Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:31

Afbeelding
zoals deze bedoel je?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:32

Jup :j.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:32

Kiwipitje schreef:
Dat sowieso! Als ik te dicht om iemand zit heeft ie dat verdient. Als ik zelf rustig aan het rijden ben en iemand waagt dat bij mij te doen dan is dat de grootste aso ter wereld op dat moment :')

_O- zo herkenbaar :D :D

Wij moeten elkaar dan maar niet tegenkomen in het verkeer :=

francaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:33

ik plak kauwgom onder tafels.. :o

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:35

francaa schreef:
ik plak kauwgom onder tafels.. :o

Heerlijk! Ik ook als ik er nergens mee heen kan.

En ik heb eens mijn auto achteruit geparkeerd tegen een andere auto aan en ben vervolgens weggereden :o

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:37

Ik heb een keer expres met de deur van mijn leaseauto super hard tegen een andere auto aan geramd omdat ik netjes midden in een vak stond en hij zo geparkeerd had dat ik zelfs na het hard met de deur tegen de andere auto aan rammen vanaf de passagierskant moest instappen. Ik heb uiteraard geen briefje onder de ruitenwisser gestopt.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:45

Vjestagirl schreef:
Brainless schreef:
Als je over de vluchtstrook gaat heb je ook mensen die vinden dat dat niet mag en naar recht sturen, en je mag niet zomaar rechts inhalen en daarnaast zal er maar iemand met pech staan.

Dan kun je ook altijd nog de verkeerspolitie bellen voor begeleiding. Heel cru, maar zolang jij met een gewone personen auto rijdt heb je net zo veel recht om gigantisch snel te rijden als een ander heeft om naar links te gaan als jij eraan komt. Als de nood zo hoog is kun je ook een ambulance bellen.

Politie kwam een paar opritten verder de weg op, dus dat was al geregeld.
Maar dan nog vind ik het asociaal om expresse iemand te jennen door er langzaam voor te gaan rijden en dan ook no eens denken de rem aan te mogen tikken op de snelweg, omdat iemand er langs wil.

Ook omdat ik achter de politie aanreed waren er mensen die vonden dat ik daar geen recht op had...omdat men dacht dat ik speciaal mis/gebruik van de ruimte achter de politieauto maakte.
Die doken tussen mij en de politie in.... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:45

Tsja in het verkeer ben ik echt een monster !!!..
Als iemand zit te duwen dan ga ik langzamer rijden en als diegene me in wil halen geef ik gas en blijf ik ernaast hangen .
Maar als ik een sloompie voor me heb rijden bv 60 waar je 80 mag ga ik er dicht oprijden met groot licht aan.

Mensen die willen invoegen als het niet hun beurt is , schiet ik er snel voor haha !! ff op je beurt wachten.
Als ik in de file iemand aan zie komen op de vluchtstook ga ik altijd zo staan zodat ze er net niet doorkunnen.

Moet er wel bijzetten dat ik het niet doe zodra ik maar ook het enige idee heb dat het gevaarlijk zou kunnen worden .. met bv tegenliggers endergelijke.
heb gelukkig ook nog nooit een aanrijding of dergelijke ongeluk gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:48

Anne_mieke88 schreef:
Kiwipitje schreef:
Ik vloek ook als een bootwerker als ik alleen in de auto zit. Op automobilisten, fietsers, voetgangers, hoe de weg is aangelegd, stoplichten, bruggen, etc :'). In de tijd die overblijft zing ik met de radio mee.

Herkenbaar, ik vloek dan niet maar scheld wel iedereen uit in het verkeer. En zing keihard mee met de radio :P

_/-\o_ :') :j Me to hahahaahha

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:48

wouterpaard schreef:
Nog één :+ Als er mensen gaan kleven of je voorruit willen duwen terwijl je al harder rijdt, dan bij het inhalen van een vrachtwagen 100 gaan rijden :P en dan altijd heel langzaam weer terug gaan naar de rechterbaan :Y)

dit doe ik ook :D gewedig vind ik het. en die mensen maar duwen :') en da zwaai ik ook nog even vriendelijk als ze dan voorbij rijden :o

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:50

Als mensen dat doen maakt niet uit hoor want dan pak ik gewoon indien aanwezig nog een stuk linker vluchtstrook mee om mezelf er langsaf te persen. Mensen zeggen ook vaak dat je dan eerder moet vertrekken, maar ik kom altijd ruim op tijd op m'n werk dus daarvoor hoef ik het niet te doen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:51

carolalisa schreef:
wouterpaard schreef:
Nog één :+ Als er mensen gaan kleven of je voorruit willen duwen terwijl je al harder rijdt, dan bij het inhalen van een vrachtwagen 100 gaan rijden :P en dan altijd heel langzaam weer terug gaan naar de rechterbaan :Y)

dit doe ik ook :D gewedig vind ik het. en die mensen maar duwen :') en da zwaai ik ook nog even vriendelijk als ze dan voorbij rijden :o

Ik kleef niet maar heb wel eens meegemaakt dat er echt één op de linker baan heel langzaam of eigenlijk naast een vrachtwagen bleef. Het gevolg een hele file en mensen die mijn auto bijna voor uit duwde terwijl ik ook geen keus had. Als er één plots op z'n rem zat was er zeker een kettingsbotsing.

Zelf vergeet ik soms snel dingen, krijg ik een sms van kom je vanavond op m'n verjaardag en dan ben ik ondertussen druk en vergeet ik het gewoon! Het is dus niet eens bewust maar ik durf er dan ook niet meer op terug te komen :+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:53

Peanutbutter schreef:
Als iemand zit te duwen dan ga ik langzamer rijden en als diegene me in wil halen geef ik gas en blijf ik ernaast hangen .
Maar als ik een sloompie voor me heb rijden bv 60 waar je 80 mag ga ik er dicht oprijden met groot licht aan.

Mensen die willen invoegen als het niet hun beurt is , schiet ik er snel voor haha !! ff op je beurt wachten.
Als ik in de file iemand aan zie komen op de vluchtstook ga ik altijd zo staan zodat ze er net niet doorkunnen.

Moet er wel bijzetten dat ik het niet doe zodra ik maar ook het enige idee heb dat het gevaarlijk zou kunnen worden .. met bv tegenliggers endergelijke.

Ik ben ook niet altijd de hoffelijkste in het verkeer, maar eerst voor m'n neus vertragen en daarna versnellen?
Nou dan ga ik je wel couperen hoor, zodat je terug op je rem mag trappen.

Overigens is mijn grootste vloek "Hé wijveken; rijbewijs bij de pot choco gehad zeker?"

Ach, laten we eerlijk zijn, niemand hier is een engeltje.
En geef toe, regeltjes breken is zo leuk }>

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:53

Peanutbutter schreef:

Mja, zo ben ik ook, maar ik vind overige weggebruikers monsters en niet mezelf :D
Vind het asociaal als mensen zich er op het laatst tussen willen proppen, je er niet tussen willen laten, je op proberen te jutten of met een slakkengang voor je gaan rijden. Ik denk altijd 'we willen allemaal naar huis!'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:57

Optiwolk schreef:
Peanutbutter schreef:

Ik ben ook niet altijd de hoffelijkste in het verkeer, maar eerst voor m'n neus vertragen en daarna versnellen?
Nou dan ga ik je wel couperen hoor, zodat je terug op je rem mag trappen.
Overigens is mijn grootste vloek "Hé wijveken; rijbewijs bij de pot choco gehad zeker?"

Ach, laten we eerlijk zijn, niemand hier is een engeltje.
En geef toe, regeltjes breken is zo leuk }>

Dat is me eigenlijk nooit eerder gebeurt.. heb een lekker fel wagentje 8-)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:58

Ehmmm, m'n zonnebril ophouden in de supermarkt en aan de kassa.
In de file keihard m'n radio aanzetten, terwijl ik m'n dak eraf heb.
Met m'n paard midden op de weg lopen als er een auto aankomt, zodat ze vaart minderen.
Nog net niet ín m'n laptop zitten als er visite is (als ik de visite niet mag).
Nooit naar familieverjaardagen gaan, maar wel verwachten dat ze naar de mijne komen.
Expres met m'n vriendinnetje zoenen als ik vuile blikken krijg.
Voorpiepen.

Verder weet ik even niets. :')

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:01

Saskiaatje schreef:
Ehmmm, m'n zonnebril ophouden in de supermarkt en aan de kassa.
In de file keihard m'n radio aanzetten, terwijl ik m'n dak eraf heb.
Met m'n paard midden op de weg lopen als er een auto aankomt, zodat ze vaart minderen.
Nog net niet ín m'n laptop zitten als er visite is (als ik de visite niet mag).
Nooit naar familieverjaardagen gaan, maar wel verwachten dat ze naar de mijne komen.
Expres met m'n vriendinnetje zoenen als ik vuile blikken krijg.
Voorpiepen.

Verder weet ik even niets. :')

Dat doe ik ook, men paard heeft een grote kont en daar maak ik gebruik van, Haat aan mensen die voorbij scheuren als je op je paard zit. Mijn paard doet niets maar sommige paarden kunnen dan flippen.
Als mijn paard een veulentje heeft loop ik echt letterlijk in het midden. Dan moeten ze wel stoppen...laat me veulen niet aanrijden door gekken... :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:03

nog 1tje die ik voorheen deed,maar nu niet meer (jaja ik wordt ook verstandiger en braver)

als er 1tje meer dan zoveel km loopt te tutten voor je neus (auto) en te vaak op de rem trapt of geen knipperlicht gebruikt en ergens aan de zijkant komt (woonwijk,stoplicht)
dan gaat het raam open, zwaaide ik, deden hun het raam open en kregen ze steenvast:
"bij wel pakje boter heb jij je rijbewijs gekregen?"

of:
"knipperlichten waren zeker optioneel he!"
"het gaspedaal zit rechts"
"zware linkervoet ouwe?"

tegenwoordig tel ik maar tot 10,zucht ik diep en ga ik eromheen en vergeet ik het zo snel mogelijk weer.....

sommige dingen die ik hier lees zijn overigens echt wel ernstig......
en bednek ik mij, je krijgt wat je toekomt he......je gaat eens de verkeerde tegen komen... :=
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 19-04-11 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:03

Kijk maar uit, van de week is een tegenligger met d'r spiegel tegen m'n heup aangereden, omdat ik d'r probeerde vaart te laten minderen totdat ik bij de inham was. :n

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:09

Een van de meest besproken in het andere topic; Je tas naast je leggen in de trein.
Ik zie het probleem echt niet hoor.
Heb 2 grote tassen, ze kunnen wel op schoot, maar ik zit er 3,5 uur. Zet ik ze boven in het rek, dan vergeet ik ze.
Mocht het echt druk worden in de trein zet ik ze wel op schoot hoor.

Mocht ik aan de kassa staan en ik wordt gebeld dan neem ik wel op.
Geld geven en terug krijgen kan echt wel zonder praten.

Verder vergeet ik nogal eens dat mensen jarig zijn. Vind dat toch ook redelijk aso. :o

Soms spreek ik af met vriendinnen, maar is het net die dag mooi weer, dan vergeet ik dat en stap ik zo op de fiets richting het paard.

Hm...verder.... zal vast nog meer zijn.
En geef ook eerlijk toe dat een ander me vaak totaal niet kan interesseren, dus dat komt opzich al aso over.
Maar verder ben ik toch wel netjes opgevoed. :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:12

asociaalste...
dat ik graag commentaar lever op slome slingerfietsers en slome automobilisten bij verkeerslichten bijvoorbeeld
en laat ik nu een cabrio rijden en mensen dat erg goed kunnen horen als je kapje open is O:)

en verder was mijn meest asociale actie dat ik eens 70 ben gaan rijden op de rechterstrook op de snelweg. Zat een kerel bijna náást me op de stoel zo dicht reed hij erop, dus ik liet de gas los, en hij kwam nog dichter bij.. Sja, daar hebben ze linker rijstroken voor uitgevonden hoor, ga lekker :P
hij kwam me over de vluchtstrook voorbij, ging voor me lekker leip remmen. 3 kilometer verder stond ik naast hem bij het verkeerslicht, heb hem heel lief zwaaiend begroet :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:45

Peanutbutter schreef:
Dat is me eigenlijk nooit eerder gebeurt.. heb een lekker fel wagentje 8-)

En ik heb naar't schijnt 't soort wagen dat intimideert ...
Van horen zeggen :P

Ik denk dat wij elkaar best even niet tegenkomen ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:56

nog iets :')

Als ik een slechte dag heb kan ik het niet hebben als andere mensen helemaal vrolijk over iets zijn ofzoiets, ik kan dan niet doen alsof ik blij ben voor diegene :')

Verder jah... schijn ik nogal fel te kunnen reageren :+ al probeer ik me wel in te houden

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:05

Ik vergeet altijd wat ik wilde vertellen dus dan laat ik soms iemand niet uitpraten. Vertel ik het gauw door hun verhaal heen. Vind het zo asociaal van mezelf en onbeleefd.
Voor de rest ben ik best aardig :wave:

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 13:11

Ik heb laatst iemand gigantisch uitgescholden over een plein heen. Was een turkse jongen die uit het niets mij voor van alles en nog wat uit begon te maken. Ik negeerde het, maar toen hij me begon uit te schelden voor zeeuwsche lesbi (???) was de maat vol en heb ik hem ook flink de huid vol gescholden (racistisch).

Daar schaam ik me echt ontzettend voor, ookal was hij nogal provocerend bezig, maar ja het is mijn eigen reactie waar ik verantwoordelijk voor ben... :=

Ik liep op hakken in mantelpakje met een trenchcoat er over heen, zag er nogal netjes uit, dat maakt dat ik me er nog meer voor schaam dan wanneer ik op ballerina's had gelopen met een spijkerbroek, bij wijze van spreken.. Schelden zit echt totaal niet in mijn aard, ik ben hartstikke netjes en zou nog geen vlieg kwaad doen. Maar nu was de maat even vol.. *schaam*