Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:41

Wooow, wat een heftig verhaal! Goed dat je toch naar de politie bent geweest. Sorry als je het al gezegd hebt, heb niet het hele topic doorgelezen, maar wat zeiden je ouders ervan?

En gelukkig is niet iedereen zo kortzichtig en racistisch als Hackney, daar lopen al genoeg personen van rond is gebleken.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:44

he bah wat een nare ervaring, stelletje rotmeiden!
veel sterkte :(:)

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 21:49

so weet je hoe ergjoh!
Eerst dacht ik nog, dat die vriendin "hulp" ging halen bij de jongens, maar ze vind dit gewoon normaal?
Sorry maar ik vind dr echt geen goede vriendin, jij helemaal in de stress laten,.
Ik vind het echt zo rot voor je!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 22:03

justdiesel schreef:
Jij schreef in je openingspost dat het marokanen waren.....
Gaat het al wat beter met je?

ja dat zij die 'vriendin' dus, maar ik heb geen idee of het een marokaan is :P

jawel, alleen die schram op mijn wang jeukt zo erg, dus die klauw ik steeds open. Ik mishandel nu mijzelf een beetje dus,
kom in de sweer he? :Y)

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:05

_Bitje_ schreef:
Desperado_ schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar de politie gaat hier echt niks aan doen hoor.. een vriendin van mij was laatst hard handig beet gepakt door een volwassen vent ze had aardig wat blauwe plekken maar onze blauwe vrienden deden niks anders dan 'we hebben het in ons archief opgeslagen'.
Denk ook dat het weinig nut heeft om de discotheek te bellen, zal vast wel elke week voorkomen.
Wel raar dat je niks terug deed hoor.. ookal had ze je hand vast zou ik alsnog in het wilde westen gaan trappen.. je laat je toch niet zomaar in mekaar beuken..
Ook raar dat je vriendin niks deed.. nooit meer meer mee uitgaan en haar ermee confronteren zou ik wel doen ja :j

en dan nog meer klappen krijgen zeker? misschien liep het dan allemaal wel veel erger uit de hand en zeker weten,
die meiden waren overal toe in staat.
Misschien mede ook wel dat mijn zelfvertrouwen in dit soort situaties 0,0 is.

Een vriendin van mij die is inelkaar geslagen en heeft allemaal sigareten op dr uitgedrukt gekregen en daar is zeker wat aan gedaaan en dat meisje is opgepakt.

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:15

marleen_usar schreef:
Nou sorry maar hier kan dat echt niet, laatst een jongen van 16 kan s,morgens vroeg het sleutelgat niet vinden omdat hij veel te veel op heeft. Nou wees er maar trots op, en ik ben echt niet ouderwets hoor.

Jaa veel jongeren enz. drinken zich helemaal lam, ik zou wel graag uit willen ( ben 16). Het mag ook maar mijn vriendinnen willen tot half4 en ik mag voor de eerste keer niet tot zo laat. En ik wil liever niet drinken. > kijken mensen je gek aan met uit gaan als je gewoon een colaatje drinkt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:16

Ik ben nooit een grote drinker geweest, en nooit raar aangekeken. Als jij cola wilt, dan drink je dat gewoon lekker joh!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 22:21

ja inderdaad, ik ben ook niet zo'n drinker, drink ook eigenlijk nooit (heb eens een chandy gehad
maar ja hoeveel zit daar in? 0,05 ofzo :P, en wel eens een mixje met niet zoveel.).
Logisch ben dan ook nog maar bijna 15.
sterker nog; als ik proef dat er alcohol in mijn glas zit en proef dit ook echt; dan vind ik het ook gewoon ranzig.
Nee geef mij dan maar christal clear :D

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:43

_Bitje_ schreef:
ja inderdaad, ik ben ook niet zo'n drinker, drink ook eigenlijk nooit (heb eens een chandy gehad
maar ja hoeveel zit daar in? 0,05 ofzo :P, en wel eens een mixje met niet zoveel.).
Logisch ben dan ook nog maar bijna 15.
sterker nog; als ik proef dat er alcohol in mijn glas zit en proef dit ook echt; dan vind ik het ook gewoon ranzig.
Nee geef mij dan maar christal clear :D

0,05 is wel heel weinig, het is dus 0,5 als ik het goed heb :+

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:31

Ik ken ook heel veel Nederlanders die harstikke aardig en gastvrij zijn... :roll:

Van alle culturen zijn mensen die zich leuk gedragen en mensen die zich minder leuk gedragen. Ik vind het een beetje onzin dat mensen altijd meteen maar gaan roepen: 'maar ik ken een Marokkaan en die is echt heel aardig.' Dat heeft er niks mee te maken, het gaat in dit geval om de persoon in kwestie, of dat nu een Nederlander, Marokkaan, Belg of Deen is, het maakt niet uit wie of wat. Het gaat erom dat die persoon gewoon asociaal gehandeld heeft. En ik vind het echt belachelijk dat de politie er niets mee doet.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:36

_Hackney_ schreef:
Net voordat ik dit topic las dacht ik..: wedden dat het een bende buitenlanders zijn geweest...en ja hoor.
Het zijn vaak ( NIET ALTIJD ) buitenlanders die dit doen. Mijn mening is: als je hier te gast bent gedraag je dan ook!
Ze zorgen er zelf voor dat mensen zo over hun gaan denken?

En NEE ze zijn niet allemaal hetzelfde!

Er is helemaal geen sprake van buiten landers het gaat om n blond en een getint meisje.....meer is niet gezegd draai dit topic aub niet de verkeerde kant op.... :(

Lonka1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:39

xxriiannee schreef:
marleen_usar schreef:
Klopt hier kan het niet,dus ik ben voorzichtig.

Sorry voor het offtopic gaan, maar je bent niet de enige.
Ik ben 19 maar zou mijn kinderen ook zeker niet op 14 jarige leeftijd uit laten gaan. :n

TS: Succes en sterkte :(:)

dit is een speciale avond voor 12,13,14, jarigen...en die horen daar, en niet meiden van 17 jaar!!!en zonder drank.....

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:52

En daar ligt dus eigenlijk het probleem..
Ik weet niet of jullie het kennen, lef, in beilen.
Daar hebben ze ook van die avonden voor 12 t/m16 jarige maar reken maar dat daar ook wel oudere mensen komen, en meestal ook nog eens met een scheut alcohol op (dit zijn trouwens ook de jongere mensen)
Dat ter zijde, ik vind het echt onozel dat mensen je zomaar aanvallen zonder een of andere aanleiding..
Ook goed dat je toch aangifte hebt gedaan! (;

Lonka1

Re: Net in elkaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 23:59

hier wordt geen drank geschonken,maar snap eigenlijk niet dat er toch weer een paar oudere meiden tussen zitten,dus kun je wel nagaan dat de controle niet best is..gaan ook meiden van 14 naar een 16+ avond met een vals pasje..

wat die aangifte betreft....denk dat ze er niks mee doen,niet ernstig genoeg!!! werd er al gezegd...
heb dat meisje verzocht om naar de foto`s te kijken maar nu nog steeds niks..hopelijk belt de politie haar wel want dat is de enige getuige die ze heeft gezien van dichtbij!!!!

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 00:00

He meis, gaat het weer een beetje met je?

Ik heb het verhaal inderdaad ook op PP gelezen.
Heel veel sterkte, en ik hoop dat die 2 meiden alsnog gepakt worden.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 00:03

Dat zijn echt puur van die meiden die ruzie zoeken leuk vinden en een slachtoffer zoeken... Ik zou zeker aangifte doen! Veel sterkte...

Ik ben jaren geleden met uitgaan wel eens bedreigd door een tweetal meiden. Ik moest maar mee naar buiten en ze zouden me wel even vanalles aandoen daar, want ik had er eentje h**r genoemd? Ik had die meiden nog nooit gezien, maar goed.... Ik ben niet angstig aangelegd en ben achter ze aan gelopen naar buiten. Ik laat me echt niet intimideren door dat soort lui (maar dat ben ik ;) ) Eenmaal buiten kwamen er wat (toendertijd) vrienden van me aanlopen die van het kamp kwamen. Ze kwamen er "gezellig" bijstaan en heb hun even uitgelegd waarom we buiten stonden, nou die meiden dropen gauw af :D Flink gelachen...domme ganzen..niets beters te doen met uitgaan....wat een lol!!

_Kelly_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 08:25

Angeliekje schreef:
Dat zijn echt puur van die meiden die ruzie zoeken leuk vinden en een slachtoffer zoeken... Ik zou zeker aangifte doen! Veel sterkte...

Ik ben jaren geleden met uitgaan wel eens bedreigd door een tweetal meiden. Ik moest maar mee naar buiten en ze zouden me wel even vanalles aandoen daar, want ik had er eentje h**r genoemd? Ik had die meiden nog nooit gezien, maar goed.... Ik ben niet angstig aangelegd en ben achter ze aan gelopen naar buiten. Ik laat me echt niet intimideren door dat soort lui (maar dat ben ik ;) ) Eenmaal buiten kwamen er wat (toendertijd) vrienden van me aanlopen die van het kamp kwamen. Ze kwamen er "gezellig" bijstaan en heb hun even uitgelegd waarom we buiten stonden, nou die meiden dropen gauw af :D Flink gelachen...domme ganzen..niets beters te doen met uitgaan....wat een lol!!

haha, dat je dan mee durft zeg! WAUW,
Maar gelukkig kwamen je vrienden wel :)

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 10:49

Waren twee van die huppelk*tjes die ook nog kleiner waren dan mij (was toen al groot voor mn leeftijd). Ik kon ze makkelijk hebben hoor ~~}> :D Nee ik laat me niet kennen hoor in zulke gevallen ;)

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 11:22

Moderatoropmerking:
Er zijn een heel aantal berichten verwijderd, deze zijn helaas door 1 opmerking gesneuveld.
Hou het aub netjes en denk eerst even goed na voor je een bericht post.

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 23:18

Hoe gaat het nu met je?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 16:00

goed gelukkig, eigenlijk geen last meer van de gevoelige plekken en alleen mijn schrammetje op mijn hoofd jeukt zo nu en dan even , maarja als je daar om gaat zeuren :P
Verder ben ik gewoon nog hartstikke vrolijk , dus er niets aan over gehouden (denk ik :) )

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 16:56

en nog steeds doet de politie niets tegen die meiden?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 16:57

LaUrOssssss schreef:
en nog steeds doet de politie niets tegen die meiden?

nope :n
was al wel te verwachten, en dat kreng van een kind vraag ik al een week om minstens de foto er zelf
uit te zoeken wie het waren, maar nogsteeds heeft ze niets gedaan. Vandaag of morgen haal ik echt
naar haar uit,...ohw kan er echt niet over.. wat een vreselijk kind!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 17:07

ik zou haar gewoon links laten liggen! aan zo iemand heb je niets!

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 17:52

_Bitje_ schreef:
goed gelukkig, eigenlijk geen last meer van de gevoelige plekken en alleen mijn schrammetje op mijn hoofd jeukt zo nu en dan even , maarja als je daar om gaat zeuren :P
Verder ben ik gewoon nog hartstikke vrolijk , dus er niets aan over gehouden (denk ik :) )

Fijn om te horen :) en laat het jou de volgende keer er niet van weer houden om lekker ergens heen te gaan.