zoals deze bedoel je?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Brainless schreef:Als je over de vluchtstrook gaat heb je ook mensen die vinden dat dat niet mag en naar recht sturen, en je mag niet zomaar rechts inhalen en daarnaast zal er maar iemand met pech staan.
Dan kun je ook altijd nog de verkeerspolitie bellen voor begeleiding. Heel cru, maar zolang jij met een gewone personen auto rijdt heb je net zo veel recht om gigantisch snel te rijden als een ander heeft om naar links te gaan als jij eraan komt. Als de nood zo hoog is kun je ook een ambulance bellen.
Anne_mieke88 schreef:Kiwipitje schreef:Ik vloek ook als een bootwerker als ik alleen in de auto zit. Op automobilisten, fietsers, voetgangers, hoe de weg is aangelegd, stoplichten, bruggen, etc. In de tijd die overblijft zing ik met de radio mee.
Herkenbaar, ik vloek dan niet maar scheld wel iedereen uit in het verkeer. En zing keihard mee met de radio
wouterpaard schreef:Nog éénAls er mensen gaan kleven of je voorruit willen duwen terwijl je al harder rijdt, dan bij het inhalen van een vrachtwagen 100 gaan rijden
en dan altijd heel langzaam weer terug gaan naar de rechterbaan
carolalisa schreef:wouterpaard schreef:Nog éénAls er mensen gaan kleven of je voorruit willen duwen terwijl je al harder rijdt, dan bij het inhalen van een vrachtwagen 100 gaan rijden
en dan altijd heel langzaam weer terug gaan naar de rechterbaan
dit doe ik ookgewedig vind ik het. en die mensen maar duwen
en da zwaai ik ook nog even vriendelijk als ze dan voorbij rijden
Peanutbutter schreef:Tsja in het verkeer ben ik echt een monster !!!..
Als iemand zit te duwen dan ga ik langzamer rijden en als diegene me in wil halen geef ik gas en blijf ik ernaast hangen .
Maar als ik een sloompie voor me heb rijden bv 60 waar je 80 mag ga ik er dicht oprijden met groot licht aan.
Mensen die willen invoegen als het niet hun beurt is , schiet ik er snel voor haha !! ff op je beurt wachten.
Als ik in de file iemand aan zie komen op de vluchtstook ga ik altijd zo staan zodat ze er net niet doorkunnen.
Moet er wel bijzetten dat ik het niet doe zodra ik maar ook het enige idee heb dat het gevaarlijk zou kunnen worden .. met bv tegenliggers endergelijke.
heb gelukkig ook nog nooit een aanrijding of dergelijke ongeluk gehad.
Peanutbutter schreef:Tsja in het verkeer ben ik echt een monster !!!..
Als iemand zit te duwen dan ga ik langzamer rijden en als diegene me in wil halen geef ik gas en blijf ik ernaast hangen .
Maar als ik een sloompie voor me heb rijden bv 60 waar je 80 mag ga ik er dicht oprijden met groot licht aan.
Mensen die willen invoegen als het niet hun beurt is , schiet ik er snel voor haha !! ff op je beurt wachten.
Als ik in de file iemand aan zie komen op de vluchtstook ga ik altijd zo staan zodat ze er net niet doorkunnen.
Moet er wel bijzetten dat ik het niet doe zodra ik maar ook het enige idee heb dat het gevaarlijk zou kunnen worden .. met bv tegenliggers endergelijke.
Optiwolk schreef:Peanutbutter schreef:Tsja in het verkeer ben ik echt een monster !!!..
Ik ben ook niet altijd de hoffelijkste in het verkeer, maar eerst voor m'n neus vertragen en daarna versnellen?
Nou dan ga ik je wel couperen hoor, zodat je terug op je rem mag trappen.
Overigens is mijn grootste vloek "Hé wijveken; rijbewijs bij de pot choco gehad zeker?"
Ach, laten we eerlijk zijn, niemand hier is een engeltje.
En geef toe, regeltjes breken is zo leuk
Saskiaatje schreef:Ehmmm, m'n zonnebril ophouden in de supermarkt en aan de kassa.
In de file keihard m'n radio aanzetten, terwijl ik m'n dak eraf heb.
Met m'n paard midden op de weg lopen als er een auto aankomt, zodat ze vaart minderen.
Nog net niet ín m'n laptop zitten als er visite is (als ik de visite niet mag).
Nooit naar familieverjaardagen gaan, maar wel verwachten dat ze naar de mijne komen.
Expres met m'n vriendinnetje zoenen als ik vuile blikken krijg.
Voorpiepen.
Verder weet ik even niets.