[Centraal] Kerstkaart aanvraag & bewerk topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:22

Precies mijn gedachten Cynn!
Ik maak nu nog die af waar ik mee bezig was, en dan is het voor mij meer dan genoeg geweest hier! Ik denk dat de meesten het ook aan zichzelf te danken hebben dat er nog maar zo weinig mensen hier zijn die de moeite nemen om wat te bewerken!

En dankje!

Die van jou is ook goed gelukt! Wat voor een lettertype gebruik je?

Cynn
Fotograaf

Re: [Centraal] Kerstkaart aanvraag & bewerk topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:27

Ja inderdaad. En het is zo jammer.. Heb dit al wel een paar keer vaker gehad. Daarom heb ik ook (hele lange..) periodes dat ik gewoon niet bewerk. Omdat je het gewoon zat wordt op een gegeven moment.
Mensen die gewoon geduldig wachten, een leuke reactie terug geven in het topic of in een PB'tje, leuke vragen stellen hoe het gedaan wordt enz.. dáár doe ik het voor. Niet voor dit. :)

En ik heb bij die, eventjes kijken.. LaPointe's Road als lettertype. Ik haal ze vaak bij Dafont.com vandaan. Daar heb je er echt veel! :)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:31

Hier precies hetzelfde hoor :) Heb van een aantal mensen wel al leuke reacties gehad, maar als ik dan tijd en moeite verspil aan een foto die kwalitatief toch niet is zoals ik het wil en dan ook nog niet echt in dank afgenomen word dan vind ik er ook niks meer aan.. Ik doe het normaal gesproken ook gewoon voor mijn lol en steek er echt heel veel tijd in...

Dankje! Daar kan ik veel mee! :D

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:34

Ik heb er nu ook al een paar bewerkt!
Wat vinden jullie ervan? Word ik beter, haha...

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:34

Bedoel je die in je vorige posts?

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:39

Ja

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:42

Wat ik vooral zie is dat je heel krap kadert, je hebt bijvoorbeeld de neuzen eraf gehakt of onderop het plaatje liggen, dat is een beetje slordig, daar zou je dus op kunnen letten :)
Verder hebben de foto's een beetje scherpte verloren, dit kan aan verschillende dingen liggen, dat kan ik zo niet zien.
Voor de rest zijn ze heel leuk!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:51

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:51

Ja ik heb er het beste van gemaakt, maar ik bewerk met pizap want ik weet niet hoe al die andere progamma's werken.. heb ze wel, bij pizap krijg je ook altijd zo'n merkje rechts onderin en die knip ik er dan af en dan word hij dus krap gekaderd..
Bedankt voor je tips!

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:58

Cynn_x schreef:
Jammer dat er mensen zo ongeduldig zijn..
Bokkers hebben ook een sociaal leven. Werk, school/studie. Hebben ook paarden, vrienden, familie.. en zijn ook wel eens ziek.
En er zijn ook al meerdere malen berichten geweest dat sommigen foto's heel lastig zijn te bewerken. En wanneer je dan toch een poging doet, dan is het weer niet naar wens terwijl we er wel vreselijk onze best voor doen en tijd insteken.
En dit blijven wij niet herhalen. Dus ja, op een gegeven moment wordt je wel eens overgeslagen. In de hoop dat de hint duidelijk moge zijn.

Bij deze mijn laatste kerstkaart voor dit topic. Heb er niet meer zo'n zin in op deze manier. :)
Voor mensen die wel bereid zijn te wachten, kunnen mij een PB'tje sturen en zal ik kijken wat ik kan doen.

Ik ben het hier helemaal mee eens. We steken ons werk in deze kerstkaarten, en ik heb nog niet zo veel bedankjes gehad (dankjewel SETEFURII. Hey bedankt he! Erg leuk geworden! :D ...) . Nee, er staat eerder zoiets als "kan dit er nog bij" of "Nou ik wil liever..." En dat vind ik héél héél erg jammer. Het is gewoon simpel hoor mensen. Wees geduldig, en als foto's niet bewerkt worden, dan zal daar wel een reden voor zijn. Ik heb al 3x in het topic vermeld dat foto's soms niet bewerkt worden om kwalitatieve redenen. In plaats van hier normaal een respectvol mee om te gaan loopt iedereen foto's te quoten (waardoor de mods ook weer extra werk hebben) en klagen dat het hier doods is.

Wij hebben een leven, wij zijn ook mensen, wij doen ook ons best en eigenlijk ben ik er ook wel klaar mee.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:41

Ik sluit me volledig bij jullie aan.
Tot vorig jaar deed ik ook altijd enthousiast mee met het bewerken van foto's om daar mooie, leuke of grappige kaarten van te maken. En inderdaad: in plaats van een bedankje kwam er vaak alleen maar commentaar... de tekst is niet goed, lettertype deugt niet, tekst moet boven, tekst moet beneden, teveel sneeuw, te weinig sneeuw, foto was te klein en kon niet afgedrukt worden (had dan een grotere ingestuurd..), kan dit nog weggewerkt worden, kan dat er niet bij... om dan na soms letterlijk uren werk te zien dat mensen de foto nogmaals insturen om bewerkt te worden.
Daar heb ik dus echt geen zin meer in, voor goede vrienden doe ik het graag, maar niet meer hier.

Overigens zijn er gelukkig wel bokkers die netjes bedankten en mij zelfs het kaartje dat ik gemaakt had toestuurden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:45

Eens. Er kan geen bedankje vanaf dus dan pas ik ervoor om meer kerstkaarten te maken.
Deze heb ik gisteren nog wel voor iemand gemaakt die ik ken, en die was razend enthousiast dus daar doe je het voor! :D
http://img687.imageshack.us/img687/1/ke ... rklein.jpg

Tips zijn zeer welkom! Mag ook via PB.

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:56

die laatste is echt supermooi!

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 15:15

Milan_lover schreef:
Voor singasong:
http://imageshack.us/photo/my-images/829/singasong.jpg/

Jeetje, wat zijn mensen toch weer aan het zeuren, ik heb ook een leven buiten bokt en wel meer mensen hoor! Wie blijven zeuren worden gewoon overgeslagen ;)

Dankjewel! Ik vind hem heel leuk geworden :j +:)+

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:51

Nyckle schreef:
Eens. Er kan geen bedankje vanaf dus dan pas ik ervoor om meer kerstkaarten te maken.
Deze heb ik gisteren nog wel voor iemand gemaakt die ik ken, en die was razend enthousiast dus daar doe je het voor! :D

:~
kun je er ook een voor mij makken???

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:58

Nyckle schreef:

Echt heel mooi, die paarden die er staan komen uit een foto? Jeetje, zo lijkt het echt niet, ze lijken wel gewoon in die kaart te zitten. _/-\o_

femkesofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:45

Wow prachtig Nyckle!!

Zou iemand deze voor mij willen doen?
Afbeelding

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:54

Erna_ schreef:
Ik sluit me volledig bij jullie aan.
Tot vorig jaar deed ik ook altijd enthousiast mee met het bewerken van foto's om daar mooie, leuke of grappige kaarten van te maken. En inderdaad: in plaats van een bedankje kwam er vaak alleen maar commentaar... de tekst is niet goed, lettertype deugt niet, tekst moet boven, tekst moet beneden, teveel sneeuw, te weinig sneeuw, foto was te klein en kon niet afgedrukt worden (had dan een grotere ingestuurd..), kan dit nog weggewerkt worden, kan dat er niet bij... om dan na soms letterlijk uren werk te zien dat mensen de foto nogmaals insturen om bewerkt te worden.
Daar heb ik dus echt geen zin meer in, voor goede vrienden doe ik het graag, maar niet meer hier.

Overigens zijn er gelukkig wel bokkers die netjes bedankten en mij zelfs het kaartje dat ik gemaakt had toestuurden :)

Aan de andere kant vind ik het wel prettig om te horen als mijn foto`s niet goed zijn.Ik heb er totaal geen kaas van gegeten en tot nu toe heeft er niemand op gereageerd.

Heb nog iemand die beloofd had nog een paar kaarten te maken via pb èen foto gestuurd maar daar hoor ik ook niets meer van.En dat vind ik weer jammer want ik ben echt een digibeet.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:55

Ik wil je evt wel via PB wat fototips geven als je dat op prijs stelt? :)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:01

Milan_lover schreef:
Ik wil je evt wel via PB wat fototips geven als je dat op prijs stelt? :)

Ja dat stel ik zeker op prijs,hartstikke fijn!

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:03

Dan ga ik er zo even aan zitten, eerst even mijn hoofd weer leegmaken van alles :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 21:21

Laatst bijgewerkt door Neonlight op 22-12-11 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link geplaatst, maximaal 1 zichtbare afbeelding toegestaan (zie openingspost)

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:13

WenMLove schreef:
Hallo! Ik wil graag dat deze foto in een winters sfeertje komt, als kerstkaart!
Het is natuurlijk een beetje raar dat ik korte mauwen aan heb, maar dat maakt niet uit!
Dus; wie creatief is en er wat leuks van wilt maken, leef je uit! :))
http://i44.tinypic.com/30vc5l2.jpg
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 22-12-11 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link geplaatst, geen foto's quoten!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:19

Hallo.

Zou iemand voor mij van deze foto een kerstkaart willen maken ?
Wil die dan via mail naar mensen sturen.
Alvast erg bedankt voor de moeite.

Afbeelding

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:30

heb er even een simpel kadertje omheen gezet, leuk??
Afbeelding