Euhm... toiletpapier??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:04

Falona schreef:
Schoonmaken met water en zeep niet hygiënisch? Ik weet eerlijk gezegd niet wat er hygiënischer is dan schoonmaken met water en zeep. Als je er eens goed over nadenkt dan is met zo'n papiertje tussen je billen door vegen veel minder hygiënisch dan alles goed schoon schrobben.

Dat het niet praktisch is omdat je dan helemaal uit moet kleden en onder de douche moet gaan staan is een ander verhaal.

Dat bedoelde ik ook meer. Je moet eerst (met je vieze billen :Y) ) zorgen dat je onder die douche komt. In die zin vind ik het onhygiënisch. ;)

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:05

Geniaal dit topic!

Maar lijdt mevrouw niet aan smetvrees? Dan zal ze inderdaad altijd papier pakken en nooit een doekje.
En aangezien wc-papier goedkoper is dan keukenrol, let ze ook nog op de centjes :P

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:16

Ik vind het echt heel lief van je dat je het zo tactisch aanpakt met je oppas! Ik denk dat heel wat mensen een botte opmerking hadden gemaakt maar jij denkt erg na over hoe je het brengt zonder haar te kwetsen. Zelf heb ik chronische darmproblemen waardoor er een stuk meer toilletpapier door heen gaat (al zijn dat ook geen twee rollen per dag :D ) en ik zou me niet prettig voelen om hier zo direct mee geconfronteerd te worden. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand voor zijn lol twee rollen toilletpapier verbruikt..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:45

Miracle_ schreef:
Falona schreef:
Schoonmaken met water en zeep niet hygiënisch? Ik weet eerlijk gezegd niet wat er hygiënischer is dan schoonmaken met water en zeep. Als je er eens goed over nadenkt dan is met zo'n papiertje tussen je billen door vegen veel minder hygiënisch dan alles goed schoon schrobben.

Dat het niet praktisch is omdat je dan helemaal uit moet kleden en onder de douche moet gaan staan is een ander verhaal.

Dat bedoelde ik ook meer. Je moet eerst (met je vieze billen :Y) ) zorgen dat je onder die douche komt. In die zin vind ik het onhygiënisch. ;)

Vooruit denken ;) Je weet toch dat het papier op is? Dus zorgen dat de douche klaar staat en eerst uitkleden voordat je op de pot ga zitten zodat je rechtstreeks van de pot de douche in kan duiken.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:58

De banners bij dit topic zijn ook leuk!
:')

er zijn hele culturen waar men na de boodschap water gebruikt in plaats van wc- papier.
geef mij maar papier, maar die culturen vinden juist wc- papier zeer onhygienisch!
:)

InezFlip

Re: Euhm... toiletpapier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:04

Hahahahahaha!!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:22

of gewoon het wcpapier afhouden van haar salaris! :+

Wiannaber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:37

Just_Sannee schreef:
of gewoon het wcpapier afhouden van haar salaris! :+

ja haha hier is je salaris min 10 rollen wc-papier :D

En toch, ook al heb je darmproblemen.... 2 rollen :wow: Kan ze dan nog wel oppassen of past ze vooral op je toilet :x

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:45

In Laos hadden ze helemaal geen toiletpapier bij de 'wc's' je moest dan met zo'n dingetje je kont schoonspuiten, maarja ik vroeg me af hoe ze dan hun broek weer aandeden, want dan is alles toch nat lijkt me :S... Ik had in Laos dus altijd een rol wc papier mee in mijn tas... (waar ik overigens een week mee deed en ik deelde nog vaak uit ook, omdat veel mensen ook geen papier bij zich hadden)

Twee rollen is echt extreem veel, het meest logische lijkt me dat ze gewoon een rol meeneemt. En dan eventueel een leeg rolletje van thuis terug gooit in de prullenbak bij jullie. Twee rollen per dag doorspoelen, had je allang gemerkt aan de riolering en de waterrekening lijkt me. En als ze het voor iets anders gebruikt, had je het in de prullenbak terug kunnen vinden.

Wiannaber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:48

je kan trouwens die rolletjes er gewoon uitduwen hoor! Nooit wc-rolletjes nodig gehad voor bv een surprise :+ ?

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:55

kan best zijn dat ze ook gewoon toiletpapier gebruikt voor de billen van je dochter!

heb je de prullenbak al eens gecheckt, zit daar papier in?

als jullie samen je dochter verschonen, hoe doet ze het dan? heb je haar je dochter al wel eens zelf zien verschonen, of heb jij het alleen maar voor gedaan?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:16

Miracle_ schreef:
Falona schreef:

Wij hadden vroeger een wc waar een straal uit spoot om je billen schoon te maken :Y) Dan drukte je op een knopje en kwam er zon staafje die heel hard begon te spuiten.. Dat deed gewoon pijn zo hard als dat ging! :')

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:17

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:28

Even een stipje, dit is zo'n boeiend topic nu wil ik weten hoe het afloopt ook! *\o/* *\o/* *\o/* :')
Ik zou gewoon niet meer als een rol binnen bereik houden als ze er is hahha!!
Maar ja stel dat ze wel een probleem heeft, moet je zo de zooi opruimen :Y)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:32

volgens mij gaat het niet zozeer om het geld, maar meer om de vraag wat ze er mee doet.

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:41

Maar gaat ze dan ook heeel veel naar de wc, of dat dan wel weer normaal?

Ik kan me nog voorstellen dat als je ongesteld bent ofzo je een tampon of maandverband erin oprolt. Maar ja dat is niet de hele maand door.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:44

Brainless schreef:
Misschien vindt ze et een leuk gezicht om door ter trekken en dan een stuk van de rol erbij te doen?
(vinden mijn kids ook fantastisch om te doen.....).
Dan rolt de rol zo leuk leeg.... :+

Ik zou het bijna zelf gaan proberen :+ :').

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:46

Hoe gevuld is haar BH als ze de deur uit gaat? :')

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:46

ik hoor net van mijn collega dat hij ook 20 velletjes gebruikt per veegbeurt, whahaa de gesprekken gaan er hier ookal over, weet je wel wat je losmaakt ;)

't arme kind..

@Miss_lizje, ik heb echt helemaal in een deuk gelegen toen ik dit las, wilde het ook proberen maar het mocht niet ^)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:58

miss_lizje schreef:
Brainless schreef:
Misschien vindt ze et een leuk gezicht om door ter trekken en dan een stuk van de rol erbij te doen?
(vinden mijn kids ook fantastisch om te doen.....).
Dan rolt de rol zo leuk leeg.... :+

Ik zou het bijna zelf gaan proberen :+ :').

Jij ook al? Ik heb er nooit over nagedacht om zoiets te gaan doen, maar nu ik me er een voorstelling van begin te maken, word ik nieuwsgierig. _O-

Benieuwd hoe dit topic afloopt!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:41

Whahahahaha :')

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 18:47

nou ts heeft opties genoeg wat het allemaal kan zijn :')

Kaatje64

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 09:56

Zeg anders tegen je oppas dat je dit weekend een ontstoppingsbedrijf hebt moeten inhuren omdat het riool verstopt was en dan kun je er rustig achteraan zeggen of zij hier ook rekening mee wil gaan houden omdat je merkt dat ze best wel veel wc papier gebruikt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 13:37

ja maar als ze het niet door de plee spoelt, is een dergelijk verhaal al op losse schroeven.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 13:43

Ik ben benieuwd naar maandag :D