Ben blij dat het goed afgelopen is, maar dit vond ik toch wel een zéér asociale actie! Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik hem nog eens flink de stuipen op het lijf zal jagen met een achtervolging, als ik hem over een paar jaar tegenkom...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja89 schreef:funnyhorses schreef:Hij dacht leuk te zijn tot ik me omdraaide met mn angstige paardje en de achtervolging inzette.Tot voor de garage ben ik hem nagegaan en toen was het mijn beurt om aso te zijn!
Istie er levend vanaf gekomen?
Sonja89 schreef:Dit weekend wandelde ik met mijn jonge pony langs een voetbalveldje. Een tienerjongen riep me toe 'Mag ik op je paard rijden?' Toen ik daarop antwoordde met 'nee' vroeg hij waarom dan niet. 'Daarom!' riep ik terug en liep door. Vervolgens schiet hij zijn voetbal keihard tegen de kont van mijn paard aan?Hij had waarschijnlijk een schrikreactie verwacht, want toen mijn pony kalmpjes doorliep zag ik hem afdruipen en zijn vrienden (die daarvoor joelden) waren ook stil.
Ben blij dat het goed afgelopen is, maar dit vond ik toch wel een zéér asociale actie! Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik hem nog eens flink de stuipen op het lijf zal jagen met een achtervolging, als ik hem over een paar jaar tegenkom...
francaa schreef:dat meen je niet![]()
voel nu gewoon al woede opborrelen!
fresley schreef:lauraP schreef:Fietsers die 7 km per uur fietsen en hun fiets nog nét even voor jouw scooter op het fietspad gooien, waar je amper kan inhalen.
Dat vind ik nou zo asociaal. Wacht dan even twee tellen, dan kan je achter mij en heeft niemand er last van.
Of met zijn drieën naast elkaar blijven fietsen, terwijl je mijn scooter aan hoort komen -:(-
Dat doe ik meestal wel met een groep. Maar wij rijden op een fietspad waar scooters NIET mogen komen. Dus daar is het allemaal irritant en asociaal als ze er wel komenMaar ik weet hoe het voelt als je er niet langs mag..
Vjestagirl schreef:8nnemiek schreef:Langs de file op rijden over de vluchtstrookDat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook
Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen