Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 01:34

Hahahaha, heksje, welke manege, ik kom eraan? :')

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 01:42

Ik heb in een aangeschoten bui als puber samen met een vriendin een keer slootje staan springen op een grasveld zonder slootjes :')
En samen met vriendinnetje paracetamolletjes staan tellen die zogenaamd in het gras zaten.

Toen wist ik dat ik nooooit dronken moest worden want dan zou het helemaal niet goedkomen met me.... dat is gelukkig ook nooit meer voorgekomen! :')
Ik drink als wijze volwassenen eigenlijk zelden nog iets :Y)

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 01:46

Ik drink niet zovaak hoor :)

Maar... Er was een keer, ja heb zoveel blunders..
Stond met een wijntje in me handen (van schuurfeest in het dorp) dus plastic bekertje je kent het wel :D
Had me haar los en wou die in een staart, deed ik dus het bekertje in me mond en tegelijk me hoofd naar achter gooien om een staart te maken.

Zo grappig is het niet, maar had een drankje teveel op. En vriendin stond vol verbazing een stuk verderop te kijken. Zat naar mezelf te kijken hoe ik an zo'n nat shirt kwam en heb het hierna nog 2x gedaan!(2 wijntjes)
Voordat ik het eindelijk snapte, blond he :+

Hij is niet heel grappig, maarja meestal moeten mensen erbij zijn.. Ik ben echt topper in blunders!
Leuk topic!

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-11 11:56

Hahaha ook altijd grappig als je als je dronken bent 'hard to get' probeert te spelen hahahaha.. Faaaal!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 12:05

Of dronken "keivolwassen" gesprekken voeren
En dan de filosofische resultaten neerkrabbelen :j

Volgende ochtend lees je iets als "aaahblublublub"

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:00

haha gister viel het nog mee :o (kon me iig niet herinneren dat ik dat op internet gezet had :o
de foute party was op manege Ravensbosch in Arensgenhout maar was eigenlijk van de ponykampkindjes :o
maar geloof dat ze het wel gezellig vonden met ons (kindjes allemaal 13/14 jaar en dus vol op de ranja)
ze hebben zich kapot gelachen om onze air guitair en het proberen te paaldansen om een bezemsteel die je... jawel zelf vast hebt :D

wat wel grappig was... komt een plaat uit de jaren '80... wij allemaal mee blèren... zag je ze echt zo kijken van... "nee hé, hun kennen deze plaat ook nog" haha

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 20:19

Ik herriner me er nog een paar van mezelf dus zal ze nog even posten.

Heel zat savonds met de jongens naar huis fietsen. waarom ze helemaal mee gingen? geen idee maar in ieder geval wilde ik op een gegeven moment naar bed toe. kom ik bij mijn bed is M. er al in gaan liggen. dus heb ik hem er met veel moeite uitgesleept (hij is 2 meter lang en flink gespierd en natuurlijk op dat moment in een diepe coma) en heb hem op de grond gelegd (ahum laten vallen)
spring dus mijn bed in en M. kwam tot de bijzondere conclusie dat hij op de grond lag wat niet grappig was en is weer in bed gaan liggen met zijn zatte kop boven op mij! en nou ja dat liggen was meer vallen. heb er blauwe plekken aan overgehouden. volgens mij vond hij het wel lekker liggen. :P
je had het eigenlijk moeten zien...

een keer snachts draaide de hele wereld van een vriendin van mij om haar heen. het begon al met naar huis fietsen. ze stapte af en ging op de grond liggen want dat was haar bed en lag zo lekker. toen moest haar vriend (ook al zat en die lag al een paar uur in coma) gebeld worden. erg blij was hij met haar zatte telefoontje en hing dan ook meteen op om zijn coma voort te zetten. zij bleef natuurlijk praten tegen de telefoon. haar eindelijk naar huis gekregen en daar kon ze haar bed niet vinden. omdat alles draaide sprong zer eerst een paar keer rond en is toen maar tegen de muur opgesprongen omdat daar haar bed stond. had je eigenlijk ook moeten zien.

dezelfde vriendin die compleet dronken op vakantie met school een leraar begint te knuffelen, in bed eerst slaapt en dan wakker wordt om een liedje te gaan zingen en weer in slaap te donderen. het bed uit wil klimmen om naar de buren te lopen en toen ik het licht uit deed vroeg waar is dat licht nou gebleven?
ze heeft daar nog een aantal minuten een discussie met zichzelf over gehad.

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:54

Mijn ehh, slechtste uitspraak ooit;
'Liselot, er zitten toch geen tijgers in de nootjes? Want ik ben wel vegetariër hoor!! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:02

ik woon trouwens dichtbij het centrum , en elk jaar is er jaarmarkt. dan wordt er veel gezopen lopen ze dronken door de straat . nu was er een man was nog middag , die wou de kat aaien. hij liep al beroerd , hij bukken om haar te aaien valt ie om := heb me slap gelachen en hij stug opstaan en verder lopen :P

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 02:00

Bellarose schreef:
Mijn ehh, slechtste uitspraak ooit;
'Liselot, er zitten toch geen tijgers in de nootjes? Want ik ben wel vegetariër hoor!! :j

_O-

in een zatte bui kwam ik met een vriendin een busje tegen, dat stond geparkeerd in de straat waar we doorheen liepen (kruipen) op weg naar huis. Het busje had aan de achterkant zo'n ladder (was van een schilder). Dus wij zijn op dat busje geklommen, erop gaan staan... BUS SURFEN!!!

de bus heeft geen letsel geleden.

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 02:07

Ik heb een keer 2 uur naar mijn fiets gezocht. Kon hem niet vinden. Uiteindelijk ben ik naar huis gelopen en toen voelde ik maar 1 sleutel in mijn zak. Dat betekende dat ik nooit met de fiets weg was geweest. De volgende dag stond mijn stalen ros netjes op mij te wachten

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 02:15

net meegemaakt recht voor 25 volwasssene opp me bek gsaann

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 02:15

_Sammy_ schreef:
Maar... Er was een keer, ja heb zoveel blunders..
Stond met een wijntje in me handen (van schuurfeest in het dorp) dus plastic bekertje je kent het wel :D
Had me haar los en wou die in een staart, deed ik dus het bekertje in me mond en tegelijk me hoofd naar achter gooien om een staart te maken.

Zo grappig is het niet, maar had een drankje teveel op. En vriendin stond vol verbazing een stuk verderop te kijken. Zat naar mezelf te kijken hoe ik an zo'n nat shirt kwam en heb het hierna nog 2x gedaan!(2 wijntjes)
Voordat ik het eindelijk snapte, blond he :+

_O-

Ik heb ook heel veel van die blunders, maar schiet me nu even niks te binnen....komt nog wel :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 02:18

Ik kwam een keer met een treetje bier een kroeg uitlopen en ging door mijn hakken vol op mijn bek. Niet alleen stonden er heel veel mensen buiten, maar ook mijn love-interest zag dit (hoe Tina klinkt dit?)

Ook heb ik een keer zoveel bier gedronken dat ik finaal een black out kreeg. Ik was die avond met mijn vader aan het zuipen geweest bij de lokale kermis en toen ik mijn fiets pakte ging het mis en kon ik haast niet meer lopen. De volgende dag heb ik vernomen van mijn vader dat een groepje jongens mij nog een keer op heeft moeten rapen van de grond :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 03:41

Ik heb net alleen aangeschoten twee kinderboekjes met een totaal andere context gelezen waardoor de hele groep (die ook aangeschoten was) helemaal dubbel ging. Superleuk :))
Verder krijg ik als ik aangeschoten ben gewoon keiveel energie en ga ik rennen of heel hard naar huis fietsen :)

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 03:50

hahah ik ben in een sloot gefietst , maar was met een jongen die ik heeeeeuuuul erg leuk vond , dus toen ik terug kwam met kroos in mn haar zei ik '' je vindt me toch nog wel aantrekkelijk he '' waarna ik keihard op mn bek ben gegaan over mn veter .... hij lag helemaal plat en ik snapte hem niet :P

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 03:52

Erg strakke actie :D

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 03:58

haha ja he ! , ook wel eens van die heerlijke standaart genante dingen gehad ... dat je heel zelfverzekerd en arrogant en sexy een club uitloopt en doordat er een drempel is die je niet verwacht , gewoon keihard op je plaat gaan terwijl iedereen in de rij staat te kijken .... '' Hoooi '' :P

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 04:04

Ik heb een keer doodleuk constant de as van mijn sigaret toentertijd in een cafe boven een schaal met hapjes liggen af te kloppen.....dacht dat het een asbak was :D

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 05:00

Oh ik heb echt plat gelegen om de blunders _O-

Edit: Fout getypt (echt lekker bezig vandaag)

cherrylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:09

ik heb vannacht de nacht door gehaald op Texel, waren met z'n 8en en een bestelbusje! toevallig wist ik dat er op texel vrijwel altijd politie te paard rondhupst, dus met jullie in het achterhoofd ben ik naar de agent gelopen, mag ik u paard aaien?! mocht, zeg ik nog heel beleefd mooi paard heeft u! wordt ik gewoon genegeerd! pffff...

maar was wel een top nacht, ben kapot! haha

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:10

Ik heb een keer in het kanaal gezwommen := Nouja was meer dat ik dansend over het plein ging en het kanaal niet helemaal had gezien :o

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:47

haha een vriend van mij heeft een keer echt 2 uur een heel serieus gesprek gehad met een bierflesje...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 16:28

Hmm die vriend heeft zeker heel zijn hart kunnen luchten? Bierflesjes luisteren namelijk er goed :D

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 16:35

Hhaha wat een leuk topic :))
Er komt mij dit moment niet zo snel iets te binnen schieten, maar heb er genoeg meegemaakt.