met de eerste druppels net het laatste paard binnen.... en toen ging het me toch los!!! Ik kan zwemmen hier buiten. Niet veel onweer gelukkig we hebben net het randje meegekregen
Nou, het begint weer te hozen hier en zo te zien aan de lucht zal het wel weer beginnen onweren.... Het heeft van gisteren 11 uur 's avonds tot ongeveer 11 uur 's ochtends geonweerd!!
Leliaardje
Geplaatst: 23-08-11 20:46
Pfff, wat een water net gezien bij het nieuws. Echt niet lekker. Volgens mij is het qua water hier nog wel meegevallen vandaag. Denk dat het ergste precies langs ons heen gegaan is. Het is wel natter, maar ik had het veel erger verwacht. Gelukkig maar. Heb zo onderhand wel genoeg water gezien!
Zo he, had net een hoosbui op stal in Hazerswoude Dorp. Ik reed in de buitenbak en het begon met spetteren. Ben niet zo'n watje dus blijf meestal doorrijden maar toen het ook nog ging onweren toch maar naar de binnenbak. Net op tijd want het ging echt keihard regenen. Kom ik thuis in Zoetermeer, viel het daar allemaal wel mee....
Adriana
Geplaatst: 23-08-11 21:07
Ik ben niet zo van de ergste ramp scenario's maar 2012 begint wel een wrangere smaak te krijgen met het extreme weer overal ter wereld sneeuw in Auckland in NZ waar al 80 jaar geen sneeuw was, een aardbeving in Noord Amerika, hier heftige onweers en regenbuien, droogte in Afrika... Ik geniet maar van elke dag!!
Hoorde het ook op de radio ja, vreemd genoeg is het hier nog droog.. Wel een erg donkere lucht en net een paar spatjes gehad.. Verder valt het reuze mee, heb net lekker geroeid!
S_uus
Nou , ik was blij te lezen dat in Ermelo amper wat gevallen is, volhouden tot maandag
gohya
Geplaatst: 23-08-11 21:45
Ermelo is idd. zeer weinig gevallen! nu de hele avond ook al droog en het is heerlijk nu buiten! Ik zal je morgen ook wel vertellen of hier [morgen] veel of weinig regen is gevallen. Het is heldere hemel en nog erg warm nu.
zo net een ongelovelijke hoos bui rond kwart voor 7...kwam met bakken uit de hemel! Heb mijn paard nu ook op stal staan, doordat er misschien vanacht nog heeeel veel regen gaat vallen en/of gaat onweren
Vanavond in Lemmer noodweer gehad, kwam echt met bakken de lucht uit, en fikse onweersklappen En dat terwijl een collega in Sneek op dat moment niks had en ook niks gehad heeft.