeker iemand die hier zelf nog geen weg ingevonden heeft..
Ze zegt toch ook dat dit het niet is, en wil er dus netjes een punt achter zetten.
Of ze hem nu verdient of niet, of hij haar niet doet niet zo ter zake toch, het gaat 'em niet worden, punt.
Ayasha schreef:IMJ; Daar is ze voor zover ik lees nog niet zeker over:wiebke schreef:nee maar dood laten bloeden kan ik dan ook weer niet over mijn hart verkrijgen... maar doen alsof er niks aan de hand is ook niet. Kreeg net een berichtje:
´hee lieverd, ik ben blij dat ik weer naar therapie kan, dan heb ik mijn ritme weer terug. Moet zo naar beeldende therapie, daar zal ik ze eens vertellen over onze schilderkunsten! Xxx´
ik bedoel.. wat moet ik daar dan op zeggen? Veel plezier? Veel plezier en meld ze ook maar dat het uit is? Raad eens..ik dump je? Veel plezier en by the way..het gaat niet werken tussen ons?
Ayasha schreef:Ze kan het niet laten dood bloeden maar ook niet doen alsof er niks aan de hand is. Doet mij denken dat ze nog aardig twijfel over wel of niet. En ze vond alle andere niet-leuke gesprekken toch ook geen probleem? Kan ze nu toch ook net zo eerlijk zijn?
Yv_ schreef:Nouja, je weet wat je wilt, nu alleen de stap nog zetten.
Nodig heb uit voor een bakkie koffie vanavond ,ga zitten en zeg wat je voelt. Dat er nu verschillende incidenten zijn geweest, waardoor je door hebt gekregen dat jullie niet bij elkaar passen en ermee wilt stoppen. Na die heftige gesprekjes over zijn bed"prestaties" na zo'n korte tijd, lijkt me dit appeltje-eitje.
IMJ schreef:Ayasha schreef:Ze kan het niet laten dood bloeden maar ook niet doen alsof er niks aan de hand is. Doet mij denken dat ze nog aardig twijfel over wel of niet. En ze vond alle andere niet-leuke gesprekken toch ook geen probleem? Kan ze nu toch ook net zo eerlijk zijn?
Wat begrijp je nu niet? Er zijn toch meer opties dan die 2?
Ze wil hem vertellen dat het over is, maar HOE?
Niet doodbloeden en niet doen of er niets aan de hand is. Ze wil hem juist duidelijkheid bieden door het hem te zeggen.
Tieneke schreef:Hoe hij reageert en handelt kan 100% te maken hebben met die persoonlijkheidsstoornis. Ik vraag me dan ook echt af of TS wel enig idee had waar ze aan begon. Als ze er wel van wist, was het ronduit dom om te denken dat hij zich even aan haar zou aanpassen. Hij kan waarschijnlijk zichzelf niet eens handhaven, anders zat hij niet in therapie.
wiebke schreef:zullen we het erop houden dat die knul en ik inderdaad niet bij elkaar passen omdat we inderdaad anders in het leven staan en ik hem niet gelukkig kan maken? Zullen we het er ook op houden dat ik het jammer vind dat het niks gaat worden en ik het moeilijk vind om dat te vertellen aan een jongen die zo gevoelig is?