Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaikee43 schreef:Ja nou ik moet best uitkijken. Het zijn dus buitenlanders en hun familie zit op die school toevallig.
En verkrachten mensen, randen ze aan, beginnen een dikke fight, zitten aan de drugs & ja..
Messen hebben ze er honderden van. Niet dat ik een racist ben..
Die meisjes waren eerst goede vriendinnen maar omdat ik ineens bevriend raakte met een ander meisje.
Was ik een naaier, en gebruikte ik iedereen?
KoudbloedKim schreef:Ben het ook wel een beetje eens met Anthea.
Jij opent een topic omdat er rare dingen over (en tegen) je gezegd worden, maar je doet het zelf ook.
Ik ben benieuwd hoe je moeder zal reageren en hopelijk vinden jullie een manier om een einde te maken aan dit gedoe.
Juist op jouw leeftijd ben je zo beïnvloedbaar en zulke dingen kunnen je zelfs in je verdere leeftijd nog lang achtervolgen..
Kijk maar eens op donderdag, om hal 10, naar het programma 'Gepest'.. op rtl4..
gohya schreef:Maar wie zegt dat het niet waar is wat TS zegt over die familie?
Wij kennen die mensen niet,TS kent ze wel.
lifaya schreef:onschuldig tot het tegendeel bewezen is. En gezien ze niet in de jeugdgevangenis zitten zijn ze in mijn ogen onschuldigZelfs al ben je zo boos, dat zijn vreselijke beschuldigingen, dus hopelijk leer je er van en probeer je ook jezelf een beetje in de hand te houden, want dit is wel internet
Iedereen leest dit.
meis, ga alsjeblieft vandaag nog met je moeder erover praten
quera schreef:Waarom schrijf je niet een brief en laat je deze lezen aan je moeder. en je moeder zal je echt wel begrijpen. want ze wil ook dat jij gelukkig ben en is dan alleen maar blij dat je het haar wilt vertellen