Zie onderschrift.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zijn toch net wat te krap.. _Siri schreef:Ik zie net dat twee artikelen twee keer zijn aangeslagen terwijl ik ze een keer heb..
Fijn, woon er 2,5 uur vandaan dus kan ook niet even terug..
Jolandaa_ schreef:Nou is ook de 1e en laatste keer dat ik ee heen ga. Wát een drukte bah
Gowlan schreef:_Karlijn schreef:Kunnen hier de openingstijden, routebeschrijvingen en de mededeling dat het altijd druk is niet in de OP?
Altijd druk? Ik heb 1 keer meegemaakt dat het druk was en dat was bij de opening, tijdje terug ook een aantal keren geweest maar ik kon overal zo doorlopen en rustig kijken..
heb er 3 paar bij gehaald en ga a.s zaterdag weer alleen dan naar hoofddorp en denk dat ik nog meer schoenen ga halen. Had ook nog een grijze jumpsuit gezien van badstof voor 9 euro, maar die was in r'dam niet in mijn maat... dus weet iemand of er nog veel zijn in hoofddorp? Gowlan schreef:_Karlijn schreef:Kunnen hier de openingstijden, routebeschrijvingen en de mededeling dat het altijd druk is niet in de OP?
Altijd druk? Ik heb 1 keer meegemaakt dat het druk was en dat was bij de opening, tijdje terug ook een aantal keren geweest maar ik kon overal zo doorlopen en rustig kijken..
[/quote]

Heranda schreef:
Waar kan je het beste parkeren voor de Primark Rotterdam (en rest van het centrum)? (met adres indien mogelijk)
Bij Alexanderium zelf kun je vrijwel bijna onder de Primark parkeren, koopgoot is zeker nog 10 min rijden.