Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:20

Ik moest best wel lang pilletjes slikken omdat mijn blaas te klein was, ik gooide ze altijd op school weg, uiteindelijk is mijn blaas wel groter geworden maar vraag me niet hoe _O-

Ook waren er veel lieveheersbeestjes op school, mijn vriendinnen en ik pakten er allemaal een en deden ze in onze puntenslijper, waar we ook gras in deden. Elke pauze mochten de beestjes even de lucht zien, maar ze waren zo zwak dat ze natuurlijk niet weg konden vliegen. Zo hebben we ze ongeveer 4 dagen in onze puntenslijper gehouden (dus ook 's nachts op school) en daarna hield een vriendin haar spreekbeurt over die dieren, ze zei dat je ze beter niet als huisdier kon nemen, dus toen hebben we ze allemaal weer vrijgelaten. De mijne heette henk :=

Ook sliep ik een keer bij mijn vriendinnetje, haar moeder kwam kijken of alles goed was, zij sliep al, ik niet. Ik dacht dat dat heel erg zou zijn dus deed mijn ogen dicht en hield mijn adem in. Volgens mij dacht ik dat mensen niet ademden in hun slaap :+
Laatst bijgewerkt door Ikwashier op 26-05-11 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:22

Ikwashier schreef:
Ik moest best wel lang pilletjes slikken omdat mijn blaas te klein was, ik gooide ze altijd op school weg, uiteindelijk is mijn blaas wel groter geworden maar vraag me niet hoe _O-

Opgerekt :')

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:24

Ik en mijn vriendin kochten ook altijd hamsters. Ze moesten wel bij haar thuis blijven,
want ik mocht ze natuurlijk niet van mijn moeder.
Haar ouders deden nooit zo moeilijk. 1 keer bleef een hamster wel erg lang leven. Die moest ook de nodige
beweging hebben natuurlijk dus gooiden we hem in een bal door de kamer heen.

Vet sneu van mezelf..

verder wou ik altijd met mijn zusje met de barbies spelen mijn zusje blij dat ik met haar wou spelen.
Had ze alles opgebouwd, zei ik altijd laaaatmaar k heb geen zin meer.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:25

Horsii_mine schreef:
Gypsy schreef:
Nouja, wat waren jullie stout zeg. Ik was, toen ik 10(?) was, veel braver. Gewoon met Barbies spelen met een vriendin. Dat ging zo ongeveer:
Je had ken, die ontvoerde de barbies. Waaronder zelfs een tiener barbie...
Dan ging hij ze allemaal verkrachten, tot ze niet meer zo heel erg tegenstribbelden, dan konden ze prutsmuts worden. Er was er helaas eentje die het wel lekker vond om verkracht te worden. Die kreeg gewoon extra slaag want te tam was ook niet goed.

Verder zat er een klein beetje verhaallijn omheen, maar niet te veel, het ging vooral om slaag krijgen en verkrachten. :j

Dat deed ik ook :') Ik had ook allemaal lesbische barbies enzo O:) En ook verkrachtende lesbische barbies _O- (ik wist toen al dat ik niet helemaal hetro was denk ik :')) Had ook allemaal stelletjes met 2 mannen :P En dan waren de niet lesbische barbies jaloers op de vriend van die man en gingen ze vechten en die man verkrachten :')

echt? Toen ik 11 was, was ik echt nog niet bezig met homo/hetero :n En al helemaal niet met verkrachtende barbies :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:31

Verkrachtende barbies := Dan was ik wel heel blue op mijn 11e...

Ik ging ooit eens met een schoolvriendje spelen en die wilde oorlogje spelen. Natuurlijk deed ik mee maar ik moest het meisje spelen dat verkracht werd. Ik had géén idee wat dat was, maar ik deed gezellig mee en snapte geen hout van die wippende beweging die hij op me probeerde te maken terwijl ik moest huilen en roepen van 'm. Hij deed verder niks raars hoor, het bleef bij 4 'pompende' bewegingen en dat was alles, echt wel onschuldig dus.

Thuisgekomen wilde ik natuurlijk weten wat dit nu was, maar ik was vergeten hoe hij het precies noemde. Dus in mij pure onschuld vroeg ik aan mijn moeder wat het betekende als een jongen je wilde 'versterken'. (sterk/kracht, snap je 'm ;) )

Moedertjelief snapte er natuurlijk ook niets van, en ik nog minder....

arans

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:34

Bij ons hadden de barbies ook altijd seks, en gingen ze ook vreemd enzo :') Ik keek echt te veel GTST toen ik tien was :o

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:36

verootjoo schreef:
Dat deed ik ook :') Ik had ook allemaal lesbische barbies enzo O:) En ook verkrachtende lesbische barbies _O- (ik wist toen al dat ik niet helemaal hetro was denk ik :')) Had ook allemaal stelletjes met 2 mannen :P En dan waren de niet lesbische barbies jaloers op de vriend van die man en gingen ze vechten en die man verkrachten :')

echt? Toen ik 11 was, was ik echt nog niet bezig met homo/hetero :n En al helemaal niet met verkrachtende barbies :')[/quote]

Toen ik 10 was ging ik veel om met een jongen van 14 en die was natuurlijk al een stuk verder met dat soort verhalen :P Plus ik denk dat mijn ouders er iets TE open over waren gezien ik op mijn 8e al precies wist hoe alles in zn werk ging.. Heb geloof ik toen ik 6 of 7 was al mijn 1e voorlichtingen gehad :=

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:41

Vroeger toen mijn zusje en ik klein waren, en mijn ouders sliepen nog, pakten we altijd van die grote gekleurde plastic bekers om tot de rand toe vol te schenken met drinkyoghurt, en leeg te lepelen met een theelepeltje :')
Of één van mijn vaders borrelglaasjes vol hagelslag gieten en met je tong eruit "likken"

Mijn zusje heeft een keer de tv gesloopt :D we waren nog heel klein, en ze had haar drinken op de tv gezet. Dat mocht niet van mij, want als dat zou vallen en het kwam in de tv, ging de tv kapot.
Zusje: nee hoor, kijk maar! *en giet haar hele beker leeg in de tv*
Tv direct op zwart/grijs, en begon heel raar te zoemen.
Mijn vader was niet blij toen hij dat zag :P hij was wel heel blij dat mijn zusje geen schok gehad had!

Mijn zusje heeft me ook wel eens met een schaar bijna in mijn oog of slaap gestoken :P zit nu nog een lidteken.

Met de buurkinderen deden we ook rare dingen :D gingen we naar een tunneltje, en vragen wie er zijn billen durfde te laten zien :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:44

Oooh of dit een geheim is, weet ik niet :=
Ik wou als 10 jarig meisje mijn wenkbrouwen epileren... Misschien raad je het al: ik pakte de schaar, want ik wou het pijnloos verweideren... En misschien raad je dit ook: wenkbrouwen waren heeeeel kort,2mm ofzo... Ik heb maandenlang moeten bij tekenen :+ sinds dien, zijn ze me heilig O:)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:47

Kattebak steentjes in de wasmachine gooien.... en klein biologieprojectje met de konijntjes doen

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:51

Haha wat een briljante verhalen komer er voorbij.

Toen ik klein was (lees een jaar of 4) ging ik een keer met mijn ouders mee naar de kerk.
Destijds kreeg ik elke dag nog een fles pap.. Je raad het waarschijnlijk al die kwam in de kerk uit mijn koffertje en ik begon er luidkeels uit te slurpen tot grote schaamte van mijn moeder. (mijn vader vond het allemaal wel komisch)

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:55

Toen ik een jaar of 4 was gingen we verhuizen naar een huis dat net gebouwd was. Wij woonden er net een week toen ik alle muren al onder gekleurd had met potloodjes omdat ik de muren zo saai vond :P

Toen ik 5/6 jaar was ging ik met een vriendinnetje altijd naaktslakken verzamelen en dan midden op de weg leggen en dan net zo lang wachten tot er een auto aankwam. We vonden het altijd leuk om te zien dat ze geplet werden en dat er dan van dat witte spul uitkwam wat wij mayonaise noemden :P

Verder weet ik zo niet echt iets. Ik zal wel is aan mijn moeder vragen of zei nog iets weet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:23

arans schreef:
Bij ons hadden de barbies ook altijd seks, en gingen ze ook vreemd enzo :') Ik keek echt te veel GTST toen ik tien was :o

Hahaha dat had ik ook! :P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 18:26

:= Iedereen in de trein kijkt me vreemd aan omdat ik slap lig van het lachen :P

Ik heb 1 naar kindergeheim; ben toen ik een jaar of 8 was aangerand in een zwembad door veel oudere jongens.. ik heb dit pas aan mijn ouders durven vertellen toen ik een jaar of 16 was..

Verder.. ging ik altijd met een vriendinnetje willekeurige mensen uit het telefoonboek bellen en dan zeggen dat we van de pampers babybillenlijn waren ofzo :P 1 keer belde ik een meneer en ik zei dat ik van de klantenservice van de telegraaf was en of hij ook tevreden was met zijn abbonement? Meneer zei dat hij wat problemen gehad had maar dat dit net vorige week keurig was opgelost en dat hij nu heel tevreden was :P Denk dat die man de service van de telegraaf daarna helemaal fantastisch vond :=

Ik had vroeger ook een vriendje waar ik veel kattenkwaad mee uithaalde.. 1 keer moest ik van hem 112bellen... ik deed het met de hoorn nog op de haak, maar ik ben de rest van de dag doodsbang geweest dat ze me zouden komen halen omdat ik voor de lol 112 gedraait had :P

Ik ging ook altijd stiekem op de shetlandpony van de kinderboerderij zitten als niemand keek := Geen flauw idee of het beest uberhaupt wel beleerd was maar ik ben er altijd op blijven zitten ;) (ik weet wel zeker dat ie oud genoeg was)

Ik heb vast nog veeeeel meer domme dingen gedaan, als ik nog wat bedenk dan ga ik het hier uiteraard posten :P

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 20:59

SuperLiesje schreef:
Ik had vroeger ook een vriendje waar ik veel kattenkwaad mee uithaalde.. 1 keer moest ik van hem 112bellen... ik deed het met de hoorn nog op de haak, maar ik ben de rest van de dag doodsbang geweest dat ze me zouden komen halen omdat ik voor de lol 112 :P

Ik heb ze vroeger een paar x achter elkaar gebelt. stiekum boven in de slaapkamer van m'n ouders. was toen nog niet 112 maar 06-11. vondt het superspannend. totdat de dame aan de andere kant van de telefoon me melde dat ze m'n huisadres hadden en die door ging geven aan de politie en die zouden er NU aan komen := Heb de hele avond met een gebarricadeerde deur in m'n kamer gezeten met doodsangsten dat ze me zouden komen halen :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:32

bonbons kopen als je naar de winkel moest als verassing en bloemen natuurlijk ook * belande overigens allemaal op mijn kamer *

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:33

Ik kan/kon erg slecht tegen enge films met veel moord/doodslag/bloed enz enz.
Mijn zus daarintegen vond het prachtig.

Ik mocht er absoluut niet naar kijken van mijn moeder i.v.m. nachtmerrie's.

Toen werden die films met chucky erin(die afschuwelijk pop)uitgezonden, mijn zus mocht ze op mijn moeder haar kamer kijken.

En toevallig ging ik douchen toen de film begon, en mijn zus had de kamerdeur niet dicht gedaan.....

Maaaaanden gillend in bed gelegen, doodsbang voor mijn knuffels(maar dat vertelde ik mijn moeder natuurlijk niet) dus die gingen elke nacht onder het bed....

Mams heeft het nooit geweten....

Nog kan ik die film niet zien, en als ik al een foto van chucky zie krijg ik spontaan weer nachtmerrie's :o

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:36

RoosIris schreef:

Toen werden die films met chucky erin(die afschuwelijk pop)uitgezonden, mijn zus mocht ze op mijn moeder haar kamer kijken.

En toevallig ging ik douchen toen de film begon, en mijn zus had de kamerdeur niet dicht gedaan.....

Maaaaanden gillend in bed gelegen, doodsbang voor mijn knuffels(maar dat vertelde ik mijn moeder natuurlijk niet) dus die gingen elke nacht onder het bed....

Nog kan ik die film niet zien, en als ik al een foto van chucky zie krijg ik spontaan weer nachtmerrie's :o

Jakkes! Dit is zo herkenbaar!!!!
Ik zag overal die pop... Echt heel eng he? :P
Wel nare actie van je zus.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:43

EngeltjeS schreef:
RoosIris schreef:

Jakkes! Dit is zo herkenbaar!!!!
Ik zag overal die pop... Echt heel eng he? :P
Wel nare actie van je zus.

Ik heb daarna ook nooit meer een pop op mijn kamer gehad....werden trouwens toch afgepakt door mijn zus. Zij dacht dat ik mij er bij neer had gelegd dat zij ze wou hebben en haar wil wet was........de waarheid was echter heul anders :')

Mijn zus had het niet met opzet gedaan hoor(voor de verandering :') ) ik was als kind met geen stok de douch onder te krijgen.......ik haatte douchen, en als ik er weer onder moest ging dat met een hoop grof geweld en chanteerwerk :Y)
Mijn zus had dus nooit verwacht dat ik zou gaan douchen, en mijn moeder dacht dat het douchgezeik eindelijk voorbij was en ik vrijwillig ging douchen :Y)
Mijn slaapkamer was beneden, mijn zus zag het nut er dus niet van in om de deur te sluiten. Ik had boven immers niets te zoeken.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:51

Over poppen gesproken.. Toen ik mijn Baby Born in bad had gedaan wilde ik hem in de magnetron op laten drogen.. Vloog natuurlijk direct in de fik, moeder was gelukkig thuis. :o Ik had iets met magnetrons want ik had de kat er ook eens ingedaan. Niet aangezet toen overigens, m'n moeder wilde iets in de magnetron doen, komt die kat er ineens uitvliegen :') Die kat is echt zielig, ik heb hem ook vaak genoeg in de schuur gedaan, in de wasmand, in een doos en in het caviahok (zonder cavia's). 't Arme beest leeft nog steeds, geen idee waarom ik hem altijd wilde opsluiten :')

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:58

Toen ik een jaar of tien was, mocht ik wel eens bij mijn nichtje logeren. Haar moeder had in één kamertje veel grote cactussen. En als je een sneetje in de plant maakte, kwam er wittig 'bloed' uit hadden we ontdekt.
Vanaf toen wilden we doktertje spelen met die plant. Dus die kreeg overal 'verwondingen' - omdat we dat witte bloed steeds wilden zien - en daar plakten we dan pleisters op. Eventjes, want als we die kamer uitgingen, gingen de pleisters en weer af, anders werd bekend dan wij die plant zo toetakelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:00

Hhilde schreef:
Over poppen gesproken.. Toen ik mijn Baby Born in bad had gedaan wilde ik hem in de magnetron op laten drogen.. Vloog natuurlijk direct in de fik, moeder was gelukkig thuis. :o Ik had iets met magnetrons want ik had de kat er ook eens ingedaan. Niet aangezet toen overigens, m'n moeder wilde iets in de magnetron doen, komt die kat er ineens uitvliegen :') Die kat is echt zielig, ik heb hem ook vaak genoeg in de schuur gedaan, in de wasmand, in een doos en in het caviahok (zonder cavia's). 't Arme beest leeft nog steeds, geen idee waarom ik hem altijd wilde opsluiten :')

_/-\o_ :')

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:00

och ja de magnetron.....

Was bij vriendinnetje thuis, samen met nog een paar meisjes.....ze wouden een gekookt ei. maar geen idee hoe het moest.

Dus ze wouden hem in de magnetron stoppen. Ik die wel weet hoe een ei gekookt moest worden wou het ze uitleggen.

Maar neee.....ei kon zo wel in de magnetron......... :j
Heb vanachter het glas mee gekeken :')

paps kwam thuis en ze hadden geeeeen idee wie dat ei in de magnetron gedaan had O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:02

Eieren heb ik ook heel vaak gedaan,ik vond het altijd grappig om te zien hoe ze knapten :?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:02

ik heb wel slakjes uit t bos ofzo als huisdier gehad ...en dat rook lekker met die blaadjes enzo:P
maar uhm verder niet echt nee... mijn moederlief wist alles...kwas heel eerlijk:) kan best dat ze dat van de slakken ook wist (ben t vergeten)