Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Is dat zo?
Huurhuis staat in veel gevallen ook op 1 hoofdhuurder zijn naam en dan heb je als 'bijwoner' ook geen poot om op te staan...
pinuts schreef:zijn er eig nog wel meer mensen met een lat-relatie? Kan er wel een topic van maken, maar denk dat die heel erg klein word:P Valt me echt op dat mensen zo snel gaan samenwonen.. ben benieuwd.
Boomerang schreef:Ik vind samenwonen persoonlijk gelijk aan trouwen. Het is niet iets wat je even 'zomaar' doetIk las hier iemand die tot 3x toe binnen een week samenwoonde. Hoe serieus neem je jezelf dan? Ik zou zelf absoluut geen partner hoeven die zo met relaties/samenwonen omgaat.
Samenwonen in een koophuis/huurhuis is voor mij ook 1 pot nat, nogmaals samenwonen is niet voor de 'leuk' dan maak je m.i. een oprechte keuze voor iemand en bij die keuze hoort ook zorgen, voor een tegenspoed ed.
Ik ben 29, woon nu voor de eerste keer samen sinds wel 1 hele maand, heb bijna 1.5 jaar een relatie bij mijn vriend, we woonden bij elkaar om de hoek, zagen elkaar praktisch elke dag en toch is het gelukkig een heel bewuste keuze voor elkaar geweest. Wij hebben nl ook de scenario's van baan/inkomen verliezen en de consequenties voor ons huis doorgenomen. Ook al is het een huurhuis, het is geen geinig logeerpartijtje waar ik aan begonnen ben.
Robijntjah schreef:Huurhuis staat in veel gevallen ook op 1 hoofdhuurder zijn naam en dan heb je als 'bijwoner' ook geen poot om op te staan...