Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:41

loesje688 schreef:
Ik denk dat ze niet meer durft.

En geef haar eens ongelijk... Jullie hebben allemaal wel snel een oordeel klaar zeg. Niet dat het fraai is om te zeggen dat je broer lelijker is dat jijzelf, maar om nu te suggereren dat de TS een soortement van sloerie is die een spuuglelijk kind zal gaan krijgen... vind ik beneden alle peil.

nou niet zo overdrijven he, er wordt met een knipoog de woorden van TS herhaald.
Die op zn minst wat aparte uitspraken heeft gedaan.. >;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:43

Ik ben enigs kind en al superknap. :Y) :+
Moet je nagaan hoe knap mijn zusje was geweest. :+ :D

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:43

Renske_ schreef:
nou niet zo overdrijven he, er wordt met een knipoog de woorden van TS herhaald.

Dat snap ik ook wel, maar als je het dan zo vreemd vind, haal dan je schouders op en ga lekker verder :)

Lekker laten gaan zou ik zeggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:45

Renske_ schreef:
loesje688 schreef:
Ik denk dat ze niet meer durft.

En geef haar eens ongelijk... Jullie hebben allemaal wel snel een oordeel klaar zeg. Niet dat het fraai is om te zeggen dat je broer lelijker is dat jijzelf, maar om nu te suggereren dat de TS een soortement van sloerie is die een spuuglelijk kind zal gaan krijgen... vind ik beneden alle peil.

Zo'n beetje alle topics die TS opent worden gesloten, en dat geeft te raden denk ik. Iemand die zo oppervlakkig en arrogant overkomt zet kwaad bloed, logisch toch? Iemand die echt knap is, hoeft dat niet zo overdreven te benadrukken op bokt, door middel van dit soort topics of te melden dat ze niet genoeg aan haar vriendje heeft. Je vindt die jongen zo op hyves, hoe vernederend is dat?

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:46

Wetenschappelijk gezien heeft dit topic totaal geen waarde omdat het subjectief is. (Hooguit een psychologisch interessant onderwerp)

Wel grappig om te lezen. Ik zou graag een foto vanmijn kinderen laten zien, maar ik wil ze natuurlijk niet op internet en al helemaal niet met hun gezicht. 8-)

Maar ik moet zeggen: ik vind ze allebei best wel goed gelukt! (heb ook flink moeten afzien tijdens de zwangerschappen,zou je daar soms mooiere kinderen van krijgen?) :j

loesje688

MarcoBorsato schreef:
Zo'n beetje alle topics die TS opent worden gesloten, en dat geeft te raden denk ik. Iemand die zo oppervlakkig en arrogant overkomt zet kwaad bloed, logisch toch? Iemand die echt knap is, hoeft dat niet zo overdreven te benadrukken op bokt, door middel van dit soort topics of te melden dat ze niet genoeg aan haar vriendje heeft. Je vindt die jongen zo op hyves, hoe vernederend is dat?

Als het d'r dan om de aandacht gaat, zal ze wel trots zijn op 10 pagina's. :')
Negeer het toch lekker, dan is de lol er al snel vanaf.

silfie35

Ik kom uit een groot gezin, (13 kinderen), maar bij ons is de oudste echt niet de lelijkste! Integendeel, dat is echt een meid met ontzettend veel uitstraling, zeker niet op haar mond gevallen. Een zus die 7 jaar jonger is dan mijn oudste zus, is ook echt heel mooi! Dus nee, bij ons gezin gaat de stelling niet op.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:47

Ach, ik ken TS niet, maar als iemand van 20 (en aanstaande moeder) zo'n IMO dom topic opent, kan je niet verwachten dat mensen daar serieus op reageren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:47

loesje688 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Als het d'r dan om de aandacht gaat, zal ze wel trots zijn op 10 pagina's. :')
Negeer het toch lekker, dan is de lol er al snel vanaf.

Nah, ik denk dat er gewoon veel mensen graag bijdragen aan een wat realistischer zelfbeeld. Ik bedoel, kleine moeite, zeer graag gedaan.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:48

Nou over mezelf kan ik niets zeggen maar mijn man is absoluut veel mooier dan zijn zusjes. En mijn nichtje is ook de oudste, maar als enige in het gezin reist ze de wereld rond als model.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:49

@jamiroquai, dat zal dan wel :D (Wie mooi wil zijn maken, moet pijn lijden, toch? ;))
Ik heb twee meiden, en die halen de theorie van TS ook onderuit... de jongste heeft een hartstikke leuk koppie, maar de oudste wordt door veel mensen een heel mooie meid gevonden met haar grote blauwe ogen met lange zwarte wimpers en haar blanke vel. Iedereen noemt haar Sneeuwwitje :D
En dat ik nou kan zeggen dat ik lelijker ben dan mijn zusje.... Volgens mij scoren we ongeveer gelijk ;)
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 05-03-11 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:50

Ik vind mijn oudere zus knapper.... maar mijn vriend vindt dat weer niet.
Mijn zus heeft iig wel alle goede eigenschappen meegekregen. Slanke lange benen, grote voorgevel, smal gezicht, mooie neus.
Ik ben meer van het gespierde, rond gezicht, breed gebit, wipneus, voorgevel aangepast :')

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:51

Nu ben ik wel benieuwd naar een foto van TS en broer. Even oordelen of ze lelijker is }:0

*typo*
Laatst bijgewerkt door Limonade op 05-03-11 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:51

Ben ik dan even blij dat ik enigs kind ben haha! anders was is de lelijkste :P

jokari

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:54

wat een onzin. := Ik vind mijn zussen niet mooier of lelijker dan mij, en mijn man beweert bij hoog en laag dat ik de mooiste ben. :D (ben dus de oudste)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:55

Limonade schreef:
Nu ben ik wel benieuwd naar een foto van TS en broer. Even oordelen of ze lelijker is }:0

*typo*

Ik weet niet hoe haar broer eruit ziet, wel hoe ts eruit ziet, ik ben zelf biseksueel, en laten we zeggen, ik krijg er nog geen harde tepels van :') kwestie van smaak, want met fiffil daarintegen zou ik trouwen 8-)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:59

Beetje raar topic.
Bij ons thuis is dit niet. Denk gewoon dat dit jou gevoel is. :=
Maar wel is de oudste dik ( wow klinkt onvriendelijk := ) terwijl mijn zusje en ik dat totaal niet zijn.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 21:59

xDramaQueen schreef:
Limonade schreef:

*typo*

Ik weet niet hoe haar broer eruit ziet, wel hoe ts eruit ziet, ik ben zelf biseksueel, en laten we zeggen, ik krijg er nog geen harde tepels van :') kwestie van smaak, want met fiffil daarintegen zou ik trouwen 8-)

Dat zou ik zelfs willen (bij wijze van natuurlijk :P ) en ik ben niet biseksueel hoor! Fiffill is gewoon een heel mooi meisje :D :)
Maargoed, daar gaat het topic niet over :D

Vind 'lelijk(er)' sowieso een stom woord, want niemand is lelijk. Iedereen heeft wel íets moois over zich!

_Noah

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 22:04

Zeker niet! mijn vriend heeft 2 zussen en 1 broer en zijn oudste zus is erg knap! Knapper dan zijn jongere denk ik. Bij mijn ouders hetzelfde verhaal, zij zijn allebei de jongste en vindt de middelste het lelijkst :D.
Ik ben enigskind, dus dat is makkelijk, ik ben de jongste :D. Kip of ei?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 22:08

Magnummm schreef:
xDramaQueen schreef:

Dat zou ik zelfs willen (bij wijze van natuurlijk :P ) en ik ben niet biseksueel hoor! Fiffill is gewoon een heel mooi meisje :D :)
Maargoed, daar gaat het topic niet over :D

Vind 'lelijk(er)' sowieso een stom woord, want niemand is lelijk. Iedereen heeft wel íets moois over zich!

het is sowieso een beetje krom want ik meen me te herinneren dat shanna een opdracht moest doen voor school daarin stonden allerlei verschillende soorten mensen en daar stond dan een gedichtje bij hoe mooi ze waren, dan verbaasd dit me weer, en het is niet banketstaaf bedoeld want iemand anders zal zich vast wel tot shanna aangetrokken voelen maar ik niet, dat betekend ook niet gelijk dat ze o zo lelijk is, it's all about the taste 8-)

BBMarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 22:09

Ik vind het maar een rare stelling en gedachten.. maar dat is mijn mening....
Kan ook zijn doordat ik de oudste ben O:)

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 22:09

Nou ik vind mijn broer en zus toch echt veel knapper dan ikzelf hoor :j
en ik niet alleen ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 22:11

Natuurlijk klopt deze stelling want ik ben de jongste! :')

Even serieus, ik denk dat het bullshit is! In mijn gezin wel want al mijn kinderen zijn even mooi, de mooiste van de wereld! :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 22:12

Mooi zijn zit ook van binnen :P

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 22:18

owjah nog vraagje kun je geen foto van jou en je broer hier neer zetten kunnen we oordelen of je gelijk heb }>