Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die opmerkingen hier, blijft geniaal!!
paardenfreak schreef:ik hoop toch echt dat geen maandverbandfabrikant hier gaat lezen..
heb je straks een glow in de dark verband vol tekst en met muziek..
krijg je een nog langere rij bij de dames wc's..
Pluizebolpum schreef:Ja, en iedereen die wil meelezen wat er bij de ander op het flapje staat...
Hoor ze al gillen 'Enenen? Wat heb jij? Issieleuk issieleuk?' terwijl de ander driedubbel over de pot hang van het lachen en al proestend probeert voor te lezen wat er op het maandverband staat, terwijl het ondertussen een kabaal van jewelste is omdat overal rare muziekjes afgaan.
Ruilbeurzen en verzamelmapjes voor maandverband met de leukste teksten, liedjes of plaatjes.
Dat ze bij elke nieuwe aanlevering al 's nachts voor de deur liggen om toch maar als eerste die nieuwe Libresseteksten, Alwayssounds of Kotexkiekjes te krijgen...
Of draai ik nu door?
esiebessie schreef:Echt ranzig gewoon, moet er niet aan denken om 8/9 uur met hetzelfd maandverbandje rond te lopen.Zeker de eerste paar dagen kan ik bijna ieder kwartier naar 't toilet.

Heb het getroffen denk ik haha!
poes schreef:Ja kun je zelf kleuren mengen
Zidore schreef:maarreh, met een blauwe tampon krijg je dan paars als resultaat??
! Toverbaltampons/maandverband! Spul erin dat verkleurd als er bloed op komt en dan elke keer een ander fris leuk kleurtje, of misschien een verborgen tekeningetje of iets dergelijks. Dat je gewoon niet meer kunt wachten om weer om te wisselen want wie weet wat voor een leuks er nu weer op staat!

)
Jeej haha hij snapt het.
MandyR schreef:En dan allemaal zo'n bebloede tampon voor onze neus laten bungelen? "Wil je die van mij ook zien?" Nee dank je wel.