Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faux schreef:Jaa Vue jouw straatje is zo leuk. Ik weet nog de eerste keer dat ik daar kwam.. waande me ook nog net niet in het buitenland!![]()
Wat dat betreft is mijn woonplaats ook wel fantastisch hoor. Ik woon in een dorpsstraat boven een kapper, en het is echt leuk hier. Zeker in de zomer voelt het echt als een vakantiehuisje ofzo, dat zeggen meerdere vrienden van me ook als ze hier zijn.
Marloes schreef:Iedereen die in de Randstad woont (volgensmij bijna iedereen) hebben jullie niet veel last van die drukte en altijdaar op je vingers gekeken worden?
Fiffill schreef:Colorado, welke school bedoel jij dan? Die van mij zit aan een gracht, tram gaat er aan de andere kant langs, maar niet vlák langs of er bijna doorheen.
Marloes schreef:Iedereen die in de Randstad woont (volgensmij bijna iedereen) hebben jullie niet veel last van die drukte en altijdaar op je vingers gekeken worden?
Guernica schreef:Ik moet zeggen; vroeger voelde ik me nooit thuis in Nederland. Was verliefd op Curacao, verliefd op London, verliefd op Fuertuventura, verlieeeefd op Frankrijk..
Maar sinds ik heel Nederland door wielren ben ik zo'n beetje verliefd geworden op Nederland. Mensen die zeggen dat het plat is, en overbevolkt, moeten echt de stad eens uit.. Zoveel bloedmooie natuur, heuvels, bossen, weides, dijken, water. Vriendelijke mensen, zonnige terrasjes in heerlijke dorpjes en kleinere stadjes.
Van kinds af aan ben ik het gelukkigst in de stad, hoe drukker hoe beter, dus echte natuur boeide me geen reet. Maar op de fiets is alles zoveel mooier, omdat je meer tijd hebt om dingen te bekijken en op plekken komt waar een auto niet kan komen. Ik ben nu echt verliefd op NL.
Wil nog steeds alleen maar in de stad wonen hoor, daar niet van. Maar zeggen dat Nederland niets te bieden heeft zal ik noooit meer doen.