Ook waren er veel lieveheersbeestjes op school, mijn vriendinnen en ik pakten er allemaal een en deden ze in onze puntenslijper, waar we ook gras in deden. Elke pauze mochten de beestjes even de lucht zien, maar ze waren zo zwak dat ze natuurlijk niet weg konden vliegen. Zo hebben we ze ongeveer 4 dagen in onze puntenslijper gehouden (dus ook 's nachts op school) en daarna hield een vriendin haar spreekbeurt over die dieren, ze zei dat je ze beter niet als huisdier kon nemen, dus toen hebben we ze allemaal weer vrijgelaten. De mijne heette henk

Ook sliep ik een keer bij mijn vriendinnetje, haar moeder kwam kijken of alles goed was, zij sliep al, ik niet. Ik dacht dat dat heel erg zou zijn dus deed mijn ogen dicht en hield mijn adem in. Volgens mij dacht ik dat mensen niet ademden in hun slaap

En ook verkrachtende lesbische barbies
En dan waren de niet lesbische barbies jaloers op de vriend van die man en gingen ze vechten en die man verkrachten
En al helemaal niet met verkrachtende barbies
) 
we waren nog heel klein, en ze had haar drinken op de tv gezet. Dat mocht niet van mij, want als dat zou vallen en het kwam in de tv, ging de tv kapot.