Hij had waarschijnlijk een schrikreactie verwacht, want toen mijn pony kalmpjes doorliep zag ik hem afdruipen en zijn vrienden (die daarvoor joelden) waren ook stil. Ben blij dat het goed afgelopen is, maar dit vond ik toch wel een zéér asociale actie! Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik hem nog eens flink de stuipen op het lijf zal jagen met een achtervolging, als ik hem over een paar jaar tegenkom...

Ik schrok me dood, ik stopte en vroeg waar dat goed voor was? Waarop agent zei dat hij al een paar keer had lopen seinen (ik had echt niks gezien of wat dan ook) en dat ik mee moest komen naar de rollerbank, hij was duidelijk not amused..Nou fijn, mee naar de rollerbank, scooter erop, papieren laten zien, alles was goed. Heb toch wel even bij een collega (die overigens een stuk vrolijker was) gemeld wat er was gebeurt en de volgende keer dat het weer zou gebeuren dat ik er een melding van maak. (Hopelijk gebeurt het zowieso niet meer en de motoragent is aangesproken door zijn collega >wat er was gezegd geen idee, op dat moment reed ik weg<)
) Reed op het parkeerterein bij de AH, auto voor me draait iets en stopt. Ga ik niet op wachten dus draaide het parkeervak in dat leeg was, bleek dat diegene dat parkeervak achteruit had willen inparkeren. Sorry! Had ie wel beter een knipperlicht aan kunnen zetten.