Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

in 1 week!!

Das wel een leuke verrassing voor hem, een slanke vriendin
marleen_usar schreef:Jeetje 12 kilo, wordt je nog wel herkend door je mannetje? (haha).Is dat omdat hij weg was (afvallen), anders stuur ik mijn vent ook de deur uit.
dankjewel TS !
) uit het land. Maandag toen ik op stal kwam, lag hij in de stal en wilde er bijna niet uit. Het ging gelukkig met de dag beter. Gister gingen we weer een stukje langs de weg lopen en toen moest ik hem bijna los laten omdat hij aan het bokken en gek doen was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dáár word ik nou super gelukkig van!!!
Op een gegeven moment krijg ik toch een lik in m'n gezicht van één................
(daar is een schuurmachine niets bij
)Niet dat het lekker was..... maar dáár kan ik echt gelukkig van worden
(ook wel weer héél gelukkig van de douchebeurt bij thuiskomst
imd schreef:Sunshine80 schreef:Iets positiefs over mezelf???
Ik ben gewoon trots op mezelf! Ik hou het al 2 jaar vol om samen te wonen met mijn ex (omdat we het huis niet konden verkopen). Naast een behoorlijk heftig privéleven, werk ik 4 dagen en ik red het gewoon om de PABO te doen. En het gaat hartstikke goed, ik heb op 2 toetsen na mijn P niet gehaald. Maar haal wel 9s en 10en voor mijn opdrachten en toetsen.
Ik ga er helemaal voor om mijn P dit jaar te halen en over 2,5 jaar sta ik als Juf voor de klas.
Dat gaat allemaal op rolletjes, nu mijn privéleven nog!
Wow, dat is netjes, al 2 jaar samenwonen met je ex! Fijn dat het huis nu onder voorbehoud verkocht is, ik hoop dat je gauw weer een leuk nieuw plekje hebt!
)