Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hotchocolat schreef:Voor volgende week staat er hier de eerst (natte) sneeuw op de planning.
Nu maar kijken of ze het ook echt waar kunnen maken.
Silver_Bolly schreef:Je kan wel zo´n mooie binnenbak hebben, maar daar heb je zo weinig aan als je er niet eens kan komen door de sneeuw![]()
Gelukkig staat mijn paardje op een stal waar ik géén binnenbak heb, maar waarvan ik wel zeker weet dat als ik een week niet kan komen dat ze er wel lekker uit komt en goed verzorgd word!
Veulen84 schreef:Klopt ook voor op de fiets. Gewoon gaan of helemaal niet. Als je gewoon lekker doorkachelt en net doet alsof er niets aan de hand is gebeurd er ook vrij weinig, is mijn ervaring. Zodra je bang bent wordt je meer gespannen en ben je niet flexibel genoeg om met onverwachte bewegingen van de fiets mee te gaan. Ben op die manier weleens 360 graden gedraaid op de fiets.En ga niet rijden als je bang bent. Ga dan gewoon lopen of neem de bus. Maar al dat ge-angsthaas op de weg maakt alles erger.
Mimo schreef:Wij maken ons al weer helemaal op voor de winter; dat het koud wordt en er veel sneeuw valt is geen
vraag maar een feit. Wij zijn er op ingesteld: rijden vanaf eind oktober op spijkerbanden of sneeuwscooters en de winkels
hangen vol met goede kleding wat hier een 'must' is.
De paarden gaan het hele jaar door naar buiten (ook bij min 35). Als we gaan rijden hebben ze EasyCare hoevenschoenen
met 10 'spikes' per voet zodat ze anti-slip staan. Voldoet prima.
We genieten hier van de winter: ongelooflijk mooi! Juist die 4 zo extreme seizoenen geven het leven hier zo'n
extra dimensie.