Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:35

Nordsvensk schreef:
Annika__ schreef:
Oh op mijn kleine tenen zit permanent een bult, blauwe plek, schaafwond of snee. :')

Loop je ook vaak tegen tafels, drempels ect, aan _/-\o_

Ja, en je zou toch zeggen dat ik inmiddels zou moeten weten waar ze staan. Niet dus. :P

Mijn zus heeft een poos haar bed precies zo gezet dat de bocht om haar kamer in te komen zo krap was dat iedereen die haar kamer binnenkwam (inclusief zijzelf) standaard zijn of haar teen stootte. Resulteerde in een ''Hoi - AUUWW G** K*T bed''-begroeting als iemand haar kamer binnenkwam. _O-

Nordsvensk

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:41

Drempels wennen nooit, Zelfs als er een bordje naast zal staan met een waarschuwing zou ik er nog tegen aan kunnen lopen :o

Word dat wel een mooie begroeting :') De buren zullen wel denken... Ik neem aan dat ze haar bed nu heeft verplaatst?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:49

Ik geloofde nooit dat je net als in een tekenfilm als je op de hark gaat staan, de steel tegen je hoofd aan kan krijgen...

Dus ik probeerde het :') (ik was al volwassen haha :') ) en ze hadden wel gelijk in de films hahaha

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:55

vuurneon schreef:
Ik geloofde nooit dat je net als in een tekenfilm als je op de hark gaat staan, de steel tegen je hoofd aan kan krijgen...

Dus ik probeerde het :') (ik was al volwassen haha :') ) en ze hadden wel gelijk in de films hahaha

Dus het is wel mogenlijk :') Nu hoeft niemand anders het de proberen...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:58

Als ik nou zo snugger was om mijn handen uit te steken, maar neeee.... Ik dacht echt dat het onmogelijk was :')
Leg dan maar eens die bult uit op je voorhoofd :')
'ik geloofde de film niet dus ik probeerde het zelf uit!'

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:25

Whaha... Zo zie je maar weer, niet alles is nep :+ Ik denk dat mensen echt dubbel liggen als je dat tegen ze zegt :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:27

Ik heb het maar op een stom ongeluk gehouden... De waarheid was pijnlijker dan die bult :')

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:30

vuurneon schreef:
Ik heb het maar op een stom ongeluk gehouden... De waarheid was pijnlijker dan die bult :')

Kan ik me voorstellen :')

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 22:07

vuurneon schreef:

Zeg maar gewoon dat je Mythbusters aan het nadoen was; dat staat stoer. ;)
(maar je had het me ook kunnen vragen, had je een bult gescheeld)

Ik zie zo'n ding liggen, denk bij mijzelf 'daar ga je op staan en dan slaat die steel tegen je snufferd dus misschien handiger om weg te leggen', loop er heen, buig voorover en zet tegenlijk mijn voet een stap naar voren...Waardoor dus die steel naar voren vliegt en precies tussen mijn ogen belandt.
Maar goed, dat was die keer dat ik wél zo snugger was om iets aan op de grond liggende harken te doen. Meestal is het 'he hark, laat ik die wegleggen voordat er ongelukken gebeuren', waarop ik me omdraai om nog even iets anders te doen, me ineens bedenk dat ik wat vergeten was, omdraai, wegloop en BENG!
Zelfs als ik ze vast hou krijg ik het nog voor elkaar om mijzelf pijn te doen. Gisteren nog, kreeg ik een beste kaakslag van het handvat van de mestvork. :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:32

Annika__ schreef:
Ik had vandaag ook weer een mooie actie, ik was de post aan het bezorgen in een winkelstraat, en loop een winkel in. Terwijl ik het adres op de post bestudeer loop ik door, en lopen zonder te kijken is geen goed plan in een volle winkel. Dus het afstapje werd niet gezien door mij, met als resultaat dat ik plat op de grond lag. :o Snel stond ik op en liep verder, in de valse hoop dat niemand het gezien had. Alsof dat nog niet erg genoeg was keek ik vervolgens weer op mijn stapel post, terwijl ik richting uitgang liep. BAM, vol tegen een rek kleding aan, heb nu fijn een bult op mijn hoofd. Voortaan kijk ik voor me als ik loop. :j

Jij bezorgd het tenminste nog :') Mijn vader heeft al twee of drie keer stapels geadresseerde post gevonden die in een sloot gedumpt was :n

Maar dat is even offtopic ;)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:35

De kaasschaaf ff snel schoonmaken onder de kraan... jawel een diepe snee in de vinger. 2 weken later de kaasschaaf ff snel schoonmaken maar nu wel met een afwasborstel :j daarna de kaasschaaf drogen met de theedoek... oliebol weer een snee in mn (andere) vinger -O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:46

Leuk topic! Zelf heb ik altijd heule domme ongelukjes met grote gevolgen :')

Ik was aan het paardrijden en aan het uitstappen. Wasbwat aan het geinen met een vriendinnetje en had m'n beugels uit. Maak ik een geluidje.. Schrikt een ander paard daarvan en die vliegt er vandoor; waar mijn paard weer van schrikt en er ook vandoor vliegt; mijn paard geeft een behoorlijk gemene bok en draait daarbij; Hilde vliegt eraf. Enkelbanden gescheurd :+

Halfjaartje later deed ik mee met een potje hockey (hoe sportief!). Was erg fanatiek bezig en draai me om om het winnende doelpunt te maken.. En vlieg op de grond terwijl iedereen een keiharde knak hoorde.. Enkelbanden gescheurd :')

Twee jaar daarop ging ik op kenningsmakingskamp met een nieuwe school. Ik moest naar de wc dus ik naar die hokjes. Was een beetje glad daar dus ik zei nog tegen mezelf dat ik op moest passen. Wil ik terug lopen naar de tenten, maak ik een enorme slinger en.. Daar komt 'ie.. Enkelbanden gescheurd _O-

Dat was zo'n beetje mijn enkelbandenleed.

Paar jaar terug fietste ik heel enthousiast langs een kinderboerderij, druk wijzend naar een leuk vogelhuisje wat ze hadden hangen :+ M'n moeder waarschuwt nog dat er een paaltje aan zat te komen en ik verzucht dat ik dat heus wel zag :roll: BAM! Zo tegen het paaltje aan, ik met fiets en al over de kop, fiets bovenop mij.. Hersenschudding en fiets helemaal in de kreukels.

Tijdje later, iig herstelt van die hersenschudding, gingen we op een of andere spelletjesdag krukjes stapelen. Een of andere malloot gooit die krukjes om en ik krijg ze allemaal over me heen. Nog heel stoer staan schelden welke gek dat deed en dat we nu hadden verloren met dat spel.. Totdat iemand opmerkte dat ik bloed over m'n hoofd had lopen :+ Enorm gat in m'n hoofd en weer een hersenschudding.

Twee jaar daarop had ik een feestje en we hadden met wat meiden samen ons haar en de make-up gedaan. Wilde even snel heen en weer fietsen om mijn kleding aan te passen. Ik (druk sms'ent) op de fiets naar huis. Helaas stond er een auto in de weg :+ waar ik keihard tegenaan fietste. Fiets weer helemaal in de kreukels en mijn hoofd natuurlijk ook.. Hersenschudding :')

Vorig jaar was ik heel enthousiast tijdens een les over bepaalde diersoorten. Het lokaal waar we zaten was volgehangen met opgezette dieren en andere dode.. dingen. Degene die wat stond te vertellen stelde een vraag en in mijn enthousiasme sprong ik op om het antwoord te geven. Met m'n hoofd tegen een opgezette uil aan :') Weer een hersenschudding _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:50

Jaren geleden, toen ik het nog nodig vond om een fles wodka leeg te zuipen op een willekeurige zaterdagavond, heb ik ook eens iets pijnlijks meegemaakt. Gek he? :Y)

Ik was heerlijk dronken en moest naar de wc. Ik doe m'n ding en wil m'n broek weer ophijsen.
Terwijl ik dat doe maak ik op de een of andere manier een domme beweging en ik voelde dat er iets niet goed ging met m'n rechterknie. Ik kijk naar beneden en zie dat m'n bovenbeen naast m'n kuit hangt (een beetje maar, maar ik schrok me echt de ****). Knie uit de kom :+
In m'n dronken bui maak ik een tegengestelde draai en m'n knie schiet terug.

Ik heb een maand lang niet kunnen lopen :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:01

De enige dag dat het glad was een paar weken geleden keihard de hond uitlachen dat ze onderuit ging op straat. Ik loop door, vriend roept wat en ik draai me om en lig ook onderuit, op dezelfde plek als de hond. Als die hond kon lachen... _O-

Ander verhaal, ik had een hersenvochtpunctie gehad, vreselijke hoofdpijn daarvan. Ik word om een uur of 3 wakker en loop naar de wc. Daarna liep ik terug naar de kamer, voorover gebogen van de hoofdpijn. Was ik vergeten dat ik de deur dichtgedaan had. Harde knal en hele huis was wakker, aan het gelach te horen. :+

Vriendlief had bij ouders thuis houten balken schuin boven zijn bed. Ik had me uitgekleed en liet me achterover op het bed vallen. Juist ja, tegen die balk aan. Gevolg zware hersenschudding. :o

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:07

Ik had vroeger zo'n bed met opstaande achterkant en voorkant.
En ELKE avond als ik me op bed liet vallen, knalde ik daar vol tegenaan.

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 00:59

Ik had vanmorgen zoiets stoms. Ik heb een kamer met een schuin dak met steunbalken, waar mijn bed onder staat. Ik stond op, was blij dat ik mijn hoofd niet stootte bij het overeind komen, en slingerde mijn been uit bed. Bleek mijn kachel naast mijn bed te staan, precies in de zwaairoute van mijn been. #)

Nordsvensk schreef:
Drempels wennen nooit, Zelfs als er een bordje naast zal staan met een waarschuwing zou ik er nog tegen aan kunnen lopen :o

Word dat wel een mooie begroeting :') De buren zullen wel denken... Ik neem aan dat ze haar bed nu heeft verplaatst?

Ja, haar bed heeft daar misschien een maand gestaan, wat ik nog lang vond. :+

JessAndHope schreef:
Annika__ schreef:
Ik had vandaag ook weer een mooie actie, ik was de post aan het bezorgen in een winkelstraat, en loop een winkel in. Terwijl ik het adres op de post bestudeer loop ik door, en lopen zonder te kijken is geen goed plan in een volle winkel. Dus het afstapje werd niet gezien door mij, met als resultaat dat ik plat op de grond lag. :o Snel stond ik op en liep verder, in de valse hoop dat niemand het gezien had. Alsof dat nog niet erg genoeg was keek ik vervolgens weer op mijn stapel post, terwijl ik richting uitgang liep. BAM, vol tegen een rek kleding aan, heb nu fijn een bult op mijn hoofd. Voortaan kijk ik voor me als ik loop. :j

Jij bezorgd het tenminste nog :') Mijn vader heeft al twee of drie keer stapels geadresseerde post gevonden die in een sloot gedumpt was :n

Maar dat is even offtopic ;)

O:)

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:10

ik liet tijdens het afwassen doodleuk de rasp uit mn handen vallen.
reflex was natuurlijk grijpen... en ik greep natuurlijk inde allergemeenste kleine mesjes die erop zaten :=
er was meer bloed dan schade ,maar ik schrok me echt kapot :')

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 18:15

Annika__ schreef:
Nordsvensk schreef:

Ja, haar bed heeft daar misschien een maand gestaan, wat ik nog lang vond. :+

Heeft ze het best wel lang volgehouden :')

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 01:49

Iedere keer weer als ik een pizza bak in de oven:
pizza gaat de oven in, ik wacht ongeduldig, haal netjes pizza en rooster uit de oven met handschoenen, en dan net als je die handschoenen uit heb gedaan en de pizza van dat roosterdingetje wil halen om op een bord te leggen, raak je dat hete ding aan, vingers verbrand. :Y)

Dus voortaan, maakt mama, papa, broer of vriendlief de pizza's maar.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 05:37

In onze bureau (kamertje is er nog niet zo lang, dus nog niet gewend) hebben we zo'n schuifdeur..
Ik doe deze standaard steeds NIET ver genoeg open waardoor ik mezelf er zo door plet of in de helft
blijf hangen. Doet pijn aan m'n armen, maar voorlopig ben ik nog niet geleerd :')

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:16

Dit is ook wel een mooie.

Vriendin van me sloeg me een keer ZO hard op mijn kont dat ik voorover duikelde, tegen een kast aanviel, en uiteindelijk dus op de grond lag. -O-
Ze stond er zelf van te kijken. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:20

Red_Savage schreef:
Dit is ook wel een mooie.

Vriendin van me sloeg me een keer ZO hard op mijn kont dat ik voorover duikelde, tegen een kast aanviel, en uiteindelijk dus op de grond lag. -O-
Ze stond er zelf van te kijken. :')

_O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:22

Volgens mij stond ik toen toevallig een beetje voorover gebogen, dacht ik? Want ik viel met mijn hoofd naar beneden. :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:23

Oeh stond je er klaar voor? <<)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:25

Hahaha, ik nodigde blijkbaar wel uit. :')
Volgens mijn vriendin maakte ik er een zijwaartse koprol bij. Ik weet het zelf niet precies, maar ik eindigde wel op mijn kont/zij, op de grond.