Ja ik vind de top net iets te druk denk ik? En de rol wel mooi, maar mag wel wat grootser (qua omvang) Ik denk met meer wit en meer grootsere jurk ik hem geweldig zou vinden
Toch vind ik zo'n jurk met zo'n kanten lijfje waar je een beetje doorheen kan kijken wel wat hebben. Maar dan moet je wel echt een heel strak lijf hebben.
Mijn moeder en zus hebben een eigen bruidsmodezaak. Dus heb daar al eens een jurk gepast ondanks dat ik trouwen niets vind. Maar een keer zo'n jurk aanpassen is wel echt heel leuk.
Geloof dat iedere jurk ook nog aan specifieke wensen aangepast kan worden. Dus met of zonder allerlei poespas, kleur, stof etc. Moet eerlijk zeggen dat ik me er niet heel erg in verdiep.... Hahaha!
@ de dames in het topic die gaan trouwen: gefeliciteerd!
dank u dank u haha... moet zeggen dat ik me ook niet zo heel erg verdiept heb... wist wat ik wilde en heb er één gepast die hierbij aansloot en die meegenomen want dat was hem
Ik ga zaterdag ein-de-lijk naar de Witte Markies kanniewachten!
Ik trouw trouwen in december... maar ik wil gewoon de jurk die ik mooi vind, doe er voor buiten wel een bontje bij ofzo, we zitten het grootste deel van de dag toch binnen
Zie weer prachtige jurken voorbij komen! Zelf word ik wild van Ladybird merk ik, ik vind alles mooi (nouja bijna alles) van die collecties.
Tineke90
Geplaatst: 31-08-11 21:43
Joanne1987 schreef:
ja heb mn jurk al 2-3 maanden haha. jij ook?
vind hem wel mooi trennie, ik houd alleen niet van ophaal op de rok