Nou ik moet zeggen dat meer overvallen was door het feit dat ik daar moest zitten, dan dat ik echt nerveus was. Ik weet het niet
haha robin staat honderdduizend keer met hem op de foto enzo haha! ze was bij heeeel veel lama's opname's enzo
nou nou Britt, dat valt best wel mee.En nee, die man heeft een geheugen van de achterkant van een koe.
omfg het is maandag hahahaha.dochtertje is vandaag ziek thuis geweest van school het voelt nog als zondag hahahahhahahaha
Robin schreef:nou nou Britt, dat valt best wel mee.En nee, die man heeft een geheugen van de achterkant van een koe.Tja hoeveel mensen zou hij wel niet zien.
Robin schreef:nou nou Britt, dat valt best wel mee.En nee, die man heeft een geheugen van de achterkant van een koe.haha nee ik overdrijf nooit! xd
Robin schreef:Britt is in het echt ook écht dom... geloof het meteen als je het zegt, wat kan ze af en toe stom zijn maar je kan daarom wel altijd (om haar) lachen! Vond dat het erg leuk uitkwam en dat je er prima opzat op tv, je hoeft je nergens voor te schamen!
Heb gister ook gekeken, mijn vriend snapte er niks van waarom ik opeens de man met de hamer wou zien Je zag er gewoon leuk uit hoor.
Ik kwam te laat, was pas om 21:20 gaan kijken. Alleen ik irriteerde me heel snel aan Britt, was meteen gaan zappen!
Was leuk gister, normaal had ik allang weggezapt maar door dit topic heb ik het toch helemaal uitgezien. Goede imitatie trouwens;-)!!