Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik weet nog wel iets, is mij (gelukkig!) niet overkomen maar ik was er wel bij... paarden uit de weide halen, allemaal merries en de hengst stond erbij. Ander meisje had een zeer hengstige merrie en de hengst dacht er net voor het einde van de wei nog even op te duiken.
Wij bleven staan wachten terwijl ze hun ding deden, glijdt ineens de hengst uit op het moment supreme... krijgt ze alles vol in haar gezicht/nek.
Zinn schreef:ach dat zijn ook liefdessapjes
Pascal schreef:Britt schreef:Oh ja, wat me afgelopen zomer nog overkomen is... Wij wonen op een appartement en we hebben de zwarte bak achter op het balkon staan. Van de zomer is het zo gruwelijk heet geweest en toen we 's avonds vrienden op bezoek hadden begon het ontzettend hard te regenen. Onze achterdeur stond open (hordeur wel dicht) en op een gegeven moment zeg ik tegen mijn vriend, hebben wij van de week rijst gegeten? Want in de keuken lagen allemaal witte 'korrels'... Blijkt dus dat de héle keuken en het héle balkon vol zat met maden die op zoek waren gegaan naar een droog plekje.
In de zwarte bak is het afval natuurlijk gaan rotten met die hitte en zijn daar maden in gekomen. Het was echt zo smerig, ze kropen gewoon tegen de ramen omhoog!!
Ik heb niet eens geholpen met opruimenStond echt te kokhalzen met de rillingen over mijn rug. Mijn vriend en het bezoek hebben met de tuinslang en de oude stofzuiger alles opgeruimd. Bah, bah, bah, wat was dat smerig... Krijg nog de rillingen als er ik aan denk
Mijn schoonmoeder heeft dit ook gehad, en gruwelde ook.
En zo gemeen dat ik was heb ik een handje met rijst in haar bed gegooid![]()
De volgende dag kreeg ik te horen hoe hard ze gegilt had omdat ze dacht dat haar bed vol maden lag..