Voor hun ben ik gevoelloos..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re: Voor hun ben ik gevoelloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:10

Is je moeder thuis?
Laat haar het eens lezen, dan hoef je het niet eens te zeggen. Misschien is dat "makkelijker" voor je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:11

Als het écht te ver gaat (misschien drastisch maar ok)
hyves + msn verwijderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:11

Maaikee43 schreef:
Ja nou ik moet best uitkijken. Het zijn dus buitenlanders en hun familie zit op die school toevallig.
En verkrachten mensen, randen ze aan, beginnen een dikke fight, zitten aan de drugs & ja..
Messen hebben ze er honderden van. Niet dat ik een racist ben..
Die meisjes waren eerst goede vriendinnen maar omdat ik ineens bevriend raakte met een ander meisje.
Was ik een naaier, en gebruikte ik iedereen?

Dat zijn nogal wat beschuldigingen, alles behalve netjes en dit zou je dus never nooit niet op bokt moeten zetten.
Niet netjes om mensen van zulke zaken te beschuldigen en voor jezelf is het ook niet fijn omdat het zo makkelijk is om je te googelen, dan krijg je dadelijk nog meer problemen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-06-11 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:15

Ik zit ech gewoon half huilend, ik weet het niet meer. Het lijkt zo raar of aanstellerig.
maar het liefst ga ik morgen al naar een andere school

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:16

Ga vanavond met je moeder erover praten en dan evt ook voor volgend jaar naar een andere school. want het schooljaar duurt niet meer zo lang (25 juni toch)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:17

Ik ben het eens met Anthea wat betreft je beschuldigingen naar hun famillie. Lijkt me stug dat ze mensen (in meervoud) hebben verkracht en aangerand, dan zouden ze allang in Sassenheim in de jeugdgevangenis zitten. Dus beter kun je die beschuldigingen voor je houden :)

Maar meis, je moet echt niet bang zijn voor hun, ze kunnen je niks maken want je hebt NIETS gedaan! Al deze bokkers hebben hun eigen keuze gemaakt en hebben zelf besloten om op "niet oké" te klikken dus als er iemand verantwoordelijk is voor het blokeren van die acounts zijn wij dat :) Kop op, het is wel heel naar, begrijp hoe je je voelt, maar je moet je zelf nu er even boven voelen. Dat jij nu allemaal krabbels etc krijgt zegt meer over de pesters dan over jou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:22

Ben het ook wel een beetje eens met Anthea.
Jij opent een topic omdat er rare dingen over (en tegen) je gezegd worden, maar je doet het zelf ook.

Ik ben benieuwd hoe je moeder zal reageren en hopelijk vinden jullie een manier om een einde te maken aan dit gedoe.
Juist op jouw leeftijd ben je zo beïnvloedbaar en zulke dingen kunnen je zelfs in je verdere leeftijd nog lang achtervolgen..
Kijk maar eens op donderdag, om hal 10, naar het programma 'Gepest'.. op rtl4..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:25

ik geef als tip. STOP dit hier op internet en ga met een volwassene in de buurt praten. Ga goed met je moeder ervoor zitten, en zeg dat het zo niet langer kan. Dit via bokt maakt het alleen maar groter. Ga praten!!

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:26

Ja oke dat had ik niet moeten doen. Maar het is te begrijpen dat ik dat zeg. Ik ben zo woedend.
Ik kijk elke donderdag naar gepest.. Al hoewel de dingen dan wel juist omhoog komen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:26

KoudbloedKim schreef:
Ben het ook wel een beetje eens met Anthea.
Jij opent een topic omdat er rare dingen over (en tegen) je gezegd worden, maar je doet het zelf ook.

Ik ben benieuwd hoe je moeder zal reageren en hopelijk vinden jullie een manier om een einde te maken aan dit gedoe.
Juist op jouw leeftijd ben je zo beïnvloedbaar en zulke dingen kunnen je zelfs in je verdere leeftijd nog lang achtervolgen..
Kijk maar eens op donderdag, om hal 10, naar het programma 'Gepest'.. op rtl4..

Maar wie zegt dat het niet waar is wat TS zegt over die familie?
Wij kennen die mensen niet,TS kent ze wel.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:29

onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En gezien ze niet in de jeugdgevangenis zitten zijn ze in mijn ogen onschuldig ;) Zelfs al ben je zo boos, dat zijn vreselijke beschuldigingen, dus hopelijk leer je er van en probeer je ook jezelf een beetje in de hand te houden, want dit is wel internet :) Iedereen leest dit.

meis, ga alsjeblieft vandaag nog met je moeder erover praten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:30

gohya schreef:
Maar wie zegt dat het niet waar is wat TS zegt over die familie?
Wij kennen die mensen niet,TS kent ze wel.

Ja joh, heel die familie verkracht er op los en ze lopen allemaal vrij rond.. Ook als het waar is, is het niet netjes om het op internet te zetten en ze brengt zichzelf dan ook nog eens in de problemen als iemand haar even gaat googelen. Je kan niet zomaar mensen lopen beschuldigen he.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:30

lifaya schreef:
onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En gezien ze niet in de jeugdgevangenis zitten zijn ze in mijn ogen onschuldig ;) Zelfs al ben je zo boos, dat zijn vreselijke beschuldigingen, dus hopelijk leer je er van en probeer je ook jezelf een beetje in de hand te houden, want dit is wel internet :) Iedereen leest dit.

meis, ga alsjeblieft vandaag nog met je moeder erover praten :j

sorry ben ik het niet mee eens. als ze vrij gesproken zijn wil nog niet zeggen dat ze het niet hebben gedaan. of wie weet zijn ze er nooit voor gepakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:32

quera schreef:
sorry ben ik het niet mee eens. als ze vrij gesproken zijn wil nog niet zeggen dat ze het niet hebben gedaan. of wie weet zijn ze er nooit voor gepakt

Nee, maar je moet ze dan toch niet lopen beschuldigen op internet :? Krijg je problemen mee!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:32

dus jij gelooft werkelijk dat een hele famillie de boel bij elkaar verkracht en aanrand en neersteekt zonder ook maar 1 x opgepakt te zijn en in de bak te belanden? Lijkt me stug. En daarbij zijn dit beschuldigingen, geen feiten :) het gaat om een middelbare school, dus tussen de 11 en 17/18 jaar. Lijkt me niet echt logisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:33

On topic maar weer.

Ga maar zo snel mogelijk met je moeder praten, TS!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:35

lifaya en anthea jullie hebben een PB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:38

Gohya; Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik vind het niet netjes om zo over mensen te praten.
Aan de andere kant is TS 12 jaar en ik kan me ook wel voorstellen dat ze het van iemand anders gehoord en aangenomen heeft.. :j

Hoe je het ook went of keert, dit gepest (heel zacht uitgedrukt) moet gewoon stoppen..

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:43

Het is best moeilijk om alles aan te nemen achter een computer schermpje.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:44

Daarom moet je ook met je moeder gaan prate :j

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:44

quera schreef:
Daarom moet je ook met je moeder gaan prate :j

Ja maar ik weet dan niet hoe ik moet beginnen..

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:46

Waarom schrijf je niet een brief en laat je deze lezen aan je moeder. en je moeder zal je echt wel begrijpen. want ze wil ook dat jij gelukkig ben en is dan alleen maar blij dat je het haar wilt vertellen

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:48

quera schreef:
Waarom schrijf je niet een brief en laat je deze lezen aan je moeder. en je moeder zal je echt wel begrijpen. want ze wil ook dat jij gelukkig ben en is dan alleen maar blij dat je het haar wilt vertellen

Het probleem is, ik weet niet wat ik moet schrijven. Want dan klapt alles namelijk dicht.
Als ik met iemand over pesten aan het praten ben. En ik het word pesten moet uitspreken.
kan ik dat gewoon niet.. dan zeg ik het wel maar dan komt er aleen pauste ofzo.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:48

Laat haar anders dit topic eens lezen. Je beginpost heb je toch ook zelf geschreven? :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:50

ik zie dat diegene met het premiun acount weer online is?