Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Veel succes met je keuze en wel fijn dat je er zo even een weekje over na kan denken.
De laatste maanden/jaar zijn we ook heel erg naar elkaar toe gegroeid.
(bus of auto
) Letterlijk gezien hebben wij een droomafstand als ik kijk naar de verhalen van sommigen hier, maar wat zo'n afstandsrelatie met zich meebrengt maakt het lastig voor mij. Heel veel dingen die hier ook genoemd werden zoals: niet naar elkaar kunnen als je je even poedersuiker voelt, altijd moeten wachten tot het weekend om iets goed te besprken, nooit eens doordeweeks even binnen stappen en een paar uurtjes samen zijn, het weegt op mij gigantisch door allemaal. Gevoelsmatig begint het ook teveel te worden onderhand.
. Misschien en als gaan wel eens door mijn hoofd ja, maar goed het is gegaan zoals het gegaan is 

Hij was trouwens ook best dik en ook niet schuw, denk dat het komt omdat ie altijd bij zo'n soort snackbar rondhing en je zag altijd mensen hem wel eten geven. Hij is vast wel goed terecht gekomen. 

Hoop volgende maand.

Loose schreef:ikkuh15: Jij ook leuk dat je er nu bent! Alleen jammer dat ie wel moet werken steeds. Wat willen jullie in de toekomst?
, mijn vriend woont in Canada. Ik vlieg dinsdag naar Calgary. Moet dan rond de 11 uur vliegen en ik vlieg vanaf Frankfurt dus het word een autoritje van rond de 5 uur, en ik wacht nog zo'n 6-8 uur op 't vliegveld. Ik heb nog geen idee hoe lang ik blijf, hij is hier 3 maanden geleden 3,5 maand geweest. Ik heb nog geen ticket terug, die betaald hij.
We hebben ontzettend veel ruzie de laatste paar dagen
Ik heb veel zenuwen, vliegen, douane enzo, en hij ook want hij wilt dat ik het wel naar m'n zin heb en dat botst dan beide een beetje.

Ontmoet dan ook voor het eerst zijn familie en vrienden