Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:14

Eigenlijk zouden we een lijstje moeten maken met meest weerzinwekkende beesten en hoe vaak ze zijn voorgekomen in dit topic :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:17

Ik weet nog wel iets, is mij (gelukkig! :') ) niet overkomen maar ik was er wel bij... paarden uit de weide halen, allemaal merries en de hengst stond erbij. Ander meisje had een zeer hengstige merrie en de hengst dacht er net voor het einde van de wei nog even op te duiken. :+ Wij bleven staan wachten terwijl ze hun ding deden, glijdt ineens de hengst uit op het moment supreme... krijgt ze alles vol in haar gezicht/nek. :oo

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:23

ach dat zijn ook liefdessapjes :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:25

Ik zou er toch niet zo blij mee zijn hoor :\ het is ook niet echt... weinig.. :=

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:33

Aieshja schreef:
Ieuwl, da's niet fris nee !

Ik heb wel eens gehad dat ik een hengst aan het scheren was voor de keuring en ik was onder zijn buik bezig, en opeens voel ik iets warms tegen m'n hoofd aan knallen. Bleek het zijn penis te zijn want hij vondt het scheren ooooo zooo lekker !

IEl

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:34

vooral zon halfverrotte vis dat is zooooo gooooor
ook een keer als kind mocht ik eten bij het konijn eerste klas lagere school pist dat konijn ineens midden in mn broodtrommel en op mij iiieeeeeuuuuuuwwwww

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:46

:n Oke, ik heb er ook 2 hou je vast:

1: Op vakantie in Duitsland een aantal jaar geleden, had ik van die leuke sandaaltjes met van die ruitjes met gaatjes erin... 'S nacht buiten laten staan, en je raadt het al: een dikke naaktslak erin.. Ik geprobeert met een stokje eruit te duwen, na ja eigenlijk erin. Ging niet, dus ik duwen met een steentje. Hij zat echt heel klem, en in een keer splashed hij in mijn schoen :n Dus ik helemaal in het sop gelegd, en de hele tijd geschrobt. Maar het slijm bleef erin zitten... We gingen uit eten, en ik had geen andere schoenen bij, dus moest ze aan doen.. Heb de hele avond met een slijmerige , soppende schoen rondgelopen :')

2: Mijn opa had van die klompen die die altijd aan deed als hij in de tuin ging werken. Op een dag liep hij rond met sokken in zijn klompen. Zijn klompen voelden helemaal nat en zompig aan, maar hij dacht dat het water was of zo, of dat hij het zich inbeeldde. Na een tijdje toch maar gekeken, bleek dat er een muis in zat, die die dus helemaal fijngetrapt had. Overal botjes in zijn klomp, hele sok vol bloed :9

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:50

Ik moest vanmorgen een dooie spin uit mijn regenlaars halen die helemaal vastgeplakt zat :')
Dat was én smerig, én eng dus vandaar dat dat vrij bovenaan mijn lijstje ligt!

En met je blote kakkies in de lauwe kattenkots, of die kattenkots moeten opruimen bezorgd mij een enkeltje WC..

edit: oh, en de hond die een voorkeur heeft voor het rollen in rotte vis :D Gad-ver-damme zeg!
Laatst bijgewerkt door Snippergroen op 21-09-11 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:54

oh ik heb er ook nog 1, mijn pony is en pensioen, dus ik had al haar spullen netjes opgeborgen en weggezet omdat ik nog niet over mijn hart kreeg om dat allemaal te verkopen. Een paar maanden geleden toch maar alles boven gehaald en kijken wat ik weg zou doen. Stinkt er ineens toch iets enorm hard, ik herkende de geur ook absoluut niet, vanwaar kwam dat toch...doe ik een andere tas open, zit er een dode rat tussen de spullen, ook al helemaal vol maden enzo....heb alles in een grote ton warm water en een hoop biotex/dettol gekieperd :')

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:58

Mijn stagebegeleider liep in het ziekenhuis tegen een op springen staande zak met wondvocht en bloed aan.... ik liep schuin achter hem de zaal binnen... Je kunt wel raden wat er gebeurde....

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 14:58

Fiffill schreef:
Ik weet nog wel iets, is mij (gelukkig! :') ) niet overkomen maar ik was er wel bij... paarden uit de weide halen, allemaal merries en de hengst stond erbij. Ander meisje had een zeer hengstige merrie en de hengst dacht er net voor het einde van de wei nog even op te duiken. :+ Wij bleven staan wachten terwijl ze hun ding deden, glijdt ineens de hengst uit op het moment supreme... krijgt ze alles vol in haar gezicht/nek. :oo

Ik moet gelijk denken aan die ene film waar dat meisje tegen het plafond gespoten wordt _O-

Zinn schreef:
ach dat zijn ook liefdessapjes :')

En ze mag achteraf blij zijn dat die hoeveelheid niet in dr oog is gekomen :D
Zie je helemaal niets meer denk ik.. _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:00

In je oog ;( auw!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:02

I know..... :')

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:06

:')
Gadver wat een smerige verhalen.

Oeh ik heb ook weles een naaktslak uit de straal van mijn pony gehoevekrabt. :r

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:13

Aaaah gets die verhalen hier...
Ik ben laatst met mn sok in een levende meikever getrapt.. Die liep op mn kamer :\ Dus dat was krak-fletsj :')
Of een keer volop in een spinnenweb gelopen -met dikke spin erin-..

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:18

Vorige zomer was ik bij mijn opa en oma in Duitsland. Zij wonen in een flatje op 3 hoog.. Nu was het zo dat ik mij in de nacht niet echt lekker voelde en wat frisse lucht dacht binnen te laten.
Ik sukkelde een beetje in slaap en voelde iets op mijn wang (vlakbij mijn mond) kriebelen.. ik veeg het dus weg en voel iets 'wegspringen', maarja ik sliep half dus schonk er weinig aandacht aan.. Volgende ochtend voel ik wéér iets kriebelen op mijn wang en dit keer kon ik het er af pakken.. Bleek het een pootje van een insect te zijn :? . Ik mijn bed uit en draai me om en kijk naar het matras (de rest van het beest moet toch ook ergens zijn) Zag ik daar dus een (kleine) sprinkhaan in stukjes liggen! Heb daar vrolijk dus de hele nacht op geslapen en dat beest zat eerst bijna in mijn mond! IEUW! %)

_Fleurtjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:56

Ik heb er ook nog een met maden!

Was aan het werk en er kwam die dag zo'n 1000 man. Ik moest samen iemand buiten de prullenbakken nalopen en zo nodig nieuwe vuilniszak erin.
Komen we bij een vuilnisbak aan, doe dat ding open, een stank wat er uit kwam! En helemaal vol met maden! Bleek dat er een konijn was ingegooid, die de week ervoor verdronken was in het water van de wipe out baan!
Ging toen van de lucht wel een keer bijna over mn nek! Bahbah!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:03

Ieuw wat hebben jullie toch allemaal vieze verhalen!!! Ben blij dat ik niet zulke vieze dingen mee maak! Moet er wel om lachen stiekem hoor ;)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:31

Toen wij nog op een bovenwoning in Amsterdam woonde hadden wij nogal last van muizen. Ondanks twee katten (en gem zo'n 4 tot 6 cadeautjes per dag :x ) waren die muizen echt overal. Op een avond kwam mijn oma pannekoeken eten en die wilde stroop op haar pannekoek. Fles kwam op tafel waarin een dikke (dode) muis muis geplakt zat }:0 . Was niet fijn en snap nog steeds niet hoe die door zo'n klein gaatje is gekomen....

10 jaar geleden was ik op vakantie in Tenerife en ging uiteten. Het duurde onwijs lang voordat het eten er was. Toen mijn bord op tafel kwam lachte de ober nogal uitgebreid waarbij zijn kauwgompje in mijn dampende bord eten terecht kwam... Ik was wel even klaar met dat restaurant zeg maar!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:32

aaaah maden echt mijn grootste angst, laatst deed ik de GFT kliko open , ze zaten overal |(

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:46

Toen ik nog bij de dierenambu werkte ook aardig wat viere geurtjes geroken..
De destructie in hoog zomer, of een dode hond weghalen die er al een uur of wat lag, kat in de bosjes vol met maden.
Maar mn ergste was toch wel die meneer die dood in zn woning lag in hoog zomer, tien katten in huis die allemaal honger hadden en maar aan meneer waren begonnen..
Daarbij de miljoenen maden.. de vloer kroop gewoon naar je toe! En die stank was echt niet te harden!
Politie heeft het lijk weggehaald, wij konden de katten gaan vangen en de volgende dag kwam de reiniging.
We hebben echt wel ff flink gekokhalst etc..

Vorige week nog iets goors!
Ik had in de regen gereden, dus toen ik thuis kwam gelijk maar ff onder de douche gestapt.
Onze poezen mogen niet boven komen, maar blijkbaar was die ene er toch tussendoor geglipt..
Dus toen ik uit de badkamer kwam, lag mevrou laguit op bed. Ik heb der snel eraf gejaagt!
Die avond ga ik in bed liggen en we kijken nog even tv. Ik voelde wel wat kriebelen, maar niet echt aandacht aan besteed. Ga ik ff later met mn hand over mn buik, kom ik een raar dingetje tegen naast mn navel...
Ik trek de dekens weg.. Zit daar een teek!! Ik denk er geen seconde over na en trek het beest eraf, hij zat dus ook al echt vast!!
Heb meteen het bed verschoond! Gatver, heb slecht geslapen ervan.
En daarom mogen de poezen niet boven!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:59

Pascal schreef:
Britt schreef:
Oh ja, wat me afgelopen zomer nog overkomen is... Wij wonen op een appartement en we hebben de zwarte bak achter op het balkon staan. Van de zomer is het zo gruwelijk heet geweest en toen we 's avonds vrienden op bezoek hadden begon het ontzettend hard te regenen. Onze achterdeur stond open (hordeur wel dicht) en op een gegeven moment zeg ik tegen mijn vriend, hebben wij van de week rijst gegeten? Want in de keuken lagen allemaal witte 'korrels'... Blijkt dus dat de héle keuken en het héle balkon vol zat met maden die op zoek waren gegaan naar een droog plekje.
In de zwarte bak is het afval natuurlijk gaan rotten met die hitte en zijn daar maden in gekomen. Het was echt zo smerig, ze kropen gewoon tegen de ramen omhoog!!

Ik heb niet eens geholpen met opruimen :o Stond echt te kokhalzen met de rillingen over mijn rug. Mijn vriend en het bezoek hebben met de tuinslang en de oude stofzuiger alles opgeruimd. Bah, bah, bah, wat was dat smerig... Krijg nog de rillingen als er ik aan denk :r

Mijn schoonmoeder heeft dit ook gehad, en gruwelde ook.

En zo gemeen dat ik was heb ik een handje met rijst in haar bed gegooid :o

De volgende dag kreeg ik te horen hoe hard ze gegilt had omdat ze dacht dat haar bed vol maden lag..

Dàt is een klerestreek :D

_O- _O- :')

Kreeg je geen pak op je donder van d'r :P

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:02

Wat een smerigheid komt hier voorbij :')

Ik eet 's ochtends altijd een broodje met hagelslag, en eet dan de hageltjes die van mn brood gevallen van mn bord, ík denk nog wat een taai hageltje en wat proeft ie raar, was het een oorkruiper. :x Heb weet niet hoe lang m'n mond gespoeld...

En een stage in een dierentuin, dag 1, eten maken voor bepaalde vogelsoort bestaande uit: vis (niet zo erg), pinkies (babymuisje, oke, zielig maar ook niet ze erg) en jawel, kuikentjes die je in 3 stukken moest snijden >;) . Als ze stijf bevroren waren was het niet zo erg, hak en hak, en af en toe moest je ze van elkaar af trekken bleef er wel eens een pootje achter... :')
Als ze al even uit de vriezer lagen was het minder, smots smots, dan werd het meer zagen en regelmatig dat alle ingewanden uit elkaar spletten... yak :(:)

En hier ook regelmatig (naakt)slakken onder je sok/schoen/voet en cadeautje van de katten, 1 leer hadden ze een aal uit het water gevist, die hadden we teruggegooid en de dag erna lag ie er weer :')

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:04

Jaren geleden ging ik nietsvermoedend naar school, tomtiedomtiedom met mijn rugzak op mijn rug. Eerst een half uur fietsen, dan een half uur in de trein, dan nog 10 minuutjes lopen. En toen les. Tijdens de pauze wilde ik mijn boterhammen uit mijn tas halen, maar er zat een gat in het boterhamzakje :?.
Toen ik wat beter keek zag ik ook iets bewegen in m'n tas. Iets kleins en grijs....Had ik al de hele tijd rondgelopen met een levende muis in mijn tas!
Ik ben echt niet bang voor muizen, maar in m'n tas heb ik ze toch liever niet. Je had trouwens mijn klasgenoten moeten zien kijken toen ik buiten die muis vrij liet :):)

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:05

Ok komt tie...

als lunch had ik een halve kip (in zon speciale magnetronzak) opgewarmd.
dus ik scheur redelijk hongerig de zak open en begin aan de bovenkant te eten, toen al het vlees op was van de bovenkant draai ik hem op en wil ik aan de onderkant beginnen, daar kropen alleen vrolijk de maden uit...

en nee ik heb er nog niet van geleerd, ik eet nog steeds mega snel zonder te kijken en meestal ook zonder goed te kauwen.

Na dit incident heb ik overigens wel een glas zout water gedronken en alles uitgekotst :r