? *pakt rekenmachineda's idd wel heel weinig... Maaargoed, ik ken er wel hoor. Die met zo weinig uur slagen
Maar dan ben je wel eerder uitzondering dan regel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? *pakt rekenmachine
Maar dan ben je wel eerder uitzondering dan regel

arans schreef:Persoonlijk vind ik 23 uur wel weinig hoor! Mijn instructeur heeft pas alles kunnen uitleggen bij 40 uur, en dan gaat het om een snelle leerling. Hij zij dat hij nu een jongen van 32 uur heeft, en dat toch wel een van de aller snelste leerlingen is. Voor hem dan he
enige probleem is mijn examenvrees en niet het rijden. 
had niet anders verwacht. Mja. Toch jammer. Was pas de eerste keer :J 
Lous schreef:Ik ben de tel van de lessen kwijt, maar kom denk ik al langzaam maar zeker bij de 100. 6 december was mijn eerste les, en nog steeds heb ik dat roze pasje niet. Ik lestte de eerste maanden 3 keer in de week. Het ergste is, ik weet het wel maar doe het niet. Vandaag ging eindelijk goed, helemaal blij. Maar zo bang dat het daarna weer instort.
Iedereen om mij heen lijkt het zo makkelijk te doen, en het is vervelend dat je wordt uitgelachen door collega's en vrienden.
Ben ik echt de enige? Hoor in ieder geval heel weinig over dezelfde gevallen als ik.
Ik ben echt al heel vaak gezakt
. Daarna stond er ook wel een bord met 60 km/h , maar op het moment dat ik mijn gas intrapte... Had ik die nog niet gezien. Dus, verder vooruit kijken was het tweede issue
(al had ik dat bord echt nog niet kunnen zien volgens mij. Maakt ook verder niet zoveel uit ) .
! ), kon mijn eerste versnelling niet meer vinden, was halverwege het tweede deel van de clusteropdracht, allang vergeten dat ik een clusteropdracht aan het doen was. Dus reed vrolijk rechtdoor. Ik keek niet in mijn spiegels, alleen maar hysterisch in mijn dode hoek. En bij de kruispunten durfde ik nergens ' voor te schieten ' waardoor we telkens een eeuwigheid moesten wachten. Maargoed, daar heb ik hem allemaal niet over gehoord. En dat kwam ook puur door de zenuwen. Dus volgens mij kon hij daar wel doorheen kijken.
!
Ben waanzinnig blij en ben heel blij dat ik het allemaal achter de rug hebt. Rienepien_ schreef:Ik ben geslaaaaaagd vandaagBen waanzinnig blij en ben heel blij dat ik het allemaal achter de rug hebt.
@Nagano: Het enige wat hierbij helpt is oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Eerst had ik er meer fout dat goed, maar eenmaal op het theorie examen had ik ze bijna allemaal juist, doordat ik er heel veel op heb geoefend.
Rienepien_ schreef:Ik ben geslaaaaaagd vandaagBen waanzinnig blij en ben heel blij dat ik het allemaal achter de rug hebt.
@Nagano: Het enige wat hierbij helpt is oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Eerst had ik er meer fout dat goed, maar eenmaal op het theorie examen had ik ze bijna allemaal juist, doordat ik er heel veel op heb geoefend.
Nagano schreef:Rienepien_ schreef:Ik ben geslaaaaaagd vandaagBen waanzinnig blij en ben heel blij dat ik het allemaal achter de rug hebt.
at fijn voor je van harte
maar hoe oefen je dan die gevaren herkening die plaatjes bedoel ik dus he
ook hoop ook écht dat ik niet met navigatie moet rijden tijdens mijn examen, als ik ergens een hekel aan heb... Ik vind dat zó afleiden, dat irritante robot achtige geblaat van dat mens in die Tomtom, en afstanden in honderden meters kunnen inschatten dat kan ik ook voor geen meter. Ik krijg er al kippenvel van als ik aan navigatie denk 
, maar dan van de zenuwen ipv de kou