Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Jij schreef in je openingspost dat het marokanen waren.....
Gaat het al wat beter met je?
_Bitje_ schreef:Desperado_ schreef:Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar de politie gaat hier echt niks aan doen hoor.. een vriendin van mij was laatst hard handig beet gepakt door een volwassen vent ze had aardig wat blauwe plekken maar onze blauwe vrienden deden niks anders dan 'we hebben het in ons archief opgeslagen'.
Denk ook dat het weinig nut heeft om de discotheek te bellen, zal vast wel elke week voorkomen.
Wel raar dat je niks terug deed hoor.. ookal had ze je hand vast zou ik alsnog in het wilde westen gaan trappen.. je laat je toch niet zomaar in mekaar beuken..
Ook raar dat je vriendin niks deed.. nooit meer meer mee uitgaan en haar ermee confronteren zou ik wel doen ja
en dan nog meer klappen krijgen zeker? misschien liep het dan allemaal wel veel erger uit de hand en zeker weten,
die meiden waren overal toe in staat.
Misschien mede ook wel dat mijn zelfvertrouwen in dit soort situaties 0,0 is.
marleen_usar schreef:Nou sorry maar hier kan dat echt niet, laatst een jongen van 16 kan s,morgens vroeg het sleutelgat niet vinden omdat hij veel te veel op heeft. Nou wees er maar trots op, en ik ben echt niet ouderwets hoor.
_Bitje_ schreef:ja inderdaad, ik ben ook niet zo'n drinker, drink ook eigenlijk nooit (heb eens een chandy gehad
maar ja hoeveel zit daar in? 0,05 ofzo, en wel eens een mixje met niet zoveel.).
Logisch ben dan ook nog maar bijna 15.
sterker nog; als ik proef dat er alcohol in mijn glas zit en proef dit ook echt; dan vind ik het ook gewoon ranzig.
Nee geef mij dan maar christal clear
_Hackney_ schreef:Net voordat ik dit topic las dacht ik..: wedden dat het een bende buitenlanders zijn geweest...en ja hoor.
Het zijn vaak ( NIET ALTIJD ) buitenlanders die dit doen. Mijn mening is: als je hier te gast bent gedraag je dan ook!
Ze zorgen er zelf voor dat mensen zo over hun gaan denken?
En NEE ze zijn niet allemaal hetzelfde!
xxriiannee schreef:marleen_usar schreef:Klopt hier kan het niet,dus ik ben voorzichtig.
Sorry voor het offtopic gaan, maar je bent niet de enige.
Ik ben 19 maar zou mijn kinderen ook zeker niet op 14 jarige leeftijd uit laten gaan.
TS: Succes en sterkte
Angeliekje schreef:Dat zijn echt puur van die meiden die ruzie zoeken leuk vinden en een slachtoffer zoeken... Ik zou zeker aangifte doen! Veel sterkte...
Ik ben jaren geleden met uitgaan wel eens bedreigd door een tweetal meiden. Ik moest maar mee naar buiten en ze zouden me wel even vanalles aandoen daar, want ik had er eentje h**r genoemd? Ik had die meiden nog nooit gezien, maar goed.... Ik ben niet angstig aangelegd en ben achter ze aan gelopen naar buiten. Ik laat me echt niet intimideren door dat soort lui (maar dat ben ik) Eenmaal buiten kwamen er wat (toendertijd) vrienden van me aanlopen die van het kamp kwamen. Ze kwamen er "gezellig" bijstaan en heb hun even uitgelegd waarom we buiten stonden, nou die meiden dropen gauw af
Flink gelachen...domme ganzen..niets beters te doen met uitgaan....wat een lol!!
LaUrOssssss schreef:en nog steeds doet de politie niets tegen die meiden?
_Bitje_ schreef:goed gelukkig, eigenlijk geen last meer van de gevoelige plekken en alleen mijn schrammetje op mijn hoofd jeukt zo nu en dan even , maarja als je daar om gaat zeuren
Verder ben ik gewoon nog hartstikke vrolijk , dus er niets aan over gehouden (denk ik)